20.000 πελάτες της ΑΗΚ έλαβαν «φουσκωμένους» λογαριασμούς

Λόγω τεχνικού προβλήματος χρεώθηκαν επιπρόσθετη κατανάλωση ρεύματος 

Γύρω στις 18.000 με 20.000 υπολογίζονται οι καταναλωτές της ΑΗΚ, οι οποίοι έλαβαν για την διμηνία Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου «φουσκωμένους» λογαριασμούς ρεύματος.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στην Brief η Εκπρόσωπος Τύπου της ΑΗΚ, Χριστίνα Παπαδοπούλου, «λόγω ενός τεχνικού προβλήματος, καταναλωτές των επαρχιών Λευκωσίας και Αμμοχώστου, χρεώθηκαν επιπλέον ημέρες στους λογαριασμούς τους».

>>> Όλες οι έρευνες και αναλύσεις της Brief <<<

Όπως εξήγησε, οι λογαριασμοί που έλαβαν οι επηρεαζόμενοι καταναλωτές, αντί να περιλαμβάνουν χρεώσεις για κατανάλωση ρεύματος 60 ημερών που είναι η διμηνία τους, περιλαμβάνουν χρεώσεις μέχρι και για 74 ημέρες, δηλαδή μέχρι και 14 μέρες περισσότερες, που αποτελεί μέρος της επόμενης διμηνίας τους.

Ερωτηθείσα πώς μπορεί ένας καταναλωτής να καταλάβει εάν υπερχρεώθηκε ή όχι από την ΑΗΚ, η κα Παπαδοπούλου ανέφερε πως αυτό μπορεί να το διαπιστώσει συγκρίνοντας την κατανάλωση της διμηνίας Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου με την αντίστοιχη περσινή. 

«Εάν διαπιστώσει ότι έχει χρεωθεί μεγαλύτερη κατανάλωση ρεύματος από αυτή που πιστεύει ότι πραγματικά έχει καταναλώσει, συγκρίνοντας την και με την αντίστοιχη περσινή διμηνία, τότε μπορεί να καλέσει στον αριθμό 1818 για να διαπιστώσει εάν η κατανάλωση που αναγράφεται στον λογαριασμό είναι πραγματική ή περιλαμβάνει επιπρόσθετες μέρες», εξήγησε περαιτέρω τονίζοντας ότι «η ΑΗΚ ξέρει που έγινε το λάθος και με την αναφορά των στοιχείων του καταναλωτή μπορεί να διαπιστώσει εάν είναι ένας από τους επηρεαζόμενους».

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Ως προς τις επιλογές που έχουν οι επηρεαζόμενοι καταναλωτές, η Εκπρόσωπος Τύπου της ΑΗΚ δήλωσε στην Brief, πως «είτε θα ζητήσουν αναθεώρηση του λογαριασμούς τους και να πληρώσουν στην ΑΗΚ την κατανάλωση που τους αναλογεί για την διμηνία ή αν δεν το έχουν καταλάβει ή έχουν ήδη εξοφλήσει τον λογαριασμό τους, τότε στο επόμενο τιμολόγιο που θα λάβουν δεν θα περιλαμβάνονται οι επιπρόσθετες μέρες για τις οποίες έχουν ήδη χρεωθεί ή/και πληρώσει και συνεπώς θα είναι μειωμένος, ούτως ώστε η διαφορά που προκύπτει λόγω του προβλήματος να μηδενιστεί».

«Δεν πρόκειται κανένας επηρεαζόμενος να χάσει τα λεφτά του ή να πληρώσει περισσότερα στην ΑΗΚ από αυτά που κατανάλωσε πραγματικά», τόνισε η κα Παπαδοπούλου.

Άννη Χαραλάμπους