ΓΡΑΦΕΙ Ο
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΟΥΡΤΟΣ
Σχεδόν κάθε παράγραφος σε αυτό το άρθρο θα μπορούσε να είναι μια εισαγωγή σε ένα νέο άρθρο. Θα δημιουργήσει ίσως περισσότερες ερωτήσεις παρά να δώσει απαντήσεις. Αλλά ο στόχος του δεν είναι να δώσει έτοιμες λύσεις ή φόρμουλες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Δεν υπάρχει πανάκεια. Ο κάθε ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι ο ίδιος και κάθε λύση πρέπει να προσαρμόζεται στα οράματα, τις φιλοδοξίες, τον τομέα, την αγορά, το κοινωνικοοικονομικό και ρυθμιστικό περιβάλλον και κουλτούρα (για να αναφέρω κάποια).
Ο κόσμος μετασχηματίζεται ψηφιακά με τόσο γρήγορο ρυθμό, που ακόμη και φανατικοί της τεχνολογίας δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν και συμβαδίσουν με τις εξελίξεις.
>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<
Καθώς εξελισσόμαστε σε μια νέα μορφή κοινωνίας και οικονομίας, όπου οι σχέσεις ανθρώπου-μηχανής γίνονται όλο και πιο περίπλοκες και παράλληλα συναρπαστικές, οι νέες τεχνολογίες έχουν φέρει διασπαστικές λύσεις σε όλους σχεδόν τους τομείς της βιομηχανίας.
Βλέπουμε έξυπνες πλατφόρμες, λύσεις Fintech και ΑΙ που παρέχουν πληροφορίες στους ανθρώπους για τη διαχείριση του πλούτου και των επενδύσεων τους. Συσκευές ενωμένες στο διαδίκτυο που χρησιμοποιούνται από την ιατρική βιομηχανία και διασυνδεμένα drones που φέρνουν την επανάσταση στη βιομηχανία μεταφορών.
Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη βιομηχανίες που υστερούν συγκριτικά. Ο ασφαλιστικός κλάδος, για παράδειγμα, χρειάστηκε αρκετό χρόνο για να ανταποκριθεί, αν και σήμερα δείχνει σημάδια αντίδρασης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο αναζητούν συμβουλές για την αποτελεσματική ψηφιοποίηση, την ψηφιακή αναμόρφωση και τον ψηφιακό μετασχηματισμό / προσαρμογή (ναι, διαφορετικές έννοιες) και τελικά να σχεδιάσουν μια βιώσιμη ψηφιακή στρατηγική.
Για μεγάλο χρονικό διάστημα, το παραδοσιακό ασφαλιστικό εταιρικό μοντέλο έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικό. Αλλά αρχίζει σταδιακά να αισθάνεται τη πίεση του ταχέως εξελισσόμενου ψηφιακού περιβάλλοντος. Σήμερα ο τομέας μελετά νέους τρόπους για τον τρόπο παράδοσης των προϊόντων και υπηρεσιών του, και αμφισβητεί τη φύση των καθιερωμένων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και το ίδιο το επιχειρηματικό μοντέλο. Υπάρχουν πράγματι συναρπαστικές ευκαιρίες για τις ασφαλιστικές εταιρείες σε αυτόν τον νέο κόσμο. Αλλά δεν θα μοιραστούν ομοιόμορφα. Ο ψηφιακός κόσμος δεν είναι για όλους και θα ευνοήσει όσους παίρνουν τολμηρές αλλά προσεκτικά σχεδιασμένες αποφάσεις, για να επιβιώσουν και να ευδοκιμήσουν.
