Νέα διάσταση στα own label προϊόντα από τον Παπαντωνίου

* Στήλη «Εφάπαξ»: Παραοικονομία, παραπολιτική, οικονομικά κους-κους και άλλα

€ Για χρόνια οι υπεραγορές προωθούσαν μεταξύ επώνυμων προϊόντων, είτε κυπριακής παραγωγής είτε από τον υπόλοιπο κόσμο, και τα δικά τους προϊόντα. Συνήθως, σε χαμηλότερες τιμές και σε μια προσπάθεια να δώσουν στους πελάτες τους περισσότερες επιλογές για προϊόντα της ίδιας κατηγορίας. Για όσους είναι στο εμπόριο γνωρίζουν πολύ καλά ότι τα εν λόγω προϊόντα περιγράφονται ως private label ή πιο συχνά ως own label. Η στήλη σημειώνει ότι δεν εντόπισε κάποια μεγάλη επιτυχία σε αυτό το πεδίο. Παρόλα αυτά, με ενδιαφέρον το ΕΦΑΠΑΞ παρατηρεί την προσπάθεια της αλυσίδας Παπαντωνίου, ναι μεν να προσφέρει προϊόντα με δική της ετικέτα, αλλά με δύο πολύ βασικές διαφορές σε σχέση με ό,τι έχουμε δει μέχρι στιγμής στην κυπριακή αγορά τα οποία προσδίδουν νέα διάσταση: Η πρώτη διαφορά αφορά σε branding της σειράς που λανσάρει η αλυσίδα με την επωνυμία «Διαλεκτό». Ξεφεύγει από τον τύπο «Μέλι Παπαντωνίου», «Σοκολάτα Παπαντωνίου» και ούτω καθεξής, επιδιώκοντας να λανσάρει μια κανονική μάρκα στις υπεραγορές της. Παράλληλα, η εταιρεία δίνει και μια διάσταση ποιότητας στα προϊόντα της, βγαίνοντας από το καλούπι που υπαγόρευε: προϊόν με το όνομα μιας αλυσίδας, φθηνό και συνήθως χαμηλότερης ποιότητας. Το εμπόριο αλλάζει σε πολλά επίπεδα και η στήλη ΕΦΑΠΑΞ με ενδιαφέρον παρατηρεί τις αλλαγές σε μια εποχή με πολλές από αυτές σε πολλά επίπεδα. 

 
1048