Η Eπιτροπή Προστασίας Δεδομένων, η οποία λειτουργεί ως η κύρια εποπτική αρχή της Google στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ανέφερε πως θα εξετάσει κατά πόσον η επεξεργασία δεδομένων από τη Google στις διαφημιστικές συναλλαγές παραβιάζει τους κανόνες του μπλοκ για την ιδιωτικότητα.
>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<
Tην περασμένη χρονιά οι Βρυξέλλες εισήγαγε νέο κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, τον Γενικό Κανονισμό για τα Προσωπικά Δεδομένα (GDPR), o οποίος δίνει στους Ευρωπαίους πολίτες περισσότερη εξουσία στον έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων.