B-gesy: Η καινοτόμα εφαρμογή για να κλείνεις ραντεβού στον γιατρό

Έρχεται ένας νέος και πολύ απλός τρόπος για να κλείνει κάποιος ραντεβού στον γιατρό του ΓεΣΥ

Μια ομάδα φοιτητών καινοτομεί αφού παρουσιάζουν μια ιδέα ειδικά για να ικανοποιεί τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των ασθενών, οι οποίες αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα κατά την κράτηση ενός ραντεβού με το γιατρό τους. Το B-gesy είναι μία από τις εφαρμογές που αναπτύσσει η εταιρεία “TapNPlan” για να μπορούν οι πολίτες να κλείνουν ή και να επεξεργάζονται τα ραντεβού τους, εύκολα, απλά γρήγορα και ψηφιοποιημένα. 

«Στόχος μας ήταν να ενισχύσουμε το ΓΕΣΥ», είπε στην Brief, η Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Άννυ Τζιακουρή, «διευκολύνοντας τη διαδικασία διοργάνωσης ραντεβού, ψηφιοποιώντας ολόκληρη τη διαδικασία, ελαχιστοποιώντας τον απαιτούμενο χρόνο».

Υπενθυμίζεται η Α' φάση του Γενικού Σχεδίου Υγείας της Κύπρου προνοεί την εισαγωγή της εξωνοσοκομειακής φροντίδας υγείας, δηλαδή την παροχή υπηρεσιών φροντίδας υγείας από προσωπικούς και ειδικούς ιατρούς, φαρμακοποιούς και εργαστήρια από την 1η Ιουνίου 2019. Η δεύτερη φάση του ΓΕΣΥ θα αρχίσει την 1η Ιουνίου του 2020 όπου θα ενταχθεί και η ενδονοσοκομειακή φροντίδα.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Ποιά είναι η TapNplan
Η εταιρεία TapΝplan ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2019 στη Λευκωσία ως μέρος του διαγωνισμού Junior Achievement 2019-20 και αποτελείται από 13 μαθητές του Λυκείου Αρχιεπισκόπου Μακαρείου Γ’ Δασούπολης.«Είμαστε μια μαθητική επιχείρηση που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Junior Αchievement και φέτος αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια επιχείρηση που θα βοηθά ουσιαστικά το κοινό όσον αφορά στο κλείσιμο ραντεβού».

Με τη διεξαγωγή της απαραίτητης έρευνας αγοράς και μελετώντας τις κυπριακές ανάγκες και τον πολιτισμό των ασθενών, δημιούργησαν ένα επιχειρησιακό σχέδιο του οποίου πρωταρχικός στόχος είναι να παράσχει στους ασθενείς τα απαραίτητα εργαλεία για να διευκολύνουν τη μακρά διαδικασία κράτησης συναντήσεων, όπως αναφέρεται στην σελίδα τους.

«Έχουμε τους καθηγητές που μας στηρίζουν και τον κ. Κυριάκο Χατζηγιάννη τον Πρ. Επιτροπής Παιδείας της Βουλής που επίσης μας στηρίζει», δήλωσε η Τζιακούρη.

«Είναι μια καινοτόμα προπάθεια και εμεις ενθαρρύνουμε και εμψυχώνουμε τους νέους να προχωρούν τόσο προς την ψηφιοποίηση όσο και προς την αναπτυξη νεων ιδεων και την εφαρμογή των αποτελεσμάτων που ερευνούν», δήλωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής, μιλώντας στην Brief.

Σε ποιό σταδιο βρίσκεται τώρα η εφαρμογή
Την Τετάρτη 11/3 θα παρουσiαζόταν μια προσομοίωση της εφαρμογής, στην Επιτροπή Παιδείας στη Βουλή, αλλά αναβλήθηκε, λόγω των εξελίξεων γύρω από την εμφάνιση του κορωνοϊού στην Κύπρο.

«Στη Βουλή θα πηγαίναμε για να ζητήσουμε χρηματοδότηση».
Όπως ανέφερε η CEO της εταιρείας, λόγω του οτι η εφαρμογή είαι μεγάλη και πολύπλοκη για να κωδικοποιηθεί από τους μαθητές, αποφάσισαν να δεχτούν προσφορές από εταιρείες λογισμικού, για να εππιλέξουν κάποια για να κωδικοποιήσει και να βγάλει στην αγορά την εφαρμογή.