Η πρωταρχική ανάγκη της ασφαλιστικής βιομηχανίας είναι να μετριάσει προδραστικά τους κινδύνους και να επωφεληθεί από τις ευκαιρίες που πηγάζουν διάφορους παράγοντες και φαινόμενα που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια της ψηφιακής εποχής. Η αλλαγή της κουλτούρας και των αναγκών των καταναλωτών σε αυτόν τον καίνουργιο ψηφιακό κόσμο, οι νομικές και ρυθμιστικές εξελίξεις - όπως το πακέτο ψηφιακής ενιαίας αγοράς, το GDPR - και ο ανταγωνισμός των παραγόντων της αγοράς που έφυγαν ήδη από το σημείο εκκίνησης. Οι προσδοκίες των πελατών έχουν προσαρμοστεί στις ψηφιακές τεχνολογίες και οι εταιρείες πρέπει να χορέψουν στο νέο ρυθμό.
Οι ψηφιακές πύλες βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της ατζέντας των περισσοτέρων. Οι ηγέτες της ασφαλιστικής βιομηχανίας ζητούν από επιχειρηματικούς συμβούλους, ειδικούς τεχνολογίας, μάρκετινγκ και μηχανικούς να προβλέψουν και να σχεδιάσουν πύλες για να καλύψουν τις ανάγκες του αύριο.
Η φιλοδοξία τους είναι να δημιουργήσουν ένα πολλαπλό εργαλείο, να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα που συλλέγουν από πολλές πηγές και ιδανικά να μπορούν να ρυθμίσουν τα προϊόντα και τα σχέδιά τους ανάλογα.
Ωστόσο, ένας τέτοιος στόχος περνάει από πολλαπλά κανάλια και διαδικασίες.
Σε μια αρχική φάση στρατηγικού σχεδιασμού, πρέπει να αμφισβητηθεί μια σειρά διαδικασιών, πολιτικών, στάσεων και δομών.
Η ψηφιακή κουλτούρα είναι μονόδρομος
Ο γκουρού του μάνατζμεντ Peter Drucker είπε κάποτε: «Η κουλτούρα τρώει την στρατηγική για πρόγευμα». Το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού δεν αφορά μόνο την τεχνολογία.
Έκτοτε, πολλοί αρθρογράφοι χρησιμοποίησαν αυτό το απόσπασμα σε αναλογία με τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Αλλά αυτό που οι περισσότεροι δεν κατάλαβαν, είναι ότι η κουλτούρα δεν είναι εχθρός. Μια εταιρική κουλτούρα που αποδείχθηκε επιτυχημένη στον αναλογικό κόσμο πρέπει να αποτελεί τη μαγιά για την ψηφιακή κουλτούρα.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αφορά την προσαρμογή. Μια ψηφιακή κουλτούρα αφορά την εξέλιξη. Εισάγοντας νέα στοιχεία, θα πρέπει να διατηρήσει τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας μιας εταιρικής κουλτούρας.
Η έννοια της Ψηφιακής κουλτούρας αναφέρεται στις γνώσεις, τις πεποιθήσεις, τα στερεότυπα, τις αντιλήψεις, τις συμπεριφορές, τις υποθέσεις, την επιχειρηματική ηθική και τις αξίες που μαζί συν-δημιουργούν μια συλλογική νοοτροπία σε σχέση με το ψηφιακό περιβάλλον και πώς αυτά τα στοιχεία εκδηλώνονται στη συμπεριφορά των ανθρώπων με τις τεχνολογίες της πληροφορίας. Η ψηφιακή κουλτούρα επηρεάζεται από την ψηφιακή παιδεία ή την επίγνωση αρχών ψηφιακής ασφάλειας, όμως είναι ευρύτερη τόσο σε σκοπό όσο και σε πεδίο εφαρμογής, αφού ασχολείται με το να μετατρέψει τις απαιτήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού σε αναπόσπαστο μέρος της εργασίας, των συνηθειών και της συμπεριφοράς των ανθρώπων, ενσωματώνοντάς τα στη ρουτίνα τους.
Η ψηφιακή κουλτούρα υποδηλώνει ότι μπορούμε να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα αν είμαστε πιο συνεργατικοί, συνδεδεμένοι, προσαρμοστικοί, ευέλικτοι, διαφανείς, δεκτικοί στα δεδομένα, με επίκεντρο τον πελάτη. Ακόμη και αν κάνουμε λάθη κάποιες φορές, αν συνεργαστούμε, θα μάθουμε από αυτά και εφεύρουμε λύσεις στα προβλήματά μας, ενώ θα αδράξουμε αλλά και δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες.
