Πόσοι Κύπριοι κάνουν e-shopping και τι προϊόντα αγοράζουν

Η πλειοψηφία που προτιμά να κάνει αγορές υπηρεσιών ή προϊόντων στο Διαδίκτυο, είναι οι άντρες

Μπορεί το Shopping Therapy, να έχει εδραιωθεί στο μυαλό μας ως εικόνα με  καταστήματα, ωραίες προσεγμένες βιτρίνες και χέρια γεμάτα με τσάντες, αλλά αυτό θα αλλάξει μελλοντικα.
Την εικόνα αυτή θα αντικαταστήσει μια καινούργια. Πλέον οδεύουμε στο e-shopping, σύμφωνα με την έρευνα της Στατιστικής Υπηρεσίας, η οποία δείχνει ότι έχει αυξηθεί ο αριθμός των προσώπων που επιλέγουν το διαδίκτυο για τις αγορές του.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Συγκεκριμένα η πρόσβαση στο Διαδίκτυο από τα νοικοκυριά κατά το 2019,έφτασε στο 89,6%, σε σχέση με το 86,2% το 2018, όπως φαίνεται στα αποτελέσματα έρευνας χρήσης τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στα νοικοκυριά 2019. 

Σε ό,τι αφορά τα άτομα ηλικίας 16-74, ποσοστό του 85,5% από αυτούς είναι συχνοί χρήστες του Διαδικτύου χρησιμοποιώντας το τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Πόσοι Κύπριοι κάνουν e-shopping

Σύμφωνα, τώρα με τα στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου - όπως τα παραθέτει η στατιστική υπηρεσία το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 16-74 που πραγματοποίησαν αγορές μέσω Διαδικτύου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 σημείωσε σημαντική αύξηση. 
Συγκεκριμένα, ανήλθε στο 36,2% σε σύγκριση με 23,3% την αντίστοιχη περίοδο του περσινού χρόνου. 



Η δραστηριόττα του ηλεκτρονικού εμπορίου φαίνεται να αλλάζει αναλόγως φύλου, ηλικίας, επιπέδου μόρφωσης καθώς και ασχολία του ατόμου.
Για παράδειγμα η πλειοψηφία που προτιμά να κάνει αγορές υπηρεσιών ή προϊόντων στο Διαδίκτυο, είναι οι άντρες.

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  <<<

Το δυναμικότερο αγοραστικό κοινό, ανήκει στην ηλικιακή ομάδα των 25-34 χρονών και σύμφωνα με την έρευνα, τα άτομα υψηλού μορφωτικού επιπέδου χρησιμοποιούν περισσότερο το Διαδίκτυο για αγορές, παρά του χαμηλότερου μορφωτικού επιπέδου.

>>>Διάβασε ακόμη : Πως κινήθηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο το 2018 - ΣΤΟΙΧΕΙΑ<<<

Τι αγοράζουν οι Κύπριοι  στο Διαδίκτυο;
Οι αγοραστικές προτιμήσεις δέίχνουν ότι 6 στους 10 Κύπριους που έκαναν Αγορές μέσω του Διαδικτύου το διάστημα Απριλίου 2018 -  Μαρτίου 2019,(66,2%) προτίμησαν τα είδη ένδυσης και αθλητικά είδη , ενώ στη δεύτερη θέση προτίμησης για συναλλαγές έρχονται οι διευθετήσεις για ταξίδια όπως εισιτήρια και ενοικίαση αυτοκινήτου (54,6%) και στην συνέχεια η διαμονή για διακοπές (51,7%).


 
 Από που προτιμούν οι Κύπριοι να κάνουν αγορές;
Όπως δείχνουν οι αριθμοί, το 84,6% των ατόμων ηλικίας 16–74 που παρήγγειλαν ή αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες κατά την περίοδο Απριλίου 2018 - Μαρτίου 2019, προτίμησε τους πωλητές χωρών της ΕΕ, το 44,2% αγόρασε από πωλητές από τον υπόλοιπο κόσμο και το 45,1% αγόρασε από ντόπιους Κύπριους πωλητές.

>>> ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΠΡΟΣ - ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF <<< 

Πόσα ξοδεύουν οι Κύπριοι στο  e-shopping
Το 38,9%
των ατόμων που αναφέραμε παραπάνω έκαναν αγορές για προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας μεταξύ 100 – 500 ευρώ.
Οι Κύπριοι θα προέβαιναν σε περισσότερες αγορές αν δεν τους περιόριζε ο παράγοντας ταχύτητας παράδοσης. Συγκεκριμένα 10,8% δήλωσαν ότι η ταχύτητα παράδοσης ήταν χαμηλότερη από την προβλεπόμενη. Ένα ποσοστό της τάξεως του 9,3% σημείωσαν οτι η αλλοδαπή επιχείρηση δεν πραγματοποιεί πωλήσεις στην Κύπρο και το υπόλοιπο 77,6% των ατόμων που παρήγγειλαν μέσω Διαδικτύου δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα. 

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι, η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο Απριλίου -  Αυγούστου 2019 και κάλυψε 1.824 νοικοκυριά και 3.860 άτομα μεταξύ ηλικιών 16 – 74 χρονών, ενώ η έρευνα καλύπτει όλες της ελεύθερες περιοχές της Κυπριακής Δημοκρατίας.