«Οι προσφορές που δίνονται αφορούν κυρίως το κόστος και το χρονικό περιθώριο που θα χρειαστούν για να κάνουν την εφαρμογή», είπε στην Brief.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

 «Εχουμε κάποια λεφτά, περίπου 1500 ευρώ στο ταμείο μας, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σαν προκαταβολή για την εταιρεία λογισμικού, αλλά πάμε στην επιτροπή παιδείας για να πάρουμε βεβαιωτικό ότι θα μας δώσουν χορηγία μετά το πέρας του διαγωνισμού, και με εκείνα τα λεφτά να συνεχίσουμε την εταιρεία μας»

Ο διαγωνισμός Junior Αchievement έχει ως μια από τις προϋποθέσεις να μην δικαιούνται επιχορήγηση, όσο τρέχει ο διαγωνισμός, άρα αυτό που ζητάνε είναι μια βεβαίωση από τη Βουλή ότι θα τους δοθούν κάποια χρήματα μετά το πέρας του διαγωνισμού για να μπορέσουν να καλύψουν μέρος του κόστους της κωδικοποίησης της εφαρμογής.
 
Πως θα είναι η εφαρμογή;
Η εφαρμογή θα αποτελείται από δύο αλληλένδετα λογισμικά, του ασθενή και του γιατρού», μας είπε η CEO.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εφαρμογή παρουσιάστηκε ήδη στο ΓΕΣΥ και στον ΟΑΥ και την ίδια ώρα έχουν επικοινωνήσει με διάφορους γιατρούς οι οποίοι έχουν υπογράψει ότι ενδιαφέρονται και όταν θα είναι έτοιμη η εφαρμογή, θα προχωρήσουν σε εγγραφή σε αυτήν.

«Οι γιατροί που θα βάλουμε στην εφαρμογή μας αρχικά θα είναι αποκλειστικά στο ΓΕΣΥ, γιατί ο στόχος μας ήταν να ενισχύσουμε το ΓΕΣΥ», είπε η Τζιακούρη.

Είναι δωρεάν η εφαρμογή;

«Όλες οι εφαρμογές μας είναι εντελώς δωρεάν για λήψη από το κατάστημα Android App για όλους τους χρήστες», μας απάντησε η Τζιακούρη. 

Η χρέωση θα ισχύει για κάθε μήνυμα που στέλλει κάποιος για να κλείσει ραντεβού. 

«Αν έχετε pay as you go υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας θα σας κοστίσει ένα σταθερό κόστος μηνύματος (1 - 5 λεπτά για κάθε κράτηση) και εάν έχετε ένα μηνιαίο σχέδιο τότε μετράει ως ένα μήνυμα του σχεδίου σας».

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Τα μελλοντικά σχέδια της "ΤapNplan" 
Το όραμά της ομάδας της TapNplan, είναι να αναπτύσσουν και να βελτιώνουν συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη, προκειμένου να καταστήσου την διαδικασία προγραμματισμού ενός ραντεβού πιο εύκολη και πιο αποτελεσματική, καθώς έχουν κι άλλα σχέδια πέραν της εφαρμογής για το ΓΕΣΥ.

«Στόχος μας είναι η δημιουργία χρήσιμων, πρακτικών και φιλικών προς τον χρήστη εφαρμογών, οι οποίες θα επιτρέψουν σε όλους να κάνουν κράτηση και συντονισμό των συναντήσεων τους με άλλες υπηρεσίες της εταιρείας».

Ποιοί είναι οι μαθητές πίσω από το B-gesy
Οι δεκατρείς μαθητές που βρίσκονται πίσω από την εφαρμογή είναι οι: Άννυ Τζιακούρη, Αδαμάντιος Καλοψιδιώτης, Θοδωρής Βασιλείου, Μαρία-Ελένη Καρασάββα, Δήμητρα Παφίτου, Κωνσταντίνος Κανικλίδης, Κωνσταντίνα Χριστοδούλου, Μαρία-Νεκταρία Πολυμέρου, Κωνσταντίνα  Σταυρινίδου, Ανθούλης Γεωργίου, Ζήνωνας Ζένιου

Ξένια Προδρόμου