Πως κατάφερε να βρεθεί σε αυτή την κορυφαία θέση κατά την περσινή χρονιά

Η μεγαλύτερη αερογραμμή της Ευρώπης είναι πλέον η Lufthansa. 

Την πρωτιά διατηρούσε για 15 χρόνια το γκρουπ Air France-KLM,από τότε, δηλαδή, που συγχωνεύθηκαν ο γαλλικός και ο ολλανδικός αερομεταφορέας. 

>>> ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ & ΕΡΕΥΝΕΣ BRIEF <<<

Έχοντας διανύσει το μεγαλύτερο μέρος της απόστασης εντός του 2017, η γερμανική εταιρεία τελικά έπιασε την πρωτιά με 9% αύξηση επιβατών πέρσι. Αυτός ήταν σχεδόν τριπλάσιος ρυθμός ανάπτυξης, σε σχέση με την παριζιάνα ανταγωνίστριά της. 

Η ανάπτυξη της Lufthansa ήταν κατά κύριο λόγο οργανική, όμως σε αυτήν συνέβαλε η εξαγορά μικρότερων εταιρειών, όπως οι Swiss, Austrian και Brussels, καθώς και η επιτυχία της εταιρείας χαμηλού κόστους Eurowings.

 
580
Thumbnail

Σε γενικές γραμμές θεωρείται καλό για μια εταιρεία που κατασκευάζει αεροσκάφη, όταν μια αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει τα αεροπλάνα της. Έτσι, η China Commercial Aircraft Corp. Ltd. - που θα ήθελε να είναι ανταγωνίστρια της Boeing Co. και της Airbus SE - θα πρέπει να έχει πολλούς λόγους να γιορτάσει.

ad1mobile

Η Africa World Airlines της Γκάνα είναι πιθανό να συμφωνήσει να αγοράσει δύο αεριωθούμενα αεροσκάφη ARJ21 της εταιρείας Comac αυτό το μήνα για πτήσεις στην ευρύτερη περιφέρεια, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας John Quan στους Moses Mozart Dzawu και Bruce Einhorn του Bloomberg News σε συνέντευξή του.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Αυτό μοιάζει με ένα κίνητρο για την Comac, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη τα προβλήματα του Boeing 737 Max, το οποίο "καρφώθηκε" στο έδαφος από τις ρυθμιστικές αρχές του Πεκίνου μετά από δύο συντριβές σε πέντε μήνες και τώρα πιθανότατα θα αποκλειστεί από την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ- Κίνας. Η κινεζική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών θα ήθελε να πλήξει το υφιστάμενο "δυοπώλιο" των εμπορικών αεροσκαφών. Οι αγορές για τα αεροσκάφη ARJ21 μοιάζουν να γκρεμίζουν αυτή την κατάσταση

ad2mobile

Όχι τόσο γρήγορα. Μια τέτοια μικρή παραγγελία - από μια αεροπορική εταιρεία που μερικώς ανήκει στην κινεζική HNA Group Co., δεν είναι καθόλου η ιδαινκή υποστήριξη για ένα αεροπλάνο που αναπτύσσεται κατά το καλύτερο μέρος των δύο δεκαετιών. Επιπλέον, τα προβλήματα του 737 Max αποδεικνύουν πόσο δύσκολη είναι η ανάπτυξη νέων αεροσκαφών στον 21ο αιώνα, πόσο μάλλον για έναν νεοεισερχόμενο παίκτη, όπως η Comac.

(newmoney - Bloomberg)

article 1