Η σειρά που σπάει όλα τα ρεκόρ – 111 εκατ. θεάσεις σε 17 μέρες!

Η σειρά σπάει όλα τα ρεκόρ του Netflix, καταγράφοντας ήδη το μεγαλύτερο άνοιγμα σειράς στην ιστορία της πλατφόρμας

«Ζαλίζουν» τα νούμερα που έδωσε στη δημοσιότητα το Netflix Inc. και αφορούν στην νοτιοκορεάτικη σειρά «Squid Game» που «σπάει ταμεία» καθώς όπως αναφέρει η διάσημη πλατφόρμα streaming, η πρεμιέρα της κατέστη η πιο πετυχημένη που έχει γίνει ποτέ, κερδίζοντας αμερικανικές παραγωγές υψηλού προφίλ, καθώς το δυστοπικό θρίλερ επιβίωσης έχει προκαλέσει απροσδόκητα μεγάλη παγκόσμια αίσθηση.

Πιο συγκεκριμένα, το «Squid Game» έχει συγκεντρώσει 111 εκατομμύρια προβολές από την κυκλοφορία του στις 17 Σεπτεμβρίου, ανέφερε το Netflix σε tweet την Τετάρτη, ξεπερνώντας την προηγούμενη κορυφαία σειρά του, το «Bridgerton», η οποία είχε φτάσει τα 82 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 28 ημέρες κυκλοφορίας της.

 

Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn

— Netflix (@netflix) October 12, 2021

Μάλιστα, το Νοτιοκορεάτικο θρίλερ είναι πρώτο στα top 94 διαφορετικών χωρών και γίνεται η πρώτη κορεάτικη σειρά που φτάνει στο Νο1 των ΗΠΑ.

Η επιτυχία της σειράς αποτελεί ορόσημο για το Netflix, το οποίο έχει εντείνει τις επενδύσεις στις ταχέως αναπτυσσόμενες ασιατικές αγορές-ιδιαίτερα στη Νότια Κορέα-με την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου, την απόκτηση στούντιο και τη δημιουργία βάσεων εκπαίδευσης ταλέντων καθώς η ανάπτυξη στην αμερικανική αγορά επιβραδύνεται.

Ωστόσο, θα αντιμετωπίσει αυξανόμενες προκλήσεις καθώς οι αντίπαλοί τους, όπως η Walt Disney Co. και ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός Tencent Holdings Ltd., διπλασιάζουν τις επενδύσεις τους στις πλατφόρμες streaming στην Ασία.

Το «Squid Game» αποδεικνύει ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Netflix είναι η ξένη τηλεόραση.

Το Netflix έχει επενδύσει περίπου 770 δισεκατομμύρια γουόν (645 εκατομμύρια δολάρια) στη Νότια Κορέα από την είσοδό του στη χώρα το 2016, δημιουργώντας περίπου 80 πρωτότυπες σειρές και ταινίες. Τον Φεβρουάριο, αποκάλυψε το πλάνο του να δαπανήσει 500 εκατομμύρια δολάρια για πρωτότυπο περιεχόμενο στη Νότια Κορέα φέτος.

Πηγή: Newmoney.gr/Bloomberg