Brief Debate - Νέο λογότυπο Κυπριακού Τουρισμού: Καλό ή κακό;

Ποικίλα σχόλια προκάλεσε το νέο λογότυπο, το οποίο το Υφυπουργείο Τουρισμού, θέλει να συνοδεύει τις προωθητικές εκστρατείες του στο εξωτερικό αλλά και στην Κύπρο.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου λογοτύπου και ευρύτερα της ταυτότητας που επιδιώκει να κτίσει το Υφυπουργείο περιλαμβάνουν δύο χαρακτηριστικά στοιχεία: τη λέξη LOVE και φυσικά τη λέξη CYPRUS, σε αντίθεση με το προηγούμενο λογότυπο το οποίο συνοδευόταν από τη φράση Cyprus In Your Heart και είχε στοιχεία που παρέπεμπαν στον ήλιο και στη θάλασσα. 

Σημειώνεται πάντως, ότι το LOVE μαζί με μια χώρα αποτελεί τη βασικά συνταγή για τουριστική προβολή ενός προορισμού και μάλιστα όχι καινούργια. Μάλιστα, η Κύπρος για κάποια χρόνια και μέχρι την εισαγωγή του Cyprus In Your Heart το 2011, χρησιμοποιούσε το LOVE CYPRUS στις διαφημιστικές εκστρατείες της

Όπως για τα πλείστα θέματα έτσι και για το νέο λογότυπο της τουριστικής ταυτότητας της Κύπρου, οι απόψεις διίστανται, αφού υπάρχουν αυτοί που είδαν θετικά τη νέα προσπάθεια και βεβαίως αυτοί που στέκονται στην ακριβώς απέναντι πλευρά, αξιολογώντας αρνητικά το νέο λογότυπο. 

H Brief καταγράφει τις ένθεν κι ένθεν δηλώσεις, τοποθετήσεις και προσεγγίσεις επί του νέου λογοτύπου και πώς αυτό αξιολογείται για τον σκοπό που έχει δημιουργηθεί. 

 

Τ.Π. & Λ.Κ.

Συντακτική Ομάδα Brief