ΕΦΑΠΑΞ* - Black Friday: Χρυσές δουλειές σχεδόν για όλους

* Στήλη «Εφάπαξ»: Παραοικονομία, παραπολιτική, οικονομικά κους-κους και άλλα

 

Ψάχνει (πολύ) προσωπικό το καζίνο-θέρετρο στη Λεμεσό 

Από μάγειρες, γκαρσόνια και bartenders μέχρι κρουπιέρηδες αναζητά μέσω αγγελιών και διαφημίσεων σε ραδιοφωνικούς σταθμούς αναζητά να προσλάβει το City of Dreams, το καζίνο-θέρετρο στη Λεμεσό. Φαίνεται ότι πλησιάζει η επίσημη λειτουργία του μεγαλεπήβολου έργου το οποίο προβάλλεται ως μοναδικό στην κατηγορία του σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ έχει υποσχεθεί τη δημιουργία εκατοντάδων θέσεων εργασίας. Μάλιστα, φίλος της στήλης έχει παρατηρήσει ότι πέραν από τις δεκάδες θέσεις εργασίας που απαιτούνται για πλήρωση πόστων στις βασικές εργασίες του καζίνο, αναζητούνται και επαγγελματίες λογιστηρίου, μάρκετινγκ και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων. Ο φίλος εντόπισε μέσω Linkedin τις πιο πάνω θέσεις και σχολίασε: «Γύρω από το καζίνο θα κτιστεί ένα οικοσύστημα της ίδιας της επιχείρησης, προμηθευτών, παρόχων υπηρεσιών και μιας μικροαγοράς εργασίας. Είναι σημαντικό να πάει καλά η επιχείρηση και ως εταιρεία σε επίπεδο ισολογισμού και ως πάροχος υπηρεσιών παιγνίου, προστασίας όσων είναι εθισμένοι και κυρίως να προσελκύσει τουρισμό υψηλής οικονομικής στάθμης από το εξωτερικό». 


Ο Λανίτης λανσάρει γάλα μακράς διαρκείας 

Στα ψυγεία των υπεραγορών έχουν τοποθετηθεί τις τελευταίες εβδομάδες κουτιά γάλακτος με μακρά ημερομηνία λήξης, με την ετικέτα της εταιρείας Λανίτη. Είναι κάτι που υπάρχει στην Κύπρο εδώ και χρόνια από εταιρείες του εξωτερικού, ένα προϊόν το οποίο είναι διαδομένο σε κάποιες άλλες χώρες αλλά μέχρι στιγμής δεν κυκλοφόρησε από κυπριακή εταιρεία. Το πακέτο είναι σε συσκευασία TetraPak η οποία βοηθά στη διατήρηση του γάλακτος μακράς διαρκείας, σε αντίθεση με τα συμβατικά τα οποία είναι σε πλαστικό δοχείο, ενώ ο Λανίτης επέλεξε να περιγράψει το προϊόν ως γάλα παρατεταμένης λήξης. Η κίνηση στο εμπόριο δείχνει να ακολουθεί μια τάση στην αγορά μείωσης στην κατανάλωση γάλακτος και χρήσης του σε ροφήματα και σε μικρές ποσότητες, κάτι που βοηθά να έχεις στο ψυγείο το γάλα με μεγαλύτερη αντοχή στην πάροδο των ημέρων.

 
Black Friday: Χρυσές δουλειές σχεδόν για όλους 

Μπορεί να έγινε μόδα στην Κύπρο την τελευταία -περίπου- δεκαετία αλλά φαίνεται ότι πάει καλά και εξυπηρετεί τον σκοπό που είναι βεβαίως οι αυξημένες πωλήσεις, κυρίως για καταστήματα που πουλούν προϊόντα τεχνολογίας. Ο λόγος βεβαίως για την εφαρμογή του αμερικανόφερτου Black Friday και στην Κύπρο. Οι εταιρείες που δειλά-δειλά άρχισαν να βγάζουν, πριν μερικά χρόνια, ορισμένα προϊόντα σε προσφορά φαίνεται σήμερα να επενδύουν σοβαρά στην τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη η οποία πολλές φορές επεκτείνεται σε βάση τριημέρου ακόμη και εβδομάδας. Το ότι οι εταιρείες επενδύουν στην Black Friday για να μπουν με το δεξί στη χριστουγεννιάτικη περίοδο φαίνεται και από τις πολύ έντονες και δαπανηρές διαφημίσεις που κάνουν. Σενάριο, ηθοποιοί, γυρίσματα ημερών και πολύ μοντάζ συνθέτουν το σκηνικό της επικοινωνιακής εκστρατείας στην οποία προβαίνουν οι εταιρείες που πουλούν προϊόντα τεχνολογίας. «Χρυσές δουλειές κάνουν σίγουρα οι διαφημιστές και δευτερευόντως οι πελάτες τους» σχολίασε φίλος της στήλης ο οποίος παρακολουθεί με ενδιαφέρον τις διαφημίσεις ενόψει Black Friday.