Η Ινδία ενδεχομένως να ξεπεράσει τις ΗΠΑ κι η Ινδονησία να μπει στο top 5

Επτά από τις 10 μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου μέχρι το 2030 θα είναι πιθανώς σημερινές αναδυόμενες αγορές.

Η πρόβλεψη για την αναστροφή της παγκόσμιας κατάταξης ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος έρχεται στις νέες μακροπρόθεσμες προβλέψεις της Standard Chartered Plc, η οποία περιλαμβάνει την πρόβλεψη ότι η Κίνα θα γίνει η μεγαλύτερη οικονομία έως το 2020, χρησιμοποιώντας συναλλαγματικές ισοτιμίες αγοραστικής δύναμης και ονομαστικό ΑΕΠ.

Η Ινδία θα είναι πιθανώς μεγαλύτερη από τις Η.Π.Α. την ίδια χρονική περίοδο, ενώ η Ινδονησία θα εισέλθει στις 5 πρώτες οικονομίες.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

«Οι μακροπρόθεσμες προβλέψεις ανάπτυξης υποστηρίζονται από μία βασική αρχή: το μερίδιο των χωρών στο παγκόσμιο ΑΕΠ θα πρέπει τελικά να συγκλίνει με το μερίδιό τους στον παγκόσμιο πληθυσμό, με γνώμονα τη σύγκλιση του ΑΕΠ ανά κάτοικο μεταξύ προηγμένων και αναδυόμενων οικονομιών», δήλωσαν οι οικονομολόγοι της Standard Chartered, με επικεφαλής τον David Mann.

Οι ίδιοι προβλέπουν ότι ο ρυθμός της ανάπτυξης για την Ινδία θα επιταχυνθεί στο 7,8% μέχρι το 2020, ενώ της Κίνας θα μετριαστεί στο 5% έως το 2030, αντανακλώντας μια φυσική επιβράδυνση του μεγέθους της οικονομίας της.

Το μερίδιο της Ασίας στο παγκόσμιο ΑΕΠ, το οποίο ανήλθε στο 28% πέρυσι, από 20% το 2010, πιθανότατα θα φθάσει το 35% μέχρι το 2030 - το αντίστοιχο της Ευρωζώνης και των Ηνωμένων Πολιτειών.

Μερικά βασικά σημεία της πρόβλεψης της Standard Chartered είναι:

  • Η ύφεση της μεταρρύθμισης στις αναδυόμενες αγορές επηρεάζει την αύξηση της παραγωγικότητας.
     
  • Το τέλος της εποχής της ποσοτικής χαλάρωσης μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερη πίεση στις οικονομίες να μεταρρυθμίσουν και να αναζωογονήσουν τις τάσεις της παραγωγικότητας.
     
  • Η μεσαία τάξη βρίσκεται σε σημείο ανατροπής, με την πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού να εισέρχεται στην εν λόγω ομάδα εισοδήματος έως το 2020.
     
  • Η ανάπτυξη της μεσαίας τάξης, που οφείλεται στην αστικοποίηση και την εκπαίδευση, θα πρέπει να συμβάλει στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της ταχείας δημογραφικής γήρανσης σε πολλές οικονομίες, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας.
 
580
Thumbnail

Σε γενικές γραμμές θεωρείται καλό για μια εταιρεία που κατασκευάζει αεροσκάφη, όταν μια αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει τα αεροπλάνα της. Έτσι, η China Commercial Aircraft Corp. Ltd. - που θα ήθελε να είναι ανταγωνίστρια της Boeing Co. και της Airbus SE - θα πρέπει να έχει πολλούς λόγους να γιορτάσει.

ad1mobile

Η Africa World Airlines της Γκάνα είναι πιθανό να συμφωνήσει να αγοράσει δύο αεριωθούμενα αεροσκάφη ARJ21 της εταιρείας Comac αυτό το μήνα για πτήσεις στην ευρύτερη περιφέρεια, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας John Quan στους Moses Mozart Dzawu και Bruce Einhorn του Bloomberg News σε συνέντευξή του.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Αυτό μοιάζει με ένα κίνητρο για την Comac, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη τα προβλήματα του Boeing 737 Max, το οποίο "καρφώθηκε" στο έδαφος από τις ρυθμιστικές αρχές του Πεκίνου μετά από δύο συντριβές σε πέντε μήνες και τώρα πιθανότατα θα αποκλειστεί από την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ- Κίνας. Η κινεζική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών θα ήθελε να πλήξει το υφιστάμενο "δυοπώλιο" των εμπορικών αεροσκαφών. Οι αγορές για τα αεροσκάφη ARJ21 μοιάζουν να γκρεμίζουν αυτή την κατάσταση

ad2mobile

Όχι τόσο γρήγορα. Μια τέτοια μικρή παραγγελία - από μια αεροπορική εταιρεία που μερικώς ανήκει στην κινεζική HNA Group Co., δεν είναι καθόλου η ιδαινκή υποστήριξη για ένα αεροπλάνο που αναπτύσσεται κατά το καλύτερο μέρος των δύο δεκαετιών. Επιπλέον, τα προβλήματα του 737 Max αποδεικνύουν πόσο δύσκολη είναι η ανάπτυξη νέων αεροσκαφών στον 21ο αιώνα, πόσο μάλλον για έναν νεοεισερχόμενο παίκτη, όπως η Comac.

(newmoney - Bloomberg)

article 1