Τα 50 καλύτερα ξενοδοχεία στην Κύπρο από το «Hey Oliver»

Ένας δυναμικός δείκτης που καλύπτει την Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Κύπρου θα κάνει την εμφάνισή του με ετήσια κατάταξη

Ένας νέος επαγγελματικός δείκτης θα κάνει την εμφάνισή του και στην Κύπρο, το οποίο αφορά την Τουριστική Βιομηχανία και το οποίο αναμένεται να αποτελέσει ένα βοηθητικό δείκτη -κυρίως για τους επαγγελματίες του συγκεκριμένου κλάδου και όχι μόνο- σε σχέση με το πως κατατάσσονται τα ξενοδοχεία στην Κύπρο ως προς την διεισδυτικότητά τους στο διαδίκτυο. 

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Σύμφωνα με πληροφορίες της Brief, πρόκειται για μια ετήσια κατάταξη των Ξενοδοχείων της Κύπρου σε σχέση με την ικανότητα των Ξενοδοχείων να χρησιμοποιούν τις τελευταίες τεχνολογίες και βέλτιστες λύσεις στο διαδίκτυο. Η κατάταξη γίνεται από την εταιρεία «Hey Oliver», η οποία εξειδικεύεται στο marketing automation.

Το Hey Oliver λαμβάνοντας υπόψη διεθνή κριτήρια και πρότυπα αξιολογεί και βαθμολογεί ένα σημαντικό κλάδο της Τουριστικής Βιομηχανίας της Κύπρου -και κατ’ επέκταση της Οικονομίας του τόπου- ο οποίος είναι τα Ξενοδοχεία.

Ουσιαστικά, το «ranking» των top 50 Ξενοδοχείων της Κύπρου αφορά την ικανότητα διεισδυτικότητας στο διαδίκτυο μέσα από μηχανές αναζήτησης (search engines), μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social media) καθώς και μέσα από τις δικές τους Ιστοσελίδες (websites). 

Η Βαθμολόγηση και η κατάταξη των Ξενοδοχείων λαμβάνει υπόψη τους τρεις σημαντικούς πυλώνες του Διαδικτύου και τους συνδεδεμένους άξονές τους Οι τρεις βασικοί πυλώνες είναι: 
Α. Μηχανές αναζήτησης – search engines, 
Β. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης – social media, 
Γ. Ιστοσελίδες – website experience and conversions

Ανάμεσα στα διεθνή κριτήρια που θα λαμβάνονται υπόψη (11 συνολικά) για την βαθμολόγηση των Ξενοδοχείων είναι π.χ. αν διαθέτουν εργαλεία αναλύσεων και στατιστικών στοιχείων (data analytics), αν έχουν την δυνατότητα αναγνώρισης συμπεριφοράς των επισκεπτών στην ιστοσελίδα τους (behaviour analysis), αν έχουν την δυνατότητα επικοινωνίας και διαδραστικής επαφής με τους επισκέπτες τους (visitor targeting & engagement), αν ακολουθούν πρακτικές βελτιστοποίησης στην εύρεση της Ιστοσελίδας τους στις μηχανές αναζήτησης (SEO). 

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί, είναι πως ανεξαρτήτως το πόσο καλό είναι ένα ξενοδοχείο σε υπηρεσίες προς τον πελάτη του, ανεξαρτήτως των αστεριών και της κατηγορίας του, αυτό που παίζει καθοριστικό ρόλο για την εμφάνιση, εύρεση, δυναμική και εντοπισμό του στο διαδίκτυο -ανεξαρτήτως από ποιον γίνεται η αναζήτηση είτε από individuals είτε από επαγγελματίες- δεν είναι η βαθμολόγηση και τα reviews που δίνονται από διάφορες ιστοσελίδες ως προς τις υπηρεσίες αλλά το κατά πόσο το ξενοδοχείο έχει τη δυνατότητα και ακολουθεί τα πρότυπα και τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις, ώστε αυτό να μπορεί να εμφανίζεται και να εντοπίζεται στο διαδίκτυο αλλά επίσης να κάνει βέλτιστη χρήση των διαθέσιμων εργαλείων για να αυξήσει τις κρατήσεις του. 

Όπως μας σημείωσαν από πλευράς του «Hey Oliver», στο διαδίκτυο ουσιαστικά όλοι είναι ίσοι, όλοι έχουν στη διάθεσή τους τα ίδια «όπλα» και βασικά η διαφορά εντοπίζεται  στη διάθεση για αξιοποίησή τους και μετέπειτα στον τρόπο αξιοποίησης τους.  

>>> ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ & ΕΡΕΥΝΕΣ BRIEF <<<

Καταληκτικά, ένα ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει υψηλές υπηρεσίες, να έχει θετικές αξιολογήσεις αλλά αυτές οι υπηρεσίες, το όνομά του, οι αξιολογήσεις των πελατών του και γενικά το προφίλ του να μην «φτάνει», να μην εμφανίζεται και να μην εντοπίζεται από εκατομμύρια πολίτες που κάνουν απλές αναζήτησεις στο διαδίκτυο όπως για παράδειγμα «book hotel in Cyprus», λόγω ακριβώς αδυναμιών του στους τρεις βασικούς πυλώνες του διαδικτύου που αναφέρθηκαν πιο πάνω. Εν ολίγοις, ο δείκτης του «HeyOliver», κατατάσσει τα ξενοδοχεία αποκλειστικά με το πόσο «δυνατό» είναι το ίδιο το ξενοδοχείο στο digital marketing και όχι πόσο δυνατό είναι με τη βοήθεια τρίτων όπως π.χ. τρίτες ιστοσελίδες κρατήσεων. 
 

Ευαγόρας Προκοπίου