Lexus: Πρωταθλήτρια στις πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων

Η Lexus δεν είχε καταφέρει να καταγράψει τις περισσότερες ετήσιες πωλήσεις εδώ και μία 10ετία

Στην κορυφή της λίστας με τις περισσότερες πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων ανέβηκε η Lexus -θυγατρική της Toyota- το γ΄ τρίμηνο του 2020, με τις ανταγωνίστριες Mercedes και BMW να μένουν πίσω, ελλείψει αποθεμάτων εξαιτίας του κορωνοϊού.

Η Lexus, η οποία δεν έχει καταφέρει να καταγράψει τις περισσότερες ετήσιες πωλήσεις εδώ και μία 10ετία, είδε τις παραγγελίες της να αυξάνονται το προηγούμενο τρίμηνο κατά 2% σε ετήσια βάση, στα 75.285 οχήματα.

Αντίστοιχα οι παραδόσεις της premium γραμμής της Daimler μητρικής της Mercedes υποχώρησαν κατά 9,4% στις 69.631 μονάδες, ενώ η BMW υπέστη πτώση στις πωλήσεις κατά 16% στις 69.570 μονάδες. Ωστόσο η Mercedes εξακολουθεί να προηγείται των άλλων δύο αυτοκινητοβιομηχανιών στο σύνολο του έτους με μεγάλη διαφορά.

Η Lexus έχει ξεπεράσει κατά 2.105 αυτοκίνητα τη BMW στις πωλήσεις του έτους ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση, ωστόσο με τη Mercedes να έχει πουλήσει συνολικά 196.838 μονάδες, το προβάδισμά της έναντι της Lexus διαμορφώνεται σε σχεδόν 15.000 οχήματα.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Η Lexus ξεπέρασε την πανδημία καλύτερα από τις 2 γερμανικές εταιρείες, με το μοντέλο RX να έχει ισχυρή ζήτηση το τρίμηνο. Τόσο η Mercedes όσο και η BMW είχαν έλλειψη αποθεμάτων, καθώς τα εργοστάσια τέθηκαν σε αδράνεια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ για εβδομάδες. Μόνο τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις της ιαπωνικής εταιρείες εκτινάχθηκαν κατά 31%.

«Οι πωλήσεις μεταχειρισμένων BMW ήταν πολύ ισχυρές λόγω της έλλειψης νέων αυτοκινήτων», δήλωσε ο Μαρκ Κόεν, αντιπρόεδρος του ομίλου Priority 1 Automotive Group στο Μέριλαντ, που διαχειρίζεται δύο καταστήματα BMW.

Η γερμανική εταιρεία στις ΗΠΑ είχε να αντιμετωπίσει αρκετά προβλήματα. Τον περασμένο μήνα, συμφώνησε να καταβάλει στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς 18 εκατ. δολάρια για να διευθετήσει τους ισχυρισμούς, ότι παρείχε παραπλανητικές πληροφορίες στους επενδυτές σχετικά με τις λιανικές πωλήσεις. Τον Αύγουστο, η BMW μείωσε το εργατικό δυναμικό της στις ΗΠΑ για να ευθυγραμμίσει το κόστος με την πτώση των πωλήσεων.

Η κατάρρευση της αγοράς ενοικίασης αυτοκινήτων έχει επίσης βλάψει τα αποτελέσματα φέτος, οπότε η BMW έχει στραφεί στην αύξηση των λιανικών πωλήσεων, δήλωσε ο Μπερνάρντ Κουντ, πρόεδρος της BMW Βόρειας Αμερικής.

Οι παραδόσεις της Audi θυγατρικής της Volkswagen στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 16% το γ΄ τρίμηνο, με τις πωλήσεις του Q5 να καταγράφουν πτώση 34%.

newmoney.gr

 
3705