ΗΠΑ & Γερμανία λένε "ναι" στο νέο logo / Ευκαιρία για νέες αγορές

Το νέο logo πάει περιοδεία σε 15 χώρες / Που στοχεύει το Υφυπουργείο Τουρισμού / Όσα ανέφερε στην Brief o Σάββας Περδίος

ΓΡΑΦΕΙ Η
 ΞΕΝΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ

Εκατοντάδες θετικά μηνύματα έλαβε το Υφυπουργείο Τουρισμού από συνεργάτες του εντός και εκτός Κύπρου μετά την παρουσίαση του νέου λογότυπου και ταυτότητας της Κύπρου, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Τουρισμού κ. Σάββα Περδίο.

Στην παρουσίαση του νέου λογότυπου τη Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021 στο Προεδρικό, βρέθηκαν καλεσμένοι επαγγελματίες του τουρισμού και όχι μόνο από την Κύπρο αλλά και από το εξωτερικό, ενώ η παρουσίαση μεταδιδόταν μέσω live streaming ανά το παγκόσμιο.

Η Brief σε επικοινωνία της με τον Υφυπουργό Τουρισμού ενημερώθηκε για τις πρώτες εντυπώσεις που άφησε σε όσους παρακολούθησαν την παρουσίαση, όχι μόνο στο Προεδρικό - όπου έγινε η παρουσίαση τη Δευτέρα (28/6) - αλλά και διεθνώς, σημειώνοντας και τους τρόπους που το νέο λογότυπο θα αξιοποιηθεί πρακτικά. Ο κ. Περδίος αποκάλυψε επίσης τα επόμενα βήματα του Υφυπουργείου Τουρισμού στα οποία περιλαμβάνεται και μια εξάμηνη περιοδεία σε 15 περίπου χώρες.

Οι αντιδράσεις μετά την παρουσίαση και τα θετικά μηνύματα

Ο κ. Περδίος σχετικά με την πρώτη αντίδραση σχετικά με το νέο λογότυπο, σημείωσε ότι το Υφυπουργείο δέχτηκε εκατοντάδες μηνύματα από συνεργάτες και ενδιαφερόμενους που εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να συνεργαστούν με την Κύπρο, σημειώνοντας δύο συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Αρχικά, αναφέρθηκε στον Γενικό Διευθυντή της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας Condor, με την οποία είχε γίνει μια συμφωνία για 10 επιπλέον πτήσεις το 2020 προς Πάφο, αλλά λόγω του κορωνοϊού πάγωσε αυτή η συμφωνία.

Πάραυτα, το εν λόγω άτομο βρέθηκε και στο συνέδριο του ΠΑΣΥΞΕ την επόμενη ημέρα της παρουσίασης του λογότυπου και θέλησε να εκφράσει ενώπιον όλων ότι μετά την παρουσίαση και βλέποντας την πρακτική προσέγγιση του Υφυπουργείου σε ότι αφορά την ταυτότητα της χώρας στο εξωτερικό, την ξεκάθαρη εικόνα για τους στόχους της κυβέρνησης, την αναβάθμιση και τον νέο τρόπο που προβάλλεται η Κύπρος στο εξωτερικό, δήλωσε έτοιμος να ξαναφέρουν στο τραπέζι τις πτήσεις που θα έμπαιναν για το 2020, ώστε να μπουν το 2022.

«Αυτό είναι ένα πρώτο δείγμα των θετικών αντιδράσεων από τους φορείς που θα μας συνεισφέρουν», ανέφερε ο κ. Περδίος.

Ο Υφυπουργός, αναφέρθηκε και σε μια ακόμη θετική αντίδραση, αυτή τη φορά από την πρεσβεία των ΗΠΑ, η οποία αμέσως μετά την παρουσίαση επικοινώνησε με το Υφυπουργείο Τουρισμού σημειώνοντας ότι δέχτηκε πάρα πολλά τηλεφωνήματα και e-mail από Αμερικάνους Influencers οι οποίοι παρακολουθούσαν το live streaming της παρουσίασης και τους ενδιαφέρει να συνεργαστούν με την Κύπρο.

Αυτό που επεσήμανε ο κ. Περδίος είναι ότι με την νέα ταυτότητα και λογότυπο της Κύπρου ανοίγονται περισσότεροι ορίζοντες. Πλέον ο περιορισμός ότι η Κύπρος είναι προορισμός για θάλασσα και ήλιο απομακρύνεται, ενώ δίνεται η ευκαιρία σε κάποιο που θέλει να ταυτιστεί ή να συνεργαστεί μια γκάμα με περισσότερες επιλογές.

Ο Υφυπουργός πάντως δηλώνει ότι, τους επόμενους μήνες θα προκύψουν πολλές νέες συνεργασίες για το Υφυπουργείο και για την Κύπρο λόγω αυτής της αλλαγής στην ταυτότητα.

Πως θα αξιοποιηθεί το λογότυπο πρακτικά

Το νέο λογότυπο σύμφωνα με τον Υφυπουργό, λόγω των μορφών των οποίων μπορεί να πάρει και της ευελιξίας του, θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα μέσα, όπως φωτογραφίες και άλλα προωθητικά υλικά.
«Εμείς οι ίδιοι ξεκινήσαμε ήδη να χρησιμοποιούμε το νέο λογότυπο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όχι μόνο στο προφίλ του Υφυπουργείου και σύντομα θα ξεκινήσει να χρησιμοποιείται και σε φωτογραφίες»

μ
Η μορφή του logo που μπορεί να διατηρήσει και background θεωρώ ότι θα είναι αυτό που θα χρησιμοποιείται επί τω πλείστον στις φωτογραφίες και άλλο υλικό, ανέφερε.

Μάλιστα, το Υφυπουργείο έχει ετοιμάσει και ένα information kit με το βίντεο το οποίο προβλήθηκε στην παρουσίαση, βιντεοσκοπημένη την παρουσίαση αλλά και την περιγραφή του νέου λογότυπου και ταυτότητας της Κύπρου, ώστε να διανεμηθεί στους συνεργάτες της Κύπρου.

Προώθηση των μορφών τουρισμού της Κύπρου

«Αυτό που είναι σημαντικό ειδικά για τους συνεργάτες μας στην Κύπρο, για αυτούς που βρίσκονται στο εξωτερικό και ασχολούνται με τις ειδικές μορφές τουρισμού, είναι ότι πλέον για πρώτη φορά στα χρονικά του τουρισμού στην Κύπρο θα μπορούν μέσω αυτού του λογότυπου να  προβάλουμε ξεχωριστά την κάθε ειδική μορφή τουρισμού».

Ο κ. Περδίος, έφερε ως παράδειγμα την ποδηλασία, που είναι μια μορφή τουρισμού, σημειώνοντας ότι, «α κάποιος εκπροσωπεί την ποδηλασία θα μπορούμε να διαφημίζουμε ότι στην Κύπρο του δίνουμε ευκαιρία να χρησιμοποιήσει το λογότυπο i love cyprus recycling και με τον αντίστοιχο τρόπο το νέο λογότυπο μπορεί να χρησιμοποιθεί ως I love cyprus gastronomy,  i love cyprus wineries και άλλα.

Στόχος είναι, σύμφωνα με τον Υφυπουργό, να χτίσουμε brand και για το κάθε ξεχωριστό προϊόν της Κύπρου που υπάρχει, σημειώνοντας πως με το νέο λογότυπο αυτό φαίνεται να είναι εφικτό.

Η εξάμηνη περιοδεία σε 15 χώρες

Μέσα στα σχέδια του Υφυπουργείου, όπως ανέφερε ο κ. Περδίος στην Brief, είναι το Υφυπουργείο Τουρισμού να πραγματοποιήσει μια εξάμηνη περιοδεία σε 15 χώρες, είτε είναι καινούργιες αγορές είτε αγορές που ούτως η αλλιώς τα τελευταία δύο χρόνια προσπαθούμε να προσελκύσουμε, ώστε να παρουσιάσουμε το νέο λογότυπο, την ταυτότητα, τα νέα προϊόντα και τις ειδικές μορφές τουρισμού, που συστήθηκαν στην Κύπρο τα τελευταία χρόνια.

Κληθείς να μας αναφέρει τις αγορές αυτές, ανέφερε ότι είναι οι γερμανόφωνες χώρες της Γερμανίας, Αυστρίας και Ελβετίας, Ολλανδία, Ιταλία, Ουκρανία, Πολωνία,  Ισραήλ , στις χώρες Αραβικού Κόλπου και συγκεκριμένα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία, στην Ελλάδα την Ουγγαρία,και Τσεχία.

Η περιοδεία αυτή αναμένεται να ξεκινήσει από  τα τέλη Σεπτεμβρίου περίπου ως τα τέλη του Μάρτη για ενα εξαμηνο. Πρόκειται ανέφερε για ένα διάστημα το οποίο θα είναι κρίσιμο για τις κρατήσεις του 2021-2022 και θέλουμε να επωφεληθούμε από αυτό το παράθυρο που θα παρουσιαστεί.

Η ανάκαμψη του τουρισμού θα έρθει το 2022

Καταληκτικά σημείωσε ότι όπως έχουμε επαναλάβει αρκετές φορές η ανάκαμψη του τουρισμού δεν θα γίνει φέτος αλλά την επόμενη χρονιά όταν μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει εμβολιαστεί. Μάλιστα, έχει δοθεί η ευκαιρία να ανοίξουμε σε νέες αγορές και να μην περιοριζόμαστε μόνο σε Βρετανία και Ρωσία, σημείωσε.

 Όλη η προσπάθεια που έγινε τους τελευταίους 18 μήνες από το Υφυπουργείο για την νέα ταυτότητα και λογότυπου είναι για να μπορέσει η Κύπρος να ανακάμψει τουριστικά και να είναι έτοιμη το 2022.

Δείτε το βίντεο με το νέο λογότυπο: 


Δείτε το βίντεο από την παρουσίαση:

 
1711