Η νεολαία αγαπά τα μιμίδια και οι μπράντες αγαπούν τη νεολαία

Οι μεγάλες «μπράντες» στο διεθνές εμπόριο, συνήθως λαμβάνουν πολύ σοβαρά τις διαφημιστικές καμπάνιες τους. Μερικές φορές, όμως, δεν το κάνουν. Τον τελευταίο καιρό, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν νέους πελάτες, πέρα από την περιβόητη Generation Ζ, στελέχη από εταιρείες διεθνούς εμβέλειας όπως η Uber και η Netflix, γελούν και τα ίδια με τα γνωστά memes που κυκλοφορούν κατόπιν χορηγιών, ή με αστείες βινιέτες στο Instagram.

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  <<<

Οι λογαριασμοί των «μιμιδίων» (memes) αναρτούν δημοσιεύματα που αποτελούνται από κείμενο και εικόνες ή μικρά video. Συνήθως αναφέρονται σε ένα πολιτιστικό σύμβολο ή σε μια κοινωνική ιδέα. Είναι αστεία, μπορούν να γίνουν κατανοητά ακόμα και από ένα 12χρονο παιδί -πολύ περισσότερο από μια διαφημιστική εταιρεία- και συγκεντρώνουν εκατομμύρια οπαδούς. Η νεολαία αγαπά τα μιμίδια και οι μπράντες αγαπούν τη νεολαία…

«Ως μπράντα, αν είστε σε θέση να αξιοποιήσετε αυτά τα μιμίδια με αυθεντικό τρόπο, νομίζω ότι έχετε ένα πραγματικά ισχυρό εργαλείο για να δείξετε στη Generation Z και στους Millenials τι αντιπροσωπεύει το εμπορικό σας σήμα κι επίσης ότι είστε μια μπράντα που λαμβάνει υπόψη της τη νεολαία και τον τρόπο ζωής της», δήλωσε η Κάρι Ντίνο, διευθύντρια των Μέσων Ενημέρωσης στο δημιουργικό διαφημιστικό πρακτορείο Mekanism.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Οι λογαριασμοί των μιμιδίων είναι ένας τρόπος για να φτάσουν τα εμπορικά σήματα σε ένα ισχυρό ακροατήριο που δεν καταναλώνει τα προϊόντα που προβάλλουν τα μέσα ενημέρωσης με τον ίδιο τρόπο που κάνουν οι γονείς και οι παππούδες τους. Η Gen Z, περίπου μεταξύ των ηλικιών 7 και 22 ετών, είναι η μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών παγκοσμίως, με εύρος εξόδων ύψους 143 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο στις ΗΠΑ. Και ενώ το Instagram παραμένει η πιο δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα μεταξύ των εφήβων, η Ντίνο δήλωσε ότι οι λογαριασμοί των μιμιδίων είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα μέρη του Instagram.

Οι εταιρείες τεχνολογίας και ορισμένες εφαρμογές που κλείνουν ραντεβού μεταξύ ανθρώπων όπως το Bumble και το Hinge ήταν μεταξύ των πρώτων που εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες των μιμιδίων για διαφήμιση. Ωστόσο και πιο παραδοσιακά εμπορικά σήματα όπως η JetBlue Airways και η Budweiser έχουν αγοράσει επίσης διαφημιστικό περιεχόμενο σε λογαριασμούς μιμιδίων.

Πηγή: Bloomberg/Newmoney.gr

 
2466
Thumbnail

Η νέα πολιτική, η οποία θα τεθεί σε ισχύ το 2025, θα βοηθήσει την εταιρεία, που εδρεύει στην Κοπεγχάγη, να ενισχύσει τις ενέργειες για κλιματικούς σκοπούς και θα την καταστήσει πιο ελκυστική για τους επενδυτές που επιθυμούν να γεμίσουν τα χαρτοφυλάκια τους με περιουσιακά στοιχεία που πληρούν τους περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς στόχους.

ad1mobile

Οι μετοχές της Pandora σημείωσαν άνοδο κατά 5% περίπου κατά την έναρξη των συναλλαγών στην πρωτεύουσα της Δανίας, ενώ η χρηματιστηριακή της αξία έχει ενισχυθεί φέτος κατά σχεδόν 20%. Ο βασικός δείκτης του χρηματιστηρίου της Κοπεγχάγης υποχώρησε κατά 0,1% την Τρίτη. Ο εκπρόσωπος της Pandora επισήμανε ότι η αλλαγή πολιτικής δεν θα έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στο κόστος της.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Alexander Lacik δήλωσε ότι η νέα προσέγγιση δεν θα μειώσει την ποιότητα των κοσμημάτων που παράγονται.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

«Τα μέταλλα που εξορύχτηκαν πριν από αιώνες είναι εξίσου καλά με τα νέα», είπε σε δήλωση του. Εν τω μεταξύ, «η ανάγκη για βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές γίνεται όλο και πιο σημαντική», τόνισε.

Το περιβάλλον

Η Pandora υποστηρίζει ότι η μετάβασή της σε ανακυκλωμένα πολύτιμα μέταλλα θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά 2/3 για το ασήμι και περισσότερο από 99% για τον χρυσό. Ένα από τα βασικά οφέλη για το περιβάλλον είναι η σημαντική μείωση της χρήσης νερού ως αποτέλεσμα της λιγότερης εξόρυξης, εξήγησε.

Οι ετήσιες εκπομπές από την παγκόσμια αγορά χρυσού ισοδυναμούν με περίπου 126 εκατομμύρια τόνους CO2, με περισσότερο από το 1/3 εξ αυτών να προέρχονται απευθείας από την εξόρυξη και την τήξη, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Χρυσού.

Μία από τις σημαντικότερες εκπομπές του κλάδου είναι το κυανίδιο, το οποίο μπορεί να προκαλέσει μόλυνση των υπόγειων υδάτων, μεταξύ άλλων απειλών για το περιβάλλον. Οι ανησυχίες για τους κινδύνους που συνδέονται με τη διαχείριση των ορυχείων και των αποβλήτων τους, έχουν επίσης αυξηθεί μετά από την τραγική καταστροφή σε μία επιχείρηση σιδηρομεταλλεύματος της Vale SA στη Βραζιλία, όπου κατέρρευσε ένα φράγμα.

Η Pandora λέει ότι χρησιμοποιεί επί του παρόντος 71% ανακυκλωμένο χρυσό και ασήμι στην παραγωγή της, με περίπου το 15% του παγκόσμιου ασημιού να προέρχεται από ανακυκλωμένες πηγές.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

ad2mobile

Η εταιρεία σχεδιάζει να συνεργαστεί με προμηθευτές για να διασφαλίσει ότι θα έχει πρόσβαση σε «υπεύθυνα ανακυκλωμένο ασήμι, πιστοποιημένο σύμφωνα με κορυφαία πρότυπα της αλυσίδας εφοδιασμού, όπως το Responsible Jewellery Council». Η Pandora σχεδιάζει επίσης να «συνεργαστεί με βασικά μέλη της αλυσίδας εφοδιασμού για να διερευνήσει τις ευκαιρίες που υπάρχουν για αύξηση της διαθεσιμότητας ανακυκλωμένου ασημιού και βελτίωση των προτύπων παραγωγής», ανέφερε.

Πηγή: Mononews.gr

article 1