Αποφάσισε να μην διανείμει μέρισμα στο τέλος της χρονιάς

Στην πέμπτη θέση των ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία κατρακύλησε η Nissan, μετά τη βουτιά της μετοχής της σε χαμηλά 10ετίας. Αιτία η υποβάθμιση του outlook για τα ετήσια κέρδη και η αναστολή της καταβολής μερίσματος στα τέλη του έτους.

Η μετοχή υποχώρησε κατά 9,6% φθάνοντας στα χαμηλότερα επίπεδα από το 2009, με τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας να διαμορφώνεται στα 2,17 τρισ. γεν ή 19,8 δισ. δολ., πίσω από την Subaru, την Suzuki, την Honda και την Toyota.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Από τις αρχές του έτους η μετοχή της Nissan έχει υποχωρήσει κατά 19%, ενώ το 2019 είχε χάσει 28% και το 2018 είχε απολέσει 22%.

Δ

Οι απώλειες αυτές ήλθαν ως αποτέλεσμα της πτώσης των πωλήσεων σε ΗΠΑ, Ιαπωνία και Ευρώπη, ενώ συνέτεινε και η σύλληψη του πρώην προέδρου της, Κάρλος Γκον. Η Nissan μείωσε την πρόβλεψη για τα ετήσια λειτουργικά κέρδη σε 85 δισ. γεν έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 150 δισ. γεν.

Με την περικοπή της πληρωμής μερίσματος στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2011 και την επιδίωξη για τη μείωση 12.500 θέσεων εργασίας παγκοσμίως, η Nissan προσπαθεί να αποδεσμεύσει μετρητά για επενδύσεις στην τεχνολογία επόμενης γενιάς που απαιτείται προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική σε τομείς όπως ηλεκτρικά οχήματα και αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης

Πηγή: Bloomberg/newmoney
 

 
2592
Thumbnail

Η μια μετά την άλλη βαριά ονόματα του επιχειρηματικού κόσμου σπεύδουν να αφαιρέσουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook, καθώς φαίνονται να πείθονται από την καμπάνια «#StopHateForProfit» («Σταματήστε να κερδίζετε από το μίσος»), την εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

ad1mobile

Το Bloomberg παραθέτει τη λίστα εταιρειών που σκοπεύουν να σταματήσουν τη διαφημιστική δαπάνη στα social media, καθώς τα κατηγορούν ότι δεν διαχειρίζονται αποτελεσματικά και επαρκώς το περιεχόμενο με μηνύματα μίσους και ρατσισμού.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Ακολουθεί η λίστα:

Harley Davidson: Με e-mail ενημέρωσε ότι σταματά τις διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο «για να συμπαρασταθεί στις προσπάθειες να μπει ένα φρένο στην εξάπλωση του περιεχομένου μίσους»

Pernod Ricard: η γαλλική εταιρεία απόσταξης του ουίσκι Jameson και της βότκας Absolut που ξοδεύει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ετησίως σε διαφήμιση, μποϊκοτάρει το Facebook και άλλα sites μέχρι τις 31 Ιουλίου

Daimler: Σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο, προσθέτοντας πάντως ότι θα τις ξαναρχίσει στη συνέχεια γιατί πιστεύει ότι η εταιρεία θα αναλάβει τις κατάλληλες πρωτοβουλίες.
Molson Coors Beverage: Η ζυθοποιία σταματά τη διαφήμιση σε Facebook, Instagram και Twitter και αναθεωρεί τις δικές της αρχές για την προστασία των μπραντ της από σχόλια μίσους.

Constellation Brands: η παρασκευάστρια της μπύρας Corona σταματά επίσης τις διαφημίσεις της στο Facebook από τον Ιούνιο.

Dunkin’ Brands Group: Η αλυσίδα παρασκευής ντόνατς σταματά προσωρινά τη συνεργασία με Facebook και Instagram.

Lego: Σταματά για τουλάχιστον 30 ημέρες τις διαφημίσεις στα social media.

Και ο κατάλογος με τους κολοσσούς που, όπως αναφέρουν, βάζουν τον ανθρώπινο παράγοντα πάνω από τα κέρδη, δεν έχει τέλος:

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

ad2mobile

Body Shop, Starbucks, Microsoft, Unilever, Volkswagen, Mars, Target, Coca-Cola, Clorox, Conagra Brands, Ford Motor ,Honda Motor, Hershey, Diageο, PepsiCo, Verizon Communications, SAP, Levi Strauss & Co., Diamond Foundry, Patagonia, Viber Media, VF Corp., REI, Upwork, Eileen Fisher, Adidas, Puma, Madewell, Pfizer, Chipotle Mexican Grill, Chobani, Peet’s Coffee, Sony.

Πηγή: Newmoney.gr/Bloomberg

article 1