H Boeing ανακήρυξε το 737 Max 8 ακατάλληλο για κάποια αεροδρόμια

"Tα μεγάλα, αναβαθμισμένα 737 μοντέλα της δεν είναι κατάλληλα για τα λεγόμενα υψηλά / καυτά αεροδρόμια"

Πριν από τη σύγκρουση του περασμένου μήνα της πτήσης της Ethiopian Airlines, η Boeing Co. δήλωσε σε ένα νομικό έγγραφο ότι τα μεγάλα, αναβαθμισμένα 737 μοντέλα της «δεν είναι κατάλληλα για τα λεγόμενα 'υψηλά / καυτά' αεροδρόμια».

Σε υψόμετρο 7.657 ποδιών, το Διεθνές Αεροδρόμιο Bole της Addis Ababa βρίσκεται στην κατηγορία αυτή. Υψηλά υψόμετρα απαιτούν μεγαλύτερους διαδρόμους και μεγαλύτερες ταχύτητες για απογείωση. Το υψόμετρο του αεροδρομίου της Αιθιοπίας δεν αναφέρθηκε ως παράγοντας στην πτώση της πτήσης 302 και πιθανώς δεν προκάλεσε τη συντριβή. Αλλά θα μπορούσε να επιδεινώσει την κατάσταση, επειδή η απόδοση ενός αεροπλάνου υποβαθμίζεται σε υψηλότερα υψόμετρα, δήλωσε ένας πιλότος 737 που πετά σε αεροδρόμια υψηλού υψόμετρου στο Bloomberg.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<

Δεδομένα που κυκλοφόρησαν την περασμένη εβδομάδα από την πτήση της Ethiopian Airlines έδειξαν ότι οι πιλότοι δεν μείωσαν την ταχύτητα 737 Max 8 του αεροπλάνου μετά την απογείωση, ενώ θα έπρεπε να το έχουν κάνει. Η προκαταρκτική έκθεση για τα αίτια της συντριβής έδειξε ότι το σύστημα αντίστασης του αεροπλάνου έσπρωξε τη μύτη του αεροπλάνου λιγότερο από δύο λεπτά στην πτήση εξαιτίας ενός αισθητήρα δυσλειτουργίας. Οι πιλότοι αγωνίστηκαν για να ελέγξουν το αεροπλάνο καθώς «έτρεχε» προς το έδαφος στα 575 μίλια ανά ώρα.

"Όσο ταχύτερα πηγαίνει το αεροπλάνο, τόσο μεγαλύτερη είναι η δύναμη του αέρα στα φτερά και τις επιφάνειες ελέγχου, πράγμα που απαιτεί περισσότερη δύναμη από τους πιλότους για να τραβήξουν τη στήλη ελέγχου", δήλωσε ο Robert Mark, εμπορικός πιλότος και εκδότης του Flying Magazine .

Η Boeing δήλωσε σε σύντομη κατάθεση για μια υπόθεση στις ΗΠΑ το 2017 ότι το 737 Max 7 έχει μεγαλύτερες δυνατότητες απόδοσης σε αμφισβητούμενα αεροδρόμια. Συγκεκριμένα, το 737 Max 7 μπορεί να εξυπηρετήσει ορισμένα «υψηλά / καυτά» αεροδρόμια και έχει μεγαλύτερη εμβέλεια λειτουργίας σε πεδία άνευ περιορισμών. Στη σύντομη κατάθεση αναφέρονται ορισμένα τέτοια αεροδρόμια - τα ονόματα των οποίων διατυπώνονται – στα οποία τα Max 7 μπορούν να πετάξουν αλλά τα 8, 9 και 10 δεν μπορούν.

Newmoney

Tags
 
680
Thumbnail

Ο ιδρυτής της Foxconn Group, Terry Gou, διεκδικεί την υψηλότερη δουλειά στην Ταϊβάν, καθώς η καθαρή αξία της εταιρείας του, η οποία βασίζεται στη συναρμολόγηση iPhones για λογαριασμό της Apple Inc., έπεσε στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταίας εξαετίας.

ad1mobile

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Gou, του οποίου οι εισηγμένες εταιρείες περιλαμβάνουν τις Hon Hai Precision Industry Co., FIH Mobile Ltd. και Sharp Corp. της Ιαπωνίας, είναι πλέον φτωχός. Η περιουσία του είναι περίπου 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια, επίπεδο που τον κατατάσσει στο νο. 3 της λίστας των πλουσιότερων ανθρώπων στην Ταϊβάν, σύμφωνα με τον Δείκτη Bloomberg Billionaires.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Πάντως, η περιουσία του Gou ήταν 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια τον Ιούνιο του 2017 και ήταν ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ταϊβάν μέχρι τον Απρίλιο του 2018. Η αξία των εταιρειών του μειώθηκε εν μέσω ανησυχιών σχετικά με τη ζήτηση για iPhones και τον συνεχιζόμενο εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.

ad2mobile

Η εισβολή του Gou στην πολιτική, την οποία ξεκίνησε ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του για την προεδρία την Τετάρτη, δεν έβλαψε την περιουσία του. Οι μετοχές της Hon Hai έχουν αυξηθεί περισσότερο από 21% μέσα τον Απρίλιο.

Ο Tsai Eng-meng, πρόεδρος της Want Want China Holdings Ltd. και ο Samuel Yin του ομίλου Ruentex, είναι σήμερα Νο 1 και 2 της Ταϊβάν στον Δείκτη Bloomberg Billionaires, με τις περιουσίες τους να βρίσκονται στα 6,1 δισ. δολάρια και 4,8 δισ. δολάρια αντίστοιχα.

,

s

ad1mobile
article 1