Coca-Cola: Υιοθέτηση πλήρως ανακυκλωμένου πλαστικού στη Σουηδία

Η αυξανόμενη αντίδραση των καταναλωτών οδηγεί τη βιομηχανία ποτών να τρέξει προς το ανακυκλωμένο πλαστικό

Jesper Starn (Bloomberg)

Η Σουηδία θα γίνει η πρώτη αγορά στην οποία όλα τα προϊόντα της Coca-Cola θα πωλούνται σε πλήρως ανακυκλωμένες πλαστικές φιάλες, καθώς ο γίγαντας των ποτών προσπαθεί να μειώσει τις περιβαλλοντικές του επιπτώσεις.

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  <<<

Η αλλαγή, που θα πραγματοποιηθεί τον επόμενο χρόνο, θα μειώσει τη χρήση νέου πλαστικού κατά 3.500 τόνους ετησίως, σύμφωνα με την Coca-Cola AB και την τοπική εταιρία εμφιαλώσεως Coca-Cola European Partners Plc. Οι πλαστικές συσκευασίες για 40 είδη προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των Sprite και Bonaqua, θα αποτελούνται από ανακυκλωμένο υλικό το επόμενο έτος, εκτός από τα καπάκια και τις ετικέτες.

Η αυξανόμενη αντίδραση των καταναλωτών οδηγεί τη βιομηχανία ποτών να τρέξει προς το ανακυκλωμένο πλαστικό. Η Coca-Cola χαρακτηρίστηκε πρόσφατα ως η no. 1 εταιρεία ανά τον κόσμο στην ρύπανση του περιβάλλοντος σε πλαστικό, σε έναν παγκόσμιο έλεγχο 476.000 αποβλήτων που διοργάνωσε η Greenpeace.

Ωστόσο, στη δυτική Ευρώπη, η εταιρεία γίγαντας έχει κατορθώσει κατά δύο χρόνια ενωρίτερα να επιτύχει τον στόχο που έχει θέσει, ώστε το 50% της πλαστικής συσκευασίας της να αποτελείται από ανακυκλωμένο υλικό έως το 2025.

Κάνουμε ένα μεγάλο βήμα&quot;, δήλωσε η Sofie Eliasson Morsink, γενική διευθύντρια εμφιαλώσεως για τη Σουηδία. Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια στη μετάβαση σε ανακυκλωμένο πλαστικό είναι η διαθεσιμότητα.

Ωστόσο, το ποσοστό ανακύκλωσης της Σουηδίας για τις περισσότερες πλαστικές φιάλες ποτών υπερβαίνει το 80%, με τη βοήθεια ενός συστήματος όπου οι καταναλωτές παίρνουν τα χρήματα πίσω για επιστροφές, σύμφωνα με την εταιρεία ανακύκλωσης Returpack.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Στόχος της Coca-Cola ανά το παγκόσμιο είναι η ανακύκλωση του 50% στις φιάλες της μέχρι το
2030. Παράλληλα, παρόλο που η PepsiCo Inc. και η Nestle SA έχουν επίσης τους δικούς τουςστόχους, ένας από τους πιο φιλόδοξους στόχους είναι αυτός της Danone, της εταιρείας
εμφιάλωσης του Evian, μία από τις σημαντικότερες κατασκευάστριες εταιρείες ποτών, η οποία
στοχεύει στο επίπεδο του 50% μέχρι το 2025.