Πρόκειται για ένα σύνολο πεποιθήσεων που αμφισβητεί όσα είμασταν. Προκαλούν τη νοοτροπία που λέει «ο τρόπος μας έφερε αποτελέσματα για τόσο καιρό!» και «γιατί να αλλάξει κάτι που λειτουργεί μια χαρά».
Μια απλή απάντηση σε αυτό είναι μια ερώτηση «Θα λειτουργήσει και αύριο;».
>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ <<<
Οι εργαζόμενοι πρέπει να αντιληφθούν ότι η εξέλιξη της επιχείρησης είναι ζήτημα επιβίωσης. Συμβαδίζει εξάλλου με την προσωπική και επαγγελματική εξέλιξή τους. Το πείσμα και η αντίσταση στην αλλαγή μπορεί να είναι ένα ζήτημα, αλλά το ένστικτο επιβίωσης είναι το ισχυρότερο κίνητρο στους ανθρώπους, ώστε να δεχτούν και να αγκαλιάσουν καινοτόμες ιδέες που αμφισβητούν τις καθιερωμένες πεποιθήσεις τους.
Για το σκοπό αυτό, οι εργαζόμενοι χρειάζονται κίνητρα. Πρέπει να είναι ψηφιακά εξειδικευμένοι και εκπαιδευμένοι, ώστε να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις αλλαγές. Ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων είναι ένα από τα πρώτα βήματα για κάθε πρωτοβουλία ψηφιακού μετασχηματισμού.
Η ψηφιακή κουλτούρα είναι ο πιο κρίσιμος εσωτερικός παράγοντας-κλειδί για τη μεταμόρφωση. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο πιο σημαντικός εξωτερικός παράγοντας έχει και πάλι σχέση με τους ανθρώπους.
Ο πελάτης βάζει τους κανόνες - επανασχεδιάζοντας το ταξίδι
Πολλές εταιρείες φαίνεται να παραγνωρίζουν ότι οι πελάτες είναι αυτοί που βρίσκονται πίσω από τις αποφάσεις υιοθέτησης ή απόρριψης νέων τεχνολογιών ή νέων προϊόντων. Όταν οι εταιρείες αποφασίζουν να επικεντρωθούν στην αλλαγή των αναγκών των πελατών, καταλήγουν σε αποτελεσματικές λύσεις και ακόμη και σε διασπαστικές τεχνολογίες.
Οι πελάτες βρίσκονται στο επίκεντρο της διαδικασίας. Η δημιουργία συνεργειών που διευκολύνονται από την τεχνολογία, κάνει τον πελάτη κοινωνό σε ένα συναρπαστικό ταξίδι, όπου νιώθει μέρος του. Ο πελάτης και η εταιρεία εξελίσσονται μαζί.
Η επιτυχής ανάπτυξη καθορίζεται από τα οφέλη που παρέχονται στους πελάτες, όχι στην εταιρεία. Εδώ αρχίζουμε να μιλάμε για μια στρατηγική σύζευξης. Νέα προϊόντα ή υπηρεσίες που δημιουργούν αμοιβαία επωφελείς συνεργίες και για τις δύο πλευρές. Η σύζευξη αφορά το χρονοδιάγραμμα, τη συνάφεια και τη δυνατότητα προσθήκης αξίας σε προϋπάρχουσα υπηρεσία ή προϊόν.
Ο στόχος είναι η εταιρεία να καταφέρει να μεγιστοποιήσει και να καλλιεργήσει σχέσεις και αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Να δημιουργήσει ομαλότερες, πιο αποτελεσματικές διαδρομές, που θα διατηρήσουν τους πελάτες και θα βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία των.
