Η PayPal θέλει να γίνει «super app»

Ποιος ο ρόλος της Pinterest στα νέα της σχέδια

Εδώ και μήνες, η PayPal φιλοδοξεί να γίνει η επόμενη παγκόσμια «σούπερ εφαρμογή». ​Παρόμοια δηλαδή, με τις κινεζικές Alipay και WeChat, ή κάτι σαν την Paytm από την Ινδία και την Grab από τη Σιγκαπούρη – διαφορετικά ψηφιακά οικοσυστήματα που όλα τους όμως, έχουν ένα κοινό. Συνδυάζουν τη διαδικτυακή επικοινωνία, τις ηλεκτρονικές αγορές και τις τραπεζικές δραστηριότητες.

Το σχέδιο της PayPal Holdings Inc. για την εξαγορά της Pinterest Inc. θα ήταν ένα τεράστιο άλμα με στόχο την ανάπτυξή της δημοφιλούς εταιρείας που θα την απομάκρυνε από τη μέχρι τώρα εικόνα της, ως ένα απλό «κουμπί ολοκλήρωσης ηλεκτρονικών αγορών». 

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Η δημοφιλής εταιρεία πληρωμών, ιδρύθηκε το 1998 από μια ομάδα επενδυτών μεταξύ αυτών, ο Πίτερ Τιλ αλλά και ο Έλον Μασκ. Επρόκειτο για έναν καινοτόμο τρόπο ηλεκτρονικών συναλλαγών, σε μια εποχή που η πλειοψηφία των καταναλωτών πλήρωνε αποκλειστικά με μετρητά. Από τότε, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες και «το κουμπί» χάρη στο οποίο ολοκληρώνονται οι ηλεκτρονικές αγορές των καταναλωτών, θεωρείται μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους συναλλαγών.

Αλλά ο Ceo της Paypal, Νταν Σούλμαν, θέλει κάτι παραπάνω για την εταιρεία. Η εξαγορά της Pinterest, θα συμβάλλει στη συγκέντρωση ακόμη περισσοτέρων δεδομένων αναφορικά με τα προϊόντα που αγοράζουν οι καταναλωτές. Αυτός είναι μάλιστα, και ο λόγος για τον οποίο το τελευταίο διάστημα, φημολογείται έντονα πως η  PayPal σκέφτεται σοβαρά να προχωρήσει σε μια επένδυση ύψους 45 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εξαγορά της Pinterest. Πρόκειται για μια πλατφόρμα οπτικής αναζήτησης που επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν, να συλλέγουν ή να ομαδοποιούν εικόνες ανά θέμα και να εμπνέονται συγχρόνως, για ζητήματα που τους αφορούν όπως το diy, η μόδα ή η  διακόσμηση.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Με αυτή την κίνηση η PayPal θα μπορούσε αφενός, να προσθέσει περισσότερες δυνατότητες αγορών ενισχύοντας συγχρόνως, την παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και αφετέρου, να ανταγωνιστεί άλλους μεγάλους διαδικτυακούς λιανοπωλητές όπως είναι παραδείγματος χάρη, η Amazon ή το Shopify. Υπενθυμίζεται, πως η μετοχή της Paypal έχει αυξηθεί 10% φέτος.

Πηγή: Bloomberg/newmoney