Οι διαφημίσεις της Cytavision

* Στήλη «Εφάπαξ»: Παραοικονομία, παραπολιτική, οικονομικά κους-κους και άλλα

€ Μπαίνει ο φίλος, ναι αυτός που ξέρετε της στήλης, στο YouTube και πριν το αγαπημένο του χιτ μπαίνει διαφήμιση της Cytavision με πρωταγωνιστές YouTubers από την Ελλάδα. Ε, τελικά την είδε μέχρι το τέλος αγνοώντας το skip μετά από λίγα δευτερόλεπτα. Αυτή είναι η επιτυχία της διαφήμισης να την απολαμβάνει και όχι να σκάει τον θεατή και δυνητικό πελάτη της εταιρείας που την λανσάρει. Καλό σενάριο, καλοί πρωταγωνιστές, καλή εκτέλεση. Απλό και to the point όπως λένε και στο χωριό του φίλου της στήλης. Το ερώτημα βεβαίως είναι αν η CYTAVISION έκανε ορθή κατανομή λεφτών μεταξύ ΜΜΕ, Google και Facebook…