Παγκόσμια βιομηχανία περίθαλψης επιδεινώνει την κλιματική αλλαγή

Ο τομέας της υγείας έχει δώσει πολύ λίγη προσοχή στο πρόβλημα μέχρι πρόσφατα

Ο παγκόσμιος κλάδος της υγειονομικής περίθαλψης βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της αντιμετώπισης των ατόμων που πλήττονται από την κλιματική αλλαγή, αλλά η δική του συμβολή στο πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπιστεί διεξοδικότερα, σύμφωνα με την πρώτη σημαντική μελέτη για το αποτύπωμα άνθρακα του συγκεκριμένου κλάδου.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από τις βιομηχανίες που ασχολούνται με την υγειονομική περίθαλψη αντιπροσωπεύουν το 4,4% του παγκόσμιου συνόλου, που ισοδυναμεί με τις ετήσιες εκπομπές 514 σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με καύση άνθρακα. Ο κλάδος θα ήταν στην πέμπτη θέση της λίστας με όσους ρυπαίνουν παγκοσμίως αν ήταν χώρα, ανέφερε η μη κερδοσκοπική ομάδα Health Care Without Harm σε έκθεσή της.

Το αποτύπωμα εκπομπών του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης έχει αγνοηθεί σε μεγάλο βαθμό από εκείνους που ασχολούνται με την αλλαγή του κλίματος κατά τη διάρκεια του τελευταίου τέταρτου του προηγούμενου αιώνα», ανέφεραν οι συντάκτες, ζητώντας από τις βιομηχανίες του κλάδου να θέσουν στόχο για καθαρά μηδενικές εκπομπές έως το 2050. «Ο τομέας της υγείας έχει δώσει πολύ λίγη προσοχή στο πρόβλημα μέχρι πρόσφατα».

aassdde

Περίπου το 71% των εκπομπών προέρχεται από έμμεσες πηγές εντός της αλυσίδας εφοδιασμού του και έχει ταξινομηθεί ως Στάδιο 3. Περιλαμβάνει την παραγωγή, τη μεταφορά, τη χρήση και τη διάθεση αγαθών και υπηρεσιών, όπως φαρμακευτικά προϊόντα και ιατροτεχνολογικά προϊόντα. Οι εκπομπές Σταδίου 1, αντιπροσωπεύουν το 17%.

Περισσότερες από τις μισές εκπομπές αερίου του τομέα συνδέονται με τη χρήση ενέργειας. Μειώσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν με τη μετάβαση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπου αυτό είναι δυνατόν, ή με τη χρήση καθαρότερων τρόπων μεταφοράς, σύμφωνα με την έκθεση. Προτρέπει τις κυβερνήσεις να καταρτίσουν σχέδια δράσης που να ευθυγραμμίζονται με τους κλιματικούς στόχους της Συμφωνίας του Παρισιού για τη διευκόλυνση της αποκέντρωσης των συστημάτων υγείας τους.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

«Τελικά οι στόχοι της υγειονομικής περίθαλψης για την προαγωγή της υγείας, την πρόληψη των ασθενειών, την καθολική κάλυψη για περίθαλψη και τον παγκόσμιο κλιματικό στόχο των καθαρών- μηδενικών εκπομπών πρέπει να αλληλοσυνδεθούν», ανέφεραν οι συντάκτες της έκθεσης.

(newmoney - Bloomberg)

Tags
 
1628
Thumbnail

Η Ford Motor Co σχεδιάζει να «ανακαλύψει και πάλι» ένα από τα εμβληματικά της μοντέλα -τη γνωστή Mustang- ως το ηλεκτρικό “διαβατήριο” της για να μπει στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, ο οποίος αναμένεται να απογειωθεί μέσα στην επόμενη δεκαετία.

ad1mobile

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  <<<

Σε μια τελετή που έκανε την Κυριακή, εν μέσω βροχής, πριν από το Σαλόνι Αυτοκινήτου που γίνεται στο Λος Άντζελες, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε την Mustang Mach-E, ένα γλυκό hatchback μοντέλο, με ξεχωριστούς αρμούς και μπροστινή εμφάνιση που θυμίζει κεφάλι καρχαρία. Όταν θα βγει στην κυκλοφορία τον επόμενο φθινόπωρο, η Ford πιστεύει ότι θα πείσει τους κύριους αγοραστές ότι η ηλεκτροκίνητη Mustang της, είναι μια σοβαρή εναλλακτική λύση στα μοντέλα της Tesla που ήδη κυκλοφορούν στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Και η Ford, η οποία μόλις πέρυσι εγκατέλειψε το χώρο των αυτοκινήτων με μπαταρία, όταν «έβγαλε την πρίζα» από το Focus EV το οποίο καρκινοβατούσε σε πωλήσεις, τώρα στοιχηματίζει ότι έχει αποκωδικοποιήσει το πώς θα καταφέρει να αποκομίσει κέρδη από τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με την παραγωγή του Mach-E στο Μεξικό, όπου το εργατικό κόστος είναι χαμηλό, και με τιμή πώλησης που ξεκινάει από τα 43.895 δολάρια, η αυτοκινητοβιομηχανία υποστηρίζει ότι μπορεί να αποφύγει τις απώλειες που έχουν οι εταιρείες του κλάδου από πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα οποία κατασκευάζονται σε χώρες υψηλού εργατικού κόστους.

Το Mach-E θα αποφέρει κέρδη στην εταιρεία ήδη από την πώληση του πρώτου αυτοκινήτου, είπε στο Bloomberg TV o Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Τζιμ Χάκετ. «Αυτό ίσως εκπλήσσει ορισμένους, επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν ιστορικό κερδοφορίας για τις εταιρείες τους. Αυτό το μοντέλο, θα έχει».

ad2mobile

Ο Χάκετ δήλωσε επίσης ότι τα κέρδη θα έλθουν επειδή το συγκεκριμένο όχημα «δημιουργεί το πάθος το οποίο ακολουθεί όλες τις Mustang», αλλά και η τιμή του, κάνουν το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Ford, ελκυστικό στους υποψήφιους αγοραστές.

Πηