Βλέπει ευκαιρίες εκεί που ανταγωνιστές της βλέπουν χάος και προβλήματα εξαιτίας του Brexit

Την ώρα που ενεργητικό δισεκατομμυρίων και χιλιάδες θέσεις εργασίας εγκαταλείπουν το Λονδίνο κατευθυνόμενα προς άλλες πόλεις της Ε.Ε., η αρχαιότερη γερμανική τράπεζα κάνει ακριβώς το αντίθετο. 

Η Berenberg Bank τα έχει δει όλα από το 1590, όταν και ιδρύθηκε στο Αμβούργο. Τώρα βλέπει ευκαιρίες εκεί που ανταγωνιστές της βλέπουν χάος και προβλήματα εξαιτίας του Brexit. Η ψήφος εμπιστοσύνη της γερμανικής τράπεζας στη Βρετανία είναι στο πλαίσιο του φιλόδοξου σχεδίου της να επεκτείνει τις δραστηριότητες επενδυτικής τραπεζικής στο εξωτερικό, καθώς στη γερμανική αγορά βιώνει στασιμότητα. 

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

«Όποιο και εάν είναι το αποτέλεσμα του Brexit, το Λονδίνο θα συνεχίσει να είναι το κέντρο βαρύτητας για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες της Ευρώπης» εξηγεί στο Bloomberg o Ντέιβιντ Μόρτλοκ, επικεφαλής των επενδυτικών δραστηριοτήτων της Berenberg στο Λονδίνο. «Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο αφοσιωμένοι στο Λονδίνο, καθώς εδώ βρίσκεται η έδρα των συναλλαγών μετοχών. Είναι δύσκολο να φτιάξουμε ένα νέο κέντρο από την αρχή» προσθέτει. 

Από το 2015, μία χρονιά πριν οι Βρετανοί ψηφίσουν υπέρ της εξόδου από την Ε.Ε., η Berenberg αύξησε τον αριθμό του προσωπικού της στο Λονδίνο σε 400 από 250 υπαλλήλους. Έκτοτε έχει κλείσει άκρως επικερδείς δουλειές και πιστεύει ότι αυτό θα συνεχίσει να το πετυχαίνει ανεξάρτητα από τη μορφή, που θα λάβει το Brexit.

naftemporiki

Tags
 
580
Thumbnail

Σε γενικές γραμμές θεωρείται καλό για μια εταιρεία που κατασκευάζει αεροσκάφη, όταν μια αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει τα αεροπλάνα της. Έτσι, η China Commercial Aircraft Corp. Ltd. - που θα ήθελε να είναι ανταγωνίστρια της Boeing Co. και της Airbus SE - θα πρέπει να έχει πολλούς λόγους να γιορτάσει.

ad1mobile

Η Africa World Airlines της Γκάνα είναι πιθανό να συμφωνήσει να αγοράσει δύο αεριωθούμενα αεροσκάφη ARJ21 της εταιρείας Comac αυτό το μήνα για πτήσεις στην ευρύτερη περιφέρεια, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας John Quan στους Moses Mozart Dzawu και Bruce Einhorn του Bloomberg News σε συνέντευξή του.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Αυτό μοιάζει με ένα κίνητρο για την Comac, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη τα προβλήματα του Boeing 737 Max, το οποίο "καρφώθηκε" στο έδαφος από τις ρυθμιστικές αρχές του Πεκίνου μετά από δύο συντριβές σε πέντε μήνες και τώρα πιθανότατα θα αποκλειστεί από την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ- Κίνας. Η κινεζική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών θα ήθελε να πλήξει το υφιστάμενο "δυοπώλιο" των εμπορικών αεροσκαφών. Οι αγορές για τα αεροσκάφη ARJ21 μοιάζουν να γκρεμίζουν αυτή την κατάσταση

ad2mobile

Όχι τόσο γρήγορα. Μια τέτοια μικρή παραγγελία - από μια αεροπορική εταιρεία που μερικώς ανήκει στην κινεζική HNA Group Co., δεν είναι καθόλου η ιδαινκή υποστήριξη για ένα αεροπλάνο που αναπτύσσεται κατά το καλύτερο μέρος των δύο δεκαετιών. Επιπλέον, τα προβλήματα του 737 Max αποδεικνύουν πόσο δύσκολη είναι η ανάπτυξη νέων αεροσκαφών στον 21ο αιώνα, πόσο μάλλον για έναν νεοεισερχόμενο παίκτη, όπως η Comac.

(newmoney - Bloomberg)

article 1