Η νέα επέμβαση των δικαστικών αρχών στα κεντρικά της Volkswagen για συγκεκριμένους κατηγορούμενους & κινητήρες οχημάτων

Επιδρομή πραγματοποίησαν γερμανοί εισαγγελείς στα γραφεία της Volkswagen AG στο πλαίσιο έρευνας για τους κινητήρες ντίζελ, καταφέρνοντας ένα νέο πλήγμα στις προσπάθειες της αυτοκινητοβιομηχανίας να βάλει ένα τέλος στο σκάνδαλο με την παραποίηση των στοιχείων για τις εκπομπές ρύπων που είχε ξεσπάσει πριν από τέσσερα χρόνια.

Η έρευνα «στρέφονταν εναντίον μεμονωμένων κατηγορουμένων» και αφορούσε οχήματα με συγκεκριμένους ντίζελ κινητήρες, ανέφερε η VW σε δήλωσή της. Η VW «ενημέρωσε εγκαίρως και προληπτικά για τα τεχνικά στοιχεία τα οποία αποτελούν τη βάση των ισχυρισμών των Αρχών » και «θεωρεί ότι οι αιτιάσεις του εισαγγελέα και οι διεξαγώμενες έρευνες είναι αβάσιμες».

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  <<<

Η Volkswagen παραδέχτηκε το Σεπτέμβριο του 2015 στις Αρχές των ΗΠΑ ότι παραποίησε τα στοιχεία στις δοκιμές εκπομπών ντίζελ προκαλώντας μια κρίση που έχει κοστίσει μέχρι τώρα στην μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου περίπου 30 δισ. ευρώ.

Η VW δήλωσε ότι συνεργάζεται με το γραφείο του Εισαγγελέα στο Braunschweig αλλά από την Εισαγγελία δεν ήταν διαθέσιμοι να κάνουν κάποιο σχόλιο ενώ το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε να σχολιάσει.

Πηγή: Bloomberg/Newmoney.gr

 
2592
Thumbnail

Η μια μετά την άλλη βαριά ονόματα του επιχειρηματικού κόσμου σπεύδουν να αφαιρέσουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook, καθώς φαίνονται να πείθονται από την καμπάνια «#StopHateForProfit» («Σταματήστε να κερδίζετε από το μίσος»), την εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

ad1mobile

Το Bloomberg παραθέτει τη λίστα εταιρειών που σκοπεύουν να σταματήσουν τη διαφημιστική δαπάνη στα social media, καθώς τα κατηγορούν ότι δεν διαχειρίζονται αποτελεσματικά και επαρκώς το περιεχόμενο με μηνύματα μίσους και ρατσισμού.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Ακολουθεί η λίστα:

Harley Davidson: Με e-mail ενημέρωσε ότι σταματά τις διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο «για να συμπαρασταθεί στις προσπάθειες να μπει ένα φρένο στην εξάπλωση του περιεχομένου μίσους»

Pernod Ricard: η γαλλική εταιρεία απόσταξης του ουίσκι Jameson και της βότκας Absolut που ξοδεύει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ετησίως σε διαφήμιση, μποϊκοτάρει το Facebook και άλλα sites μέχρι τις 31 Ιουλίου

Daimler: Σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο, προσθέτοντας πάντως ότι θα τις ξαναρχίσει στη συνέχεια γιατί πιστεύει ότι η εταιρεία θα αναλάβει τις κατάλληλες πρωτοβουλίες.
Molson Coors Beverage: Η ζυθοποιία σταματά τη διαφήμιση σε Facebook, Instagram και Twitter και αναθεωρεί τις δικές της αρχές για την προστασία των μπραντ της από σχόλια μίσους.

Constellation Brands: η παρασκευάστρια της μπύρας Corona σταματά επίσης τις διαφημίσεις της στο Facebook από τον Ιούνιο.

Dunkin’ Brands Group: Η αλυσίδα παρασκευής ντόνατς σταματά προσωρινά τη συνεργασία με Facebook και Instagram.

Lego: Σταματά για τουλάχιστον 30 ημέρες τις διαφημίσεις στα social media.

Και ο κατάλογος με τους κολοσσούς που, όπως αναφέρουν, βάζουν τον ανθρώπινο παράγοντα πάνω από τα κέρδη, δεν έχει τέλος:

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

ad2mobile

Body Shop, Starbucks, Microsoft, Unilever, Volkswagen, Mars, Target, Coca-Cola, Clorox, Conagra Brands, Ford Motor ,Honda Motor, Hershey, Diageο, PepsiCo, Verizon Communications, SAP, Levi Strauss & Co., Diamond Foundry, Patagonia, Viber Media, VF Corp., REI, Upwork, Eileen Fisher, Adidas, Puma, Madewell, Pfizer, Chipotle Mexican Grill, Chobani, Peet’s Coffee, Sony.

Πηγή: Newmoney.gr/Bloomberg

article 1