Η διαφήμιση της Gilette προκάλεσε διάφορες αντιδράσεις

Εάν ο στόχος της ήταν να ξεκινήσει μια συζήτηση, τότε πέτυχε

Η Gillette πήρε ένα ρίσκο, με μια νέα διαφήμιση που παραπέμπει στο κίνημα #metoo και θίγει το ζήτημα του «τοξικού ανδρισμού». Εάν ο στόχος της ήταν να ξεκινήσει μια συζήτηση, τότε πέτυχε.

Η διαφήμιση αμέσως προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Εκκλήσεις για μποϋκοτάζ της μητρικής εταιρείας Procter & Gamble Co. από άνδρες που δήλωσαν ότι βρήκαν προσβλητική την «πολιτική ορθότητα», ταυτόχρονα με χειροκροτήματα από ανθρώπους που την χαρακτήρισαν μια αμφισβήτηση των φυλετικών προτύπων.  

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Δεν είναι η πρώτη μάρκα που ασχολήθηκε με καυτά, διχαστικά ζητήματα. Η Nike δέχθηκε επίσης κριτική πριν από μερικούς μήνες, για μία καμπάνια στην οποία πρωταγωνίστησε ο αμφιλεγόμενος αθλητής και ακτιβιστής Colin Kaepernick. 

Στη διαφήμιση, η Gilette που κατασκευάζει ξυραφάκια, χρησιμοποίησε το παλιό της σλόγκαν «ό,τι καλύτερο για τον άντρα» σε μια φρέσκια προσέγγιση στο τι σημαίνει να είσαι άνδρας στον σημερινό κόσμο. Το βίντεο που ετοίμασε ο διαφημιστικός γίγαντας WPP σκηνοθετήθηκε από την αυστραλή Kim Gehrig. 

Cecile Daurat