H Boeing ανακήρυξε το 737 Max 8 ακατάλληλο για κάποια αεροδρόμια

"Tα μεγάλα, αναβαθμισμένα 737 μοντέλα της δεν είναι κατάλληλα για τα λεγόμενα υψηλά / καυτά αεροδρόμια"

Πριν από τη σύγκρουση του περασμένου μήνα της πτήσης της Ethiopian Airlines, η Boeing Co. δήλωσε σε ένα νομικό έγγραφο ότι τα μεγάλα, αναβαθμισμένα 737 μοντέλα της «δεν είναι κατάλληλα για τα λεγόμενα 'υψηλά / καυτά' αεροδρόμια».

Σε υψόμετρο 7.657 ποδιών, το Διεθνές Αεροδρόμιο Bole της Addis Ababa βρίσκεται στην κατηγορία αυτή. Υψηλά υψόμετρα απαιτούν μεγαλύτερους διαδρόμους και μεγαλύτερες ταχύτητες για απογείωση. Το υψόμετρο του αεροδρομίου της Αιθιοπίας δεν αναφέρθηκε ως παράγοντας στην πτώση της πτήσης 302 και πιθανώς δεν προκάλεσε τη συντριβή. Αλλά θα μπορούσε να επιδεινώσει την κατάσταση, επειδή η απόδοση ενός αεροπλάνου υποβαθμίζεται σε υψηλότερα υψόμετρα, δήλωσε ένας πιλότος 737 που πετά σε αεροδρόμια υψηλού υψόμετρου στο Bloomberg.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<

Δεδομένα που κυκλοφόρησαν την περασμένη εβδομάδα από την πτήση της Ethiopian Airlines έδειξαν ότι οι πιλότοι δεν μείωσαν την ταχύτητα 737 Max 8 του αεροπλάνου μετά την απογείωση, ενώ θα έπρεπε να το έχουν κάνει. Η προκαταρκτική έκθεση για τα αίτια της συντριβής έδειξε ότι το σύστημα αντίστασης του αεροπλάνου έσπρωξε τη μύτη του αεροπλάνου λιγότερο από δύο λεπτά στην πτήση εξαιτίας ενός αισθητήρα δυσλειτουργίας. Οι πιλότοι αγωνίστηκαν για να ελέγξουν το αεροπλάνο καθώς «έτρεχε» προς το έδαφος στα 575 μίλια ανά ώρα.

"Όσο ταχύτερα πηγαίνει το αεροπλάνο, τόσο μεγαλύτερη είναι η δύναμη του αέρα στα φτερά και τις επιφάνειες ελέγχου, πράγμα που απαιτεί περισσότερη δύναμη από τους πιλότους για να τραβήξουν τη στήλη ελέγχου", δήλωσε ο Robert Mark, εμπορικός πιλότος και εκδότης του Flying Magazine .

Η Boeing δήλωσε σε σύντομη κατάθεση για μια υπόθεση στις ΗΠΑ το 2017 ότι το 737 Max 7 έχει μεγαλύτερες δυνατότητες απόδοσης σε αμφισβητούμενα αεροδρόμια. Συγκεκριμένα, το 737 Max 7 μπορεί να εξυπηρετήσει ορισμένα «υψηλά / καυτά» αεροδρόμια και έχει μεγαλύτερη εμβέλεια λειτουργίας σε πεδία άνευ περιορισμών. Στη σύντομη κατάθεση αναφέρονται ορισμένα τέτοια αεροδρόμια - τα ονόματα των οποίων διατυπώνονται – στα οποία τα Max 7 μπορούν να πετάξουν αλλά τα 8, 9 και 10 δεν μπορούν.

Newmoney

Tags
 
884
Thumbnail

Σε ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά σκάνδαλα στη γερμανική ιστορία της τελευταίας δεκαετίας, ενεπλάκη η Deutsche Bank.

Πρόκειται για το φορολογικό σκάνδαλο, το οποίο έχει γίνει γνωστό με την επωνυμία «Cum Ex» και συνδέει στελέχη της Deutsche Bank, όπως είναι το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Γκάρθ Ρίτσι και οι δύο πρώην διευθύνοντες σύμβουλοι, Άνσου Γιάιν και Γιόζεφ Άκερμαν με παράνομες δραστηριότητες. 

ad1mobile

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Για τον CEO, Κρίστιαν Ζέβινγκ, ο οποίος προσπαθεί να «διορθώσει» οδυνηρά σφάλματα της μεγαλύτερης τράπεζας της Γερμανίας των τελευταίων ετών, η συγκυρία δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερη.

Η Deutsche Bank είναι μόνο μία από τις πολλές επιχειρήσεις που συνδέονται με το σκάνδαλο και η εταιρεία υποστηρίζει ότι δεν ενεργούσε ως αγοραστής ή πωλητής στις συμφωνίες Cum-Ex. Αλλά ο Γερμανός δανειστής κέρδισε από την εξυπηρέτηση πελατών που ειδικεύονται σε τέτοιες συναλλαγές, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν την γερμανική ποινική έρευνα και το Bloomberg.

Ο χρηματοοικονομικός κολοσσός είχε πελάτες Cum-Ex που δανείστηκαν μέχρι 1 δισεκατομμύριο ευρώ (1,13 δισεκατομμύρια δολάρια). Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας από το 2008 έως το 2011, η τράπεζα ανέλαβε πελάτες οι οποίοι δεν έκαναν τίποτε άλλο παρά τέτοιες συμφωνίες. 

Μια γερμανική έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Deutsche Bank είχε ακόμη μια συμφωνία διανομής κερδών με μια εταιρεία που εξειδικεύεται στις συναλλαγές. Μεταξύ των βασικών προσώπων που εμπλέκονται στη δουλειά της Cum-Ex στην Deutsche Bank, σύμφωνα με πηγές, ήταν ο Simon Pearson και ο Joe Penna, πρώην διευθυντικά στελέχη που εγκατέλειψαν την τράπεζα το 2009.

ad2mobile

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Η Deutsche Bank δήλωσε ότι «δεν συμμετείχε ποτέ σε μια οργανωμένη αγορά Cum-Ex ούτε ως σύντομος πωλητής ούτε ως αγοραστής Cum-Ex». Αναγνωρίζει όμως ότι «ως κύριος συμμετέχων στις κεφαλαιαγορές, η Deutsche Bank συμμετείχε σε Cum- Ex πράξεις πελατών της» και δήλωσε ότι συνεργάζεται με τις αρχές.

«Δεν συμμετείχα προσωπικά σε καμία δραστηριότητα Cum-Ex και είμαι πολύ σίγουρος ότι η έρευνα δεν θα δείξει καμία προσωπική μου συμμετοχή», ανέφερε ο Ρίτσι σε μήνυμα που έστειλε η τράπεζα.

article 1