Αντικατάσταση του επικεφαλής μάρκετινγκ της Apple από τον Joswiak

Ο Joswiak, βετεράνος ηγέτης στον οργανισμό στην προώθηση προϊόντων, προωθείται στη θέση του Schiller, δήλωσε η Apple

Η Apple Inc. δήλωσε ότι ο Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Worldwide Marketing Phil Schiller παραιτείται και θα αντικατασταθεί στην πιο εξέχουσα θέση μάρκετινγκ στον κλάδο των ηλεκτρονικών από τον Greg Joswiak.

Ο Schiller, 60 ετών, που βρίσκεται στην Apple από το 1987, θα μεταπηδήσει σε ρόλο «Apple Fellow», δήλωσε η εταιρεία την Τρίτη. Ο Joswiak, βετεράνος ηγέτης στον οργανισμό στην προώθηση προϊόντων, προωθείται στη θέση του Schiller, δήλωσε η Apple.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Οι Schiller και Joswiak είχαν κεντρικούς ρόλους σε μερικές από τις πιο επιτυχημένες εκδόσεις προϊόντων στην ιστορία των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης καθώς και των υπολογιστών. Η συνεπής ικανότητα της Apple να χρεώνει υψηλότερες τιμές από τους αντιπάλους προέρχεται, εν μέρει, από το εμπορικό σήμα της εταιρείας και την ικανότητα των στελεχών της να πωλούν την ιδέα ως καινοτόμα τεχνολογία.

Ο Schiller, στο νέο του ρόλο, θα συνεχίσει να επιβλέπει τις εκδηλώσεις του App Store και της Apple και θα υπάγεται στον Διευθύνοντα Σύμβουλο Tim Cook. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο Joswiak θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση προϊόντων και το μάρκετινγκ προϊόντων της Apple, τις σχέσεις προγραμματιστών, την έρευνα αγοράς, τη διαχείριση επιχειρήσεων, καθώς και την εκπαίδευση, το επιχειρηματικό και το διεθνές μάρκετινγκ.

Ο Joswiak, ο οποίος έχει εργαστεί στην Apple για περισσότερα από 20 χρόνια, «επιβλέπει τη διαχείριση και το μάρκετινγκ των προϊόντων συμπεριλαμβανομένων των αρχικών iPod και iPhone», δήλωσε η Apple.

Ο Schiller ανέφερε ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για «προγραμματισμένες αλλαγές στη ζωή μου», όπως «οικογένεια, φίλοι και μερικά προσωπικά έργα για τα οποία ενδιαφέρομαι».

Tags
Ian King