Το λεγόμενο Big Data προσφέρει ένα ευρύτερο φάσμα ευκαιριών για την εμπλοκή με τους πελάτες και μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να τους κατανοήσουν καλύτερα (τις συνήθειες, τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους) αλλά είναι ακόμα ένας αναπτυσσόμενος χώρος με κανονιστικές/ρυθμιστικές εξελίξεις όπως το GDPR, οι οποίες και πρέπει να συνυπολογιστούν.
Απλοί κανόνες για να ξεκινήσετε
Οι αριθμοί λένε ότι, μεταξύ των εταιρειών που διέρχονται μετασχηματισμό, πολύ λίγες βελτιώνουν την αποδοτικότητα τους.
Ωστόσο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να είναι καρποφόρος μόνο αν δεν περιμένετε να θαύματα μέσα σε ένα χρόνο. Εάν αφιερώσετε χρόνο για να αναλογιστείτε τι ταιριάζει με τις ανάγκες σας και να σταματήσετε να είστε ζηλότυποι. Οι διασπαστικές καινοτομίες δεν συμβαίνουν κάθε μέρα και δεν μπορούν όλοι να είναι Uber ή Airbnb.
Πρέπει να πετύχετε τη σωστή κουλτούρα για εσάς και να την προσαρμόσετε στις ανάγκες, το τμήμα, το μέγεθος, την αγορά, το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον και τελικά τους πελάτες. Ένα μέγεθος δεν ταιριάζει σε όλα. Αυτό είναι ένα μάθημα που πρέπει να έχουμε κατά νου όταν μελετάμε τις βέλτιστες πρακτικές και τις επιτυχημένες ιστορίες άλλων εταιρειών. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω, πως θεωρώ εξίσου ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη τη μελέτη των χειρότερων πρακτικών και τους λόγους που άλλοι απέτυχαν.
Ας δούμε ένα κατάλογο βασικών κανόνων αρχικής φάσης, που πρέπει να έχουμε υπόψιν μας κατά το σχεδιασμό μιας εισαγωγικής προσέγγισης στον ψηφιακό μετασχηματισμό:
1/ Όποια και αν είναι η τεχνολογία που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε, θα πρέπει να διευκολύνει μια ταχύτερη πορεία και προσέγγιση στην αγορά προϊόντων. Έχοντας κατά νου ότι η τεχνολογία είναι το μέσο, όχι ο σκοπός. Είναι ένα εργαλείο που χρειάζεστε, αλλά πρέπει να μάθετε ακριβώς πώς να το χρησιμοποιείτε καλύτερα. Αυτό μου θυμίζει πως "κατέρριψα" το drone του γιου μου την πρώτη φορά που μου επέτρεψε να το πετάξω. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι είχα σκεφτεί. Το αποτέλεσμα μου απέδειξε ότι ήταν τελικά δύσκολο για έναν ανειδίκευτο πιλότο drone όπως εγώ).
2/ Το Big Data είναι ένα σημαντικό κλειδί. Το χρησιμοποιούμε για να δημιουργήσουμε επιχειρηματικές ιδέες και να εφαρμόσουμε μια ημι-αυτοματοποιημένη, υποβοηθούμενη από τον άνθρωπο προσέγγιση για ασφαλέστερη και ταχύτερη λήψη αποφάσεων.
3/ Ψηφιοποίηση δεδομένων και ψηφιοποίηση βασικών επιχειρηματικών διαδικασιών. Θα πρέπει να προετοιμάσετε το έδαφος και να διενεργήσετε έλεγχο ψηφιακής υγείας για να προσαρμόσετε τις βασικές επιχειρηματικές σας διαδικασίες.
Ένα βελτιστοποιημένο σύστημα συγχρονισμού της εσωτερικής ανταλλαγής δεδομένων και των διαδικασιών μέσα στο επιχειρηματικό δίκτυο αλλά και τους συνεργάτες, είναι απαραίτητο.
4/ Μια ολοκληρωμένη και ολιστική προσέγγιση στην εμπειρία του πελάτη (π.χ. διαχείριση απαιτήσεων στο ασφαλιστικό παράδειγμα).
