Κυριαρχούν οι ασιατικοί προορισμοί - Χάνει έδαφος η Νέα Υόρκη - Ποιες πόλεις τραβούν τώρα το τουριστικό ενδιαφέρον

Το Χονγκ Κονγκ είναι πιθανό να διατηρήσει και το 2019 τα πρωτεία ως η πιο δημοφιλής πόλη στον κόσμο σε επισκέπτες από το εξωτερικό, παρά την πολύμηνη πολιτική αναταραχή που οδήγησε σε απότομη πτώση του αριθμού των τουριστών. Στο μεταξύ, η Νέα Υόρκη χάνει τη θέση της στην πρώτη δεκάδα των δημοφιλών πόλεων για τουρίστες ενώ το Νέο Δελχί ετοιμάζεται να εισέλθει σε αυτήν.

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  <<<

Οι ετήσιες εκθέσεις Top 100 City Destinations της παγκόσμιας εμβέλειας εταιρείας ερευνών αγοράς Euromonitor International δείχνουν ότι οι ασιατικοί προορισμοί κυριαρχούν στη λίστα, καθώς 40 από αυτούς βρίσκονται στις 100 δημοφιλέστερες πόλεις. Δεύτερη μετά το Χονγκ Κονγκ είναι η Μπανγκόκ κι ακολουθούν το Μακάο και η Σιγκαπούρη.

Το Λονδίνο χάνει τη θέση του στην πρώτη πεντάδα καθώς το Brexit ενδέχεται να οδηγήσει σε πιο αυστηρούς περιορισμούς για την απόκτηση βίζας για τους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αφίξεις αναμένεται να αυξηθούν κατά 4,2% το 2019, και να αγγίξουν το 1,5 δισεκατομμύριο ταξίδια.

Η Νέα Υόρκη, ο πιο δημοφιλής αμερικανικός προορισμός με ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, αναμένεται να πέσει από την όγδοη θέση στον αριθμό 11, ενώ το Μαϊάμι (29), το Λος Άντζελες (33) και το Λας Βέγκας (38) είναι οι επόμενες πόλεις των ΗΠΑ στη λίστα αυτή. Ο ανταγωνισμός από την Ασία και την Ευρώπη έχει οδηγήσει τις περισσότερες αμερικανικές πόλεις να γλιστρήσουν τα τελευταία χρόνια, παρά την αύξηση των αφίξεων για τις περισσότερες από αυτές.

Η αυξανόμενη εμπορική ένταση με την Κίνα είναι «μία από τις κύριες ανησυχίες για τον κλάδο των ταξιδίων», σύμφωνα με τον συντάκτη της έκθεσης, Ράμπια Γιασμίν, ο οποίος πρόσθεσε ότι πολλές πόλεις των ΗΠΑ προσπαθούν ενεργά να αξιοποιήσουν την κερδοφόρα κινεζική αγορά τουριστών.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Η έρευνα της Euromonitor καλύπτει τους ξένους επισκέπτες, δηλαδή τις αφίξεις, που μένουν περισσότερο από 24 ώρες και λιγότερο από ένα χρόνο σε περισσότερες από 400 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Οι αφίξεις περιλαμβάνουν άτομα που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, αναψυχή και επισκέπτονται οικογένεια ή φίλους, αλλά αποκλείουν όσους εργάζονται ή σπουδάζουν στο εξωτερικό, καθώς και στρατιωτικό προσωπικό, πλήρωμα μεταφορών, επιβάτες κρουαζιέρας και άτομα που εκτοπίζονται από πόλεμο ή φυσικές καταστροφές.

Οι ταξινομήσεις του 2019 υπολογίστηκαν με βάση εκτιμήσεις που βασίζονταν στα στοιχεία για τις αφίξεις κατά τη διάρκεια του έτους, που σημαίνει ότι το Χονγκ Κονγκ θα μπορούσε να πέσει από την κορυφή της λίστας. Η τουριστική βιομηχανία της πόλης έχει πληγεί έντονα από διαδηλώσεις που έχουν ξεσπάσει με ρυθμό σχεδόν μιας την εβδομάδα, από τον Ιούνιο.

Ωστόσο, ο ανώτερος αναλυτής της Euromonitor Σάιμον Χέιβεν δήλωσε ότι ο μεγάλος αριθμός αφίξεων κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους είναι λογικό ότι θα μείωνε τον αντίκτυπο των διαμαρτυριών στο συνολικό ετήσιο αριθμό επισκεπτών. «Κατά την περίοδο Ιανουαρίου- Ιουνίου του 2019, οι αφίξεις αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τον Ιούλιο, οι αφίξεις άρχισαν να πέφτουν, με την πιο αξιοσημείωτη πτώση να καταγράφεται τον Αύγουστο, όταν μειώθηκαν κατά 40% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2018 «, έγραψε ο Χέιβεν σε email.

Δείτε τον πίνακα με τις 100 δημοφιλέστερες πόλεις:

 

Πηγή: Bloomberg/Newmoney.gr

 
2592
Thumbnail

Η μια μετά την άλλη βαριά ονόματα του επιχειρηματικού κόσμου σπεύδουν να αφαιρέσουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook, καθώς φαίνονται να πείθονται από την καμπάνια «#StopHateForProfit» («Σταματήστε να κερδίζετε από το μίσος»), την εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

ad1mobile

Το Bloomberg παραθέτει τη λίστα εταιρειών που σκοπεύουν να σταματήσουν τη διαφημιστική δαπάνη στα social media, καθώς τα κατηγορούν ότι δεν διαχειρίζονται αποτελεσματικά και επαρκώς το περιεχόμενο με μηνύματα μίσους και ρατσισμού.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Ακολουθεί η λίστα:

Harley Davidson: Με e-mail ενημέρωσε ότι σταματά τις διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο «για να συμπαρασταθεί στις προσπάθειες να μπει ένα φρένο στην εξάπλωση του περιεχομένου μίσους»

Pernod Ricard: η γαλλική εταιρεία απόσταξης του ουίσκι Jameson και της βότκας Absolut που ξοδεύει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ετησίως σε διαφήμιση, μποϊκοτάρει το Facebook και άλλα sites μέχρι τις 31 Ιουλίου

Daimler: Σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο, προσθέτοντας πάντως ότι θα τις ξαναρχίσει στη συνέχεια γιατί πιστεύει ότι η εταιρεία θα αναλάβει τις κατάλληλες πρωτοβουλίες.
Molson Coors Beverage: Η ζυθοποιία σταματά τη διαφήμιση σε Facebook, Instagram και Twitter και αναθεωρεί τις δικές της αρχές για την προστασία των μπραντ της από σχόλια μίσους.

Constellation Brands: η παρασκευάστρια της μπύρας Corona σταματά επίσης τις διαφημίσεις της στο Facebook από τον Ιούνιο.

Dunkin’ Brands Group: Η αλυσίδα παρασκευής ντόνατς σταματά προσωρινά τη συνεργασία με Facebook και Instagram.

Lego: Σταματά για τουλάχιστον 30 ημέρες τις διαφημίσεις στα social media.

Και ο κατάλογος με τους κολοσσούς που, όπως αναφέρουν, βάζουν τον ανθρώπινο παράγοντα πάνω από τα κέρδη, δεν έχει τέλος:

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

ad2mobile

Body Shop, Starbucks, Microsoft, Unilever, Volkswagen, Mars, Target, Coca-Cola, Clorox, Conagra Brands, Ford Motor ,Honda Motor, Hershey, Diageο, PepsiCo, Verizon Communications, SAP, Levi Strauss & Co., Diamond Foundry, Patagonia, Viber Media, VF Corp., REI, Upwork, Eileen Fisher, Adidas, Puma, Madewell, Pfizer, Chipotle Mexican Grill, Chobani, Peet’s Coffee, Sony.

Πηγή: Newmoney.gr/Bloomberg

article 1