Η πλουσιότερη γυναίκα του κόσμου γίνεται η «κυρία Amazon»

Η Μακένζι θα λάβει σχεδόν $70 δισ. - Από διαθήκη ή διαζύγιο οι περιουσίες των πλουσιότερων γυναικών του κόσμου

Το διαζύγιο της Μακένζι Μπέζος με τον ιδρυτή της Amazon θα μπορεί να την κάνει την πλουσιότερη γυναίκα του κόσμου.

Αυτή τη στιγμή, η Φρανσουά Μπέτενκορ Μέιερς, εγγονή του ιδρυτή της βιομηχανίας καλλυντικών L'Oreal, είναι η πλουσιότερη γυναίκα με καθαρή αξία 45,6 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το δείκτη Bloomberg Billionaires, που μετρά την καθαρή θέση (net worth) των 500 πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου.

>>> ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ & ΕΡΕΥΝΕΣ BRIEF <<<

Ούτε το ζεύγος Μπέζος αλλά ούτε και η Amazon έχουν ακόμη σχολιάσει για το πως θα μοιραστούν τα περιουσιακά στοιχεία, τα οποία περιλαμβάνουν ένα μερίδιο 16% στην εταιρεία. Χωρίς ωστόσο μια συμφωνία που να το αλλάζει αυτό, ο πλούτος θα μοιραστεί σίγουρα στα δύο, σύμφωνα με τη νομική εταιρεία Rower LLC στη Νέα Υόρκη.

Με 137,2 δισ. δολάρια, ο Τζεφ Μπέζος είναι ο πλουσιότερος άθνρωπος του κόσμου - μια μοιρασιά στα δύο θα μεατρέψει την Μακένζι στην πλουσιότερη γυναίκα του κόσμου με 69 δισ. δολάρια.

Όμως ακόμη και το 1% της περιουσίας να λάμβανε, θα έμπαινε και πάλι στο κλαμπ των δισεκατομμυριούχων.

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ <<<

Οι περισσότερες από τις 66 πλουσιότερες γυναίκες του πλανήτη έλαβαν την περιουσία τους είτε από διαζύγιο είτε από διαθήκη.

Μόνο έξι γυναίκες της λίστας είναι αυτοδημιούργητες, συγκριτικά με 313 αυτοδημιούργητους άνδρες.

 
580
Thumbnail

Σε γενικές γραμμές θεωρείται καλό για μια εταιρεία που κατασκευάζει αεροσκάφη, όταν μια αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει τα αεροπλάνα της. Έτσι, η China Commercial Aircraft Corp. Ltd. - που θα ήθελε να είναι ανταγωνίστρια της Boeing Co. και της Airbus SE - θα πρέπει να έχει πολλούς λόγους να γιορτάσει.

ad1mobile

Η Africa World Airlines της Γκάνα είναι πιθανό να συμφωνήσει να αγοράσει δύο αεριωθούμενα αεροσκάφη ARJ21 της εταιρείας Comac αυτό το μήνα για πτήσεις στην ευρύτερη περιφέρεια, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας John Quan στους Moses Mozart Dzawu και Bruce Einhorn του Bloomberg News σε συνέντευξή του.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Αυτό μοιάζει με ένα κίνητρο για την Comac, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη τα προβλήματα του Boeing 737 Max, το οποίο "καρφώθηκε" στο έδαφος από τις ρυθμιστικές αρχές του Πεκίνου μετά από δύο συντριβές σε πέντε μήνες και τώρα πιθανότατα θα αποκλειστεί από την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ- Κίνας. Η κινεζική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών θα ήθελε να πλήξει το υφιστάμενο "δυοπώλιο" των εμπορικών αεροσκαφών. Οι αγορές για τα αεροσκάφη ARJ21 μοιάζουν να γκρεμίζουν αυτή την κατάσταση

ad2mobile

Όχι τόσο γρήγορα. Μια τέτοια μικρή παραγγελία - από μια αεροπορική εταιρεία που μερικώς ανήκει στην κινεζική HNA Group Co., δεν είναι καθόλου η ιδαινκή υποστήριξη για ένα αεροπλάνο που αναπτύσσεται κατά το καλύτερο μέρος των δύο δεκαετιών. Επιπλέον, τα προβλήματα του 737 Max αποδεικνύουν πόσο δύσκολη είναι η ανάπτυξη νέων αεροσκαφών στον 21ο αιώνα, πόσο μάλλον για έναν νεοεισερχόμενο παίκτη, όπως η Comac.

(newmoney - Bloomberg)

article 1