Η Garmin «τα βάζει» με την Apple και κερδίζει

Το να κερδίσει την αγορά των wearables θα μπορούσε να αποδειχθεί επικερδές για την Garmin

Εάν θέλει κανείς να ξεπεράσει την Apple Inc. και τα wearable αξεσουάρ της, πρέπει να είναι σε θέση να πουλάει σε όλους – από ψαράδες μέχρι στρατιωτικούς πιλότους.

Αυτό είναι το μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας GPS και εξαρτημάτων γυμναστικής Garmin Ltd., της οποίας η μετοχή έχει κερδίσει περισσότερο από 25% από τον Ιανουάριο, ενώ η μετοχή της ανταγωνίστριας Fitbit Inc. έχει υποχωρήσει σε ιστορικά χαμηλά.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

«Τα προϊόντα που κερδίζουν είναι αυτά που μπορούν να διαφοροποιηθούν από τις μάζες», ανέφερε ο Clifton A. Pemble σε συνέντευξή του. Τα wearables της Garmin, τα οποία κυμαίνονται μεταξύ περίπου 70 και 1.500 δολάρια, προσανατολίζονται στη βοήθεια των αθλητών στην παρακολούθηση της δραστηριότητας και της υγείας τους.

Η Garmin με έδρα την ελβετία πωλεί wearables παρακολούθησης δραστηριότητας από το 2003 και δεν χρειάστηκε ποτέ να συνδεθεί με ένα συγκεκριμένο μοντέλο τηλεφώνου για να λειτουργήσει. Ρολόγια όπως το Garmin Forerunner βοηθούν τον αθλητή να καθορίσει αν είναι η προπόνησή του πολύ έντονη ή υποτονική, παρακολουθεί το βάδισμα και τον ύπνο κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ παίζει μουσική και μηνύματα οθόνης.

Προϊόντα όπως το Apple Watch, από την άλλη πλευρά, αρχικά κυκλοφορούσαν ως αξεσουάρ πολυτελείας μαζικής αγοράς που απαιτούσαν αποκλειστικά iPhones για να λειτουργήσουν.

Αυτό αλλάζει. Παρόλο που οι λειτουργίες fitness ήταν πάντα μια σημαντική πτυχή του Apple Watch, η εταιρεία προβάλλει περισσότερο τα wearables ως αυτόνομο εργαλείο υγείας. Το τελευταίο μοντέλο μπορεί ήδη να εκτελέσει κινητή ηλεκτροκαρδιογράφημα και να ανιχνεύσει πιθανές καρδιακές παθήσεις και τον Ιούνιο η Apple δήλωσε ότι θα αποκτήσει σύντομα το δικό του app store και ότι πολλές άλλες εφαρμογές θα λειτουργούν χωρίς το iPhone σε κοντινή απόσταση.

Παρά τον εντεινόμενο ανταγωνισμό, η Garmin αναβάθμισε το guidance για ολόκληρο το έτος τον Ιούλιο, λέγοντας ότι τώρα αναμένει περίπου 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, από 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια το Φεβρουάριο.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Ο Διευθύνων Σύμβουλός της έχει αποδώσει την επιτυχία των wearables στην ενσωμάτωση χαρακτηριστικών που αγνοούνται από άλλους κατασκευαστές, ενώ ένας αναλυτής αναφέρει ότι η τεχνογνωσία της εταιρείας σε άλλους τομείς – όπως πληροφορίες πτήσεων και οθόνες αφής για στρατιωτικά jet – ενισχύει τις δυνατότητες των άλλων συσκευών.

Το να κερδίσει την αγορά των wearables θα μπορούσε να αποδειχθεί επικερδές για την Garmin, καθώς έχει προγραμματιστεί να φθάσει παγκόσμιες αποστολές 222,9 εκατομμυρίων μονάδων το 2019. Αυτό θα αυξηθεί σε 302,3 εκατομμύρια μονάδες το 2023, σύμφωνα με μια πρόβλεψη που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο από την International Data Tracker.