5/ Δημιουργήστε ένα ψηφιακό χώρο εργασίας για να ενθαρρύνετε και να υποστηρίξετε όλα τα παραπάνω. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας.
6/ Insurtech, fintech, εξερευνήστε λύσεις IoT και AI!
...Όχι στα αλήθεια! Μικρά βήματα, είναι η καλύτερη στρατηγική σε αυτή τη φάση, ειδικά εάν η αφετηρία σας είναι από ένα παραδοσιακό μοντέλο.
Παρ' όλα αυτά, τα παραπάνω είναι απλά ένα βασικό σύνολο κανόνων για να ξεκινήσετε. Ακόμη και μια τέτοια βασική προσέγγιση θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων, της παραγωγικότητας και των κερδών και τη μείωση του κόστους και του χρόνου στις επιχειρηματικές δραστηριότητες.
Η αξιοποίηση των τεχνολογιών AI, IoT και fintech και των τεχνολογιών διάσπασης είναι μια σειρά ζητημάτων που πρέπει να αντιμετωπιστούν επίσης, εν ευθέτω χρόνω. Όλα είναι συναρπαστικά και μερικά κρίσιμα για την ανάπτυξη, αλλά οι αποφάσεις που σχετίζονται με αυτά πρέπει να μελετηθούν προσεκτικά και να αναλυθούν καθώς συνεπάγονται υψηλό επίπεδο κινδύνου. Με εξαίρεση την κυβερνοασφάλεια. Είναι ο υπ'αριθμό ένα στον κατάλογο υψηλού κινδύνου κάθε εταιρείας που αποφασίζει να εφαρμόσει ψηφιακό μετασχηματισμό. Αν ο ψηφιακός μετασχηματισμός εκκινήσει χωρίς να προηγηθεί εκπαίδευση των υπαλλήλων και εφαρμογή αναβαθμισμένων τεχνικών υποδομών και πολιτικής Κυβερνοασφάλειας, είναι σαν να περπατάτε ξυπόλητοι στο χιόνι.
Εάν είστε πραγματικά πρόθυμοι να επενδύσετε σε αναδυόμενες τεχνολογίες, ξεκινήστε με την ίδρυση της δικής σας διεπιστημονικής βιομηχανικής μονάδας Ε & Α, απασχολείστε ερευνητές από την τεχνολογία, την στρατηγική, την διεύθυνση επιχειρήσεων και τις επιστήμες εκτίμησης κινδύνων και αναθέστε τους να επικεντρωθουν στην βελτιστοποίηση της τεχνολογίας της επιχείρησης και την καινοτομία.
Η μετάβαση σε ώριμα μοντέλα μπορεί να είναι καταστροφική για το αρχικό στάδιο της διαδικασίας ψηφιακού μετασχηματισμού. Εκτός και αν πάτε κατευθείαν για το Έβερεστ. Αυτό θα ήταν μεν αξιοθαύμαστο, αλλά συνεπάγεται μεγάλο κίνδυνο. Έχουμε δει τόσες εταιρείες να εξατμίζονται μετά από μια ανεπιτυχή προσπάθεια μετασχηματισμού αλλά εξίσου ή ακόμα περισσότερες εταιρείες - κάποιες πολύ μεγάλες - που εξαφανίστηκαν από το χάρτη επειδή δεν είδαν ποτέ την ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό.
Η προσπάθεια να εφαρμοστούν τα προαναφερθέντα βασικά μέτρα ως πακέτο, χωρίς να αξιολογηθεί το ζήτημα της κουλτούρας, θα μπορούσε να οδηγήσει και πάλι σε καταστροφικά αποτελέσματα.
Δεν είναι Project!
Σχεδόν κάθε εταιρεία στον κόσμο ασχολείται με κάποια μορφή ψηφιακού μετασχηματισμού, ψηφιοποίησης δεδομένων ή ψηφιοποίησης διαδικασιών. Οι μισές από αυτά δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες, σύμφωνα με πολλές πηγές. Ο πρωταρχικός λόγος είναι ότι προσεγγίζουν το μετασχηματισμό ως ένα Project ή έναν προορισμό, όχι ένα ταξίδι.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν έχει προορισμό. Είναι μια συνεχής διαδικασία εξέλιξης. Αυτό που παρέχει την ώθηση για συνεχή αλλαγή είναι μια ευφυής στρατηγική που καταφέρνει να είναι αποτελεσματική αλλά ευκίνητη, ελαστική, προσαρμοστική και εγκαίρως αντανακλαστική στο εξωτερικό περιβάλλον.
Το Μυστικό της Ψηφιακής επιτυχίας
Η λήψη απόφασης για μετασχηματισμό προς μια πιο ψηφιοποιημένη υποδομή δεν είναι εύκολη υπόθεση και πρέπει να αναληφθεί προσεκτική εξέταση όλων των προκλήσεων σε ολόκληρο το οικοσύστημα από άκρο σε άκρο. Η ψηφιακή επιτυχία γίνεται πραγματικότητα μόνο όταν ένας οργανισμός ευθυγραμμίζει την ψηφιακή στρατηγική με την επιχειρηματική του στρατηγική σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του.
Οι βιαστικές αποφάσεις υπό πίεση - απλά επειδή ανταγωνιστές φαίνεται να επενδύουν σε τεχνολογικές καινοτομίες - προς υιοθέτηση τελευταίων τάσεων και εργαλείων τεχνολογίας, χωρίς να μελετήσετε πώς ταιριάζουν ή εξυπηρετούν τη στρατηγική σας, μπορεί να έχει τοξικό αποτέλεσμα.
Ναι, ο ψηφιακός κόσμος κινείται γρήγορα. Αλλά δεν είναι όλες οι νέες τεχνολογίες εδώ για να μείνουν. Δώστε χρόνο να δείτε τι λειτουργεί για εσάς και τι όχι.
Παράλληλα με την αρχική φάση του προσεκτικά σχεδιασμένου ψηφιακού μετασχηματισμού, σχεδιάστε μια μακροπρόθεσμη ψηφιακή στρατηγική στον πυρήνα της εταιρικής σας στρατηγικής.
Μετά, κάντε ένα διάλειμμα για να επιτρέψετε στις αλλαγές να ενσωματωθούν πλήρως και να εξελιχθείτε σε μια νέα ψηφιακά μεταγγισμένη επιχείρηση.
>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<
Αναθέστε σε μια ομάδα εργασίας, να παρακολουθείτε την πρόοδο, την εξέλιξή σας, να μετράει τις επιδόσεις και να εντοπίζει τους κινδύνους, τις αδυναμίες, τα δυνατά σημεία και τις ευκαιρίες.
Χρησιμοποιήστε τις συστάσεις τους για να τελειοποιήσετε και να προσαρμόσετε τις λειτουργίες σας ώστε να ταιριάζουν με το εταιρικό όραμά σας και, στη συνέχεια, ενημερώστε την ψηφιακή σας στρατηγική ανάλογα.
Αφήστε την εταιρεία να ωριμάσει και όταν όλα αισθάνονται σωστά, πάρτε πιο τολμηρές αποφάσεις. Τώρα ήρθε η ώρα για μερικές 'επικίνδυνες' μεν, υψηλής επιστροφής δε επενδύσεις, αφού όμως έχετε κάνει την προεργασία σας. Οι ενημερωμένες αποφάσεις σας βασίζονται τώρα στην ανανεωμένη σας εμπιστοσύνη και στη σαφή εικόνα του τι λειτουργεί για εσάς και τι όχι, τι μπορείτε να κάνετε καλύτερα από τους άλλους και ποια πορεία πρέπει να ακολουθήσετε, ώστε να ευδοκιμήσετε στο εξελισσόμενο ψηφιακό περιβάλλον.
Κωνσταντίνος Τσιούρτος
https://www.linkedin.com/in/constantinostsiourtos