Alibaba με Cartier, Jimmy Choo, Tom Ford για online αγορές

Η κοινοπραξία, με την ονομασία Feng Mao, θα ξεκινήσει καμπάνια ενημέρωσης για την πλατφόρμα το δεύτερο Σ/Κ του Οκτώβρη

Οι εταιρείες Tom Ford, Brunello Cucinelli και Jimmy Choo θα συμμετέχουν με τα εμπορικά σήματα της Richemont,  Cartier, Piaget και Vacheron Constantin στην ιστοσελίδα. Οι επενδυτές περιμένουν εναγωνίως λεπτομέρειες για τη συνεργασία, από τότε που οι δύο εταιρείες την ανακοίνωσαν πριν από ένα χρόνο.

Η κοινοπραξία, με την ονομασία Feng Mao, θα ξεκινήσει καμπάνια ενημέρωσης για την πλατφόρμα το δεύτερο σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου, μετά από τις διακοπές της Χρυσής Εβδομάδας στην Κίνα, ανακοίνωσαν οι εταιρείες. Αυτό τους δίνει αρκετό χρόνο για την προώθηση της νέας συνεργασία πριν από την 11η Νοεμβρίου που είναι η αργία για τον εορτασμό της Single’s Day, κατά την οποία τα άγαμα ζευγάρια ανταλλάσσουν μεταξύ τους δώρα.

>>> ΌΛΕΣ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΙΔΗΣΕΙΣ <<<
Η ελβετική Richemont κατέχει ηγετική θέση στις εταιρείες κατασκευής πολυτελών ειδών που έχουν επεκτείνει την παρουσία τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μετά την εξαγορά των ηλεκτρονικών καταστημάτων YNAP και  Watchfinder, και αυτός είναι ένα τρόπος για να κατακτήσει του Κινέζους καταναλωτές.

Αυτοί, σύμφωνα με τον CEO της Alibaba, Daniel Zhank, μπορούν να καλύψουν σχεδόν το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς πολυτελών ειδών μέχρι το 2025 – χωρίς οι εταιρείες να επιβαρύνονται με το κόστος της δημιουργίας φυσικών καταστημάτων.

Πέρυσι, κατά τον εορτασμό της Singles’ Day, τα έσοδα της Alibaba ανήλθαν στα 31 δισ. δολάρια, καθιστώντας τη συγκεκριμένη ημέρα ως ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα στο ηλεκτρονικό εμπόριο ιστορικά.

Στην Feng Mao συμμετέχει κατά 51% η Richemont και κατά 49% η Alibaba, ενώ θα λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα του site της ελβετική εταιρείας, Net-a-Porter. Η κοινοπραξία προσέλαβε πρόσφατα τον Yating Wu, πρώην διευθυντή της Unilever, για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.