Η νέα τάση σε εμπορικές διαφημίσεις

* Στήλη «Εφάπαξ»: Παραοικονομία, παραπολιτική, οικονομικά κους-κους και άλλα

€ Σχεδόν αδυνατώντας να παίξουν με το θέμα της τιμής, λόγω των συνεχών αυξήσεων σε πολλά προϊόντα, οι υπεραγορές διαφοροποιούν την επικοινωνία τους. Διότι εάν για παράδειγμα κάτι πωλείται για 4,90 αντί 5 ευρώ ενώ πριν ένα χρόνο η τιμή του ίδιου προϊόντος ήταν στα μισά, τι να διαφημίσεις; Ότι είσαι οριακά πιο φτηνός από τους ανταγωνιστές;

Πλέον λοιπόν, προβάλλονται, πέρα από μεμονωμένες προσφορές, στοιχεία όπως η εμπειρία ψωνίσματος, η άνεση, το πάρκινγκ, η εξυπηρέτηση, τα ειδικά προϊόντα ή η ποικιλία. Πιο πρόσφατο παράδειγμα η πετυχημένη διαφήμιση της αλυσίδας ΜΕΤΡΟ στην οποία πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Μάριος Δημητρίου, μέσω της οποίας οι υπεραγορές υπογραμμίζουν την ανθρώπινη εξυπηρέτηση που θέλουν να προφέρουν στους πελάτες τους.

Η στήλη πάντως, βλέποντας που οδηγούνται τα πράγματα και τους επόμενους μήνες, σημειώνει ότι τέτοιες διαφημίσεις θα βλέπουμε για αρκετό ακόμη καιρό αφού οι τιμές δε θα περιοριστούν ούτε άμεσα ούτε σε μεγάλο βαθμό.