Αποφάσισε να μην διανείμει μέρισμα στο τέλος της χρονιάς

Στην πέμπτη θέση των ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία κατρακύλησε η Nissan, μετά τη βουτιά της μετοχής της σε χαμηλά 10ετίας. Αιτία η υποβάθμιση του outlook για τα ετήσια κέρδη και η αναστολή της καταβολής μερίσματος στα τέλη του έτους.

Η μετοχή υποχώρησε κατά 9,6% φθάνοντας στα χαμηλότερα επίπεδα από το 2009, με τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας να διαμορφώνεται στα 2,17 τρισ. γεν ή 19,8 δισ. δολ., πίσω από την Subaru, την Suzuki, την Honda και την Toyota.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Από τις αρχές του έτους η μετοχή της Nissan έχει υποχωρήσει κατά 19%, ενώ το 2019 είχε χάσει 28% και το 2018 είχε απολέσει 22%.

Δ

Οι απώλειες αυτές ήλθαν ως αποτέλεσμα της πτώσης των πωλήσεων σε ΗΠΑ, Ιαπωνία και Ευρώπη, ενώ συνέτεινε και η σύλληψη του πρώην προέδρου της, Κάρλος Γκον. Η Nissan μείωσε την πρόβλεψη για τα ετήσια λειτουργικά κέρδη σε 85 δισ. γεν έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 150 δισ. γεν.

Με την περικοπή της πληρωμής μερίσματος στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2011 και την επιδίωξη για τη μείωση 12.500 θέσεων εργασίας παγκοσμίως, η Nissan προσπαθεί να αποδεσμεύσει μετρητά για επενδύσεις στην τεχνολογία επόμενης γενιάς που απαιτείται προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική σε τομείς όπως ηλεκτρικά οχήματα και αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης

Πηγή: Bloomberg/newmoney
 

 
2066
Thumbnail

ad1mobile

Η Qatar Airways αύξησε την συμμετοχή της στη μητρική εταιρεία IAG SA της British Airways σε περισσότερο από το ένα τέταρτο του μετοχικού κεφαλαίου, ενισχύοντας τη συγκράτησή της στον ευρωπαϊκό όμιλο μετά την επέκταση στον Κόλπο, αποδυναμώνοντας το εμπάργκο που προκάλεσε η Σαουδική Αραβία.

Η αεροπορική εταιρεία με έδρα την Doha ανύψωσε το μερίδιό της στην IAG, γνωστή ως International Consolidated Airlines Group SA, στο 25,1% από 21,4% που κατείχε προηγουμένως, όπως ανέφερε σε δήλωσή της την Τετάρτη.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

ad2mobile

Η αυξημένη επένδυση στον ιδιοκτήτη της British Airways θα δώσει ώθηση στο Κατάρ σε μια μεταβατική περίοδο, καθώς ο δικός του Διευθύνων Σύμβουλος Willie Walsh, με έδρα το Λονδίνο, προετοιμάζεται να αποχωρήσει από τη θέση του τον επόμενο μήνα ενώ ο μεταφορέας έρχεται επίσης αντιμέτωπο με την αποχώρηση της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.  Οι αλλοδαποί φορείς περιορίζονται στην κατοχή 49% ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών ως προϋπόθεση για τις αεροπορικές άδειες λειτουργίας.

Δικαίωμα ψήφου άνω του 25% σε μια εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου επιτρέπει σε έναν μέτοχο να μπλοκάρει ειδικές αποφάσεις όπως η έγκριση νέου καταστατικού ή η αλλαγή ονόματος εταιρείας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της δικηγορικής εταιρείας Stephens Scown.

article 1