Το ξέσπασμα της πανδημίας έχει καθυστερήσει το σχέδιο της Ford να κυκλοφορήσει ταξί με ρομπότ

Η startup αυτόνομης οδήγησης Argo η οποία που συνδέεται στενά με τη Ford Motor, ολοκλήρωσε την αναμενόμενη συνεργασία με τη Volkswagen, η οποία προβλέπει την επένδυση 2,6 δισ. δολαρίων από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η επένδυση της VW περιλαμβάνει την επένδυση μετρητών ύψους 1 δισ. δολαρίων και την ενσωμάτωση της μονάδας της αυτόνομης οδήγησης αξίας 1,6 δισ. δολαρίων στην Argo. Η συμφωνία αποτελεί μέρος της ευρύτερης συμμαχίας μεταξύ της VW και της Ford που είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Ιούλιο για την από κοινού ανάπτυξη αυτόνομων και ηλεκτρικών οχημάτων. Με τη συμφωνία, η πρώτη και η έκτη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου πλέον εισέρχονται δυναμικά στην κούρσα για την ανάπτυξη πλήρως αυτοκινούμενων αυτοκινήτων μαζί με την Waymo της Alphabet και την Cruise της General Motors.

Με την προσθήκη της μονάδας αυτόνομης οδήγησης της VW, η Argo θα διαθέτει εργατικό δυναμικό άνω των 1.000 ατόμων παγκοσμίως και μία νεά ευρωπαϊκή θέση στο Μόναχο, όπου θα διεξάγει τις δοκιμές της τεχνολογίας χωρίς οδηγό, έγραψε στο blog του ο Μπράϊαμ Σαλέσκι, διευθύνων σύμβουλος της Argo.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

«Οι ειδήσεις αυτές όχι μόνο σταθεροποιούν την ισχυρή κεφαλαιοποίησή μας, αλλά μας διαφοροποιούν ως τη μόνη εταιρεία τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει συνεργασίες και εμπορικές συμφωνίες τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη», έγραψε ο Σαλέσκι. «Η αποστολή μας βασίζεται στην ανάπτυξη εμπιστοσύνης για την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης».

Το ξέσπασμα της πανδημίας έχει καθυστερήσει το σχέδιο της Ford να κυκλοφορήσει ταξί με ρομπότ και οχήματα για παραδόσεις χωρίς οδηγό. Η Ford ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Argo το 2022, ώστε να έχει περισσότερο χρόνο για να μελετήσει τον αντίκτυπο της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι της αυτόνομης οδήγησης και των κοινόχρηστων οχημάτων.

«Ενώ οι εταιρείες μας μοιράζονται το κόστος ανάπτυξης τεχνολογίας της Argo, η Ford θα παραμείνει ανεξάρτητη και ανταγωνιστική», έγραψε ο Τζον Λόουερ, Διευθύνων Σύμβουλος της αυτόνομης μονάδας οχημάτων της Ford σε ανάρτησή του. «Ο διαμοιρασμός του κόστους ανάπτυξης με τη Volkswagen δεν σημαίνει ότι η Ford θα μειώσει τις συνολικές της δαπάνες στον χώρο των αυτόνομων οχημάτων. Αντ ‘αυτού, θα ανακατευθύνει τα χρήματα για την διασφάλιση της μοναδικής εμπειρίας των πελατών μας».

>>> Όλες οι έρευνες και αναλύσεις της Brief <<<

Ο επικεφαλής της μονάδας επαγγελματικών οχημάτων της VW χαιρέτισε την ολοκλήρωση της συμφωνίας σε ανάρτησή του στο LinkedIn.

«Εμείς στο #VWCommercialVehicles προσβλέπουμε στην από κοινού ανάπτυξη και ενσωμάτωση των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 στον στόλο μελλοντικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων», έγραψε ο Τόμας Σέρνταν, Διευθύνων Σύμβουλος της μονάδας επαγγελματικών οχημάτων της VW.

Πηγή: Bloomberg/newmoney 

 
2594
Thumbnail

Το πρώτο κύμα της επιδημίας Covid-19 έπληξε ιδιαίτερα τις πιο εύπορες πόλεις της Ευρώπης, όπως το Παρίσι, το Λονδίνο, η Μαδρίτη και το Μιλάνο. Ο ιός σάρωνε τα πάντα χωρίς διακρίσεις, δεν άφηνε κανέναν αλώβητο, ούτε πλούσιους ούτε φτωχούς. Οι πρόσφατες εξάρσεις των κρουσμάστων σε διάφορες περιοχές της ηπείρου ωστόσο ακολουθούν ένα πολύ διαφορετικό μοτίβο, παρατηρεί ο αρθογράγρος του Bloomberg, Φερντινάντο Τζουλιάνο. 

ad1mobile

Οι περισσότερες εξάρσεις λαμβάνουν χώρα σε ορισμένες από τις πιο υποβαθμισμένες γειτονιές της Ευρώπης, συχνά εκείνες που κατοικούνται από μειονότητες ή μετανάστες που εργάζονται σε χαμηλόμισθες θέσεις εργασίας ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση της οικονομίας.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Αυτό το μοτίβο, σημειώνει ο αρθρογράφος, εγείρει το ερώτημα εάν οι κυβερνήσεις κάνουν αρκετά για να διασφαλίσουν ότι όλοι οι πολίτες κατανοούν τις βασικές προφυλάξεις που πρέπει να λάβουν για να προστατευθούν, αλλά και έχουν τα μέσα να το πράξουν. Υπογραμμίζει επίσης τις αδυναμίες πολλών ευρωπαϊκών κρατών να διασφαλίσουν ότι ακόμη και τα φτωχότερα μέρη της κοινωνίας έχουν πρόσβαση σε αξιοπρεπή στέγαση και επωφελούνται από την ασφάλεια της εργασίας. Η κατάσταση θα μπορούσε να πυροδοτήσει κοινωνικές και φυλετικές εντάσεις εάν οι κοινότητες μεταναστών κατηγορηθούν ότι είναι φορείς του ιού.

Πέντε διαφορετικές περιπτώσεις έξαρσης κρουσμάτων σε όλη την Ευρώπη διηγούνται μια παρόμοια ιστορία. Στη Γερμανία, οι αρχές έκλεισαν τον δήμο Γκίτερσλο στη Βόρεια Ρηνανία Βεστφαλία, αφότου εκατοντάδες εργαζόμενοι σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια επεξεργασίας κρέατος της Ευρώπης ελέγχθηκαν θετικοί στον ιό. Η ομάδα αποτελούταν σε μεγάλο βαθμό από φτωχά αμειβόμενους μετανάστες της Ανατολικής Ευρώπης, οι οποίοι ζούσαν μαζί σε καταλύματα για τους εργαζόμενους του εργοστασίου. Η βιομηχανία κρέατος της Γερμανίας κατάφερε να παρακάμψει αυστηρούς κανόνες σχετικά με τις συνθήκες εργασίας χρησιμοποιώντας υπεργολάβους, κάτι που η κυβέρνηση θέλει τώρα να αλλάξει με νέα νομοθεσία. 

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς η χώρα αναδύεται από το lockdown, το Λέστερ, πόλη στα Ανατολικά Μίντλαντς, είχε μη απαραίτητα καταστήματα και μερικά σχολεία έκλεισαν για δύο ακόμη εβδομάδες. Η πόλη κατατάσσεται στο χαμηλότερο 10% όσον αφορά στο επίπεδο του εισοδήματος στην Αγγλία. Σύμφωνα με το Δημοτικό Συμβούλιο του Λέστερ, το 37% του πληθυσμού είναι ασιατικής καταγωής, ενώ εκτιμάται ότι το 40% των ανθρώπων που ζουν εκεί γεννήθηκαν εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου. Όπως συμβαίνει και στις ΗΠΑ, η επιδημία έχει ρίξει φως στις φυλετικές ανισότητες και στη Βρετανία. Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι ο κίνδυνος θανάτου από τον Covid-19 είναι υψηλότερος στις φτωχότερες περιοχές και υψηλότερος στους πληθυσμούς Μαύρων, Ασιατών και άλλων μειονοτήτων.

Στην Ιταλία, η επιδημία κατέφερε το ισχυρότερο πλήγμα στη Λομβαρδία, μια από τις πλουσιότερες περιοχές του βιομηχανικού βορρά. Όμως την περασμένη εβδομάδα, η πόλη Μοντραγκόν, όχι μακριά από τη Νάπολη στο νότο, έχει δει μια αύξηση των περιπτώσεων σε ένα συγκρότημα διαμεριστάτων, όπου διαμένουν Βούλγαροι μετανάστες, οι οποίοι εργάζονται σε εποχιακές γεωργικές εργασίες. Η κυβέρνηση δεν έχει επιβάλει lockdown στην πόλη, αλλά έστειλε στρατό για να θέσει το συγκρότημα κατοικιών υπό αυστηρή παρακολούθηση.

Τέτοια φαινόμενα, συνεχίζει το δημοσίευμα του Bloomberg, είχαμε σε μικρότερη κλίμακα ακόμη και στην Ελλάδα και την Πορτογαλία, χώρες που είχαν αξιοσημείωτη επιτυχία στον περιορισμό της επιδημίας. Στην Ελλάδα «εφαρμόστηκε ένα τοπικό «έξυπνο lockdown» στον Εχίνο, ενώ στην Πορτογαλία επηρεάστηκαν 19 γειτονιές στην περιοχή της Λισαβόνας. Αυτές οι περιοχές φιλοξενούν ομάδες πολύ φτωχών μεταναστών, ειδικά από την Αφρική.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

ad2mobile

«Οι κυβερνήσεις της Ευρώπης πληρώνουν ένα απότομο τίμημα για χρόνια παραμέλησης αυτών των κοινοτήτων, οι οποίες συχνά παρέχουν μια πολύ φθηνή πηγή εργασίας» υπογραμμίζει ο αρθρογράφος και τις καλεί να κινητοποιηθούν άμεσα για να προσφέρουν ίσες ευκαιρίες πρόσβασης σε στέγαση και υγειονομική περίθαλψη, πριν να είναι αργά. 

Πηγή: Naftemporiki.gr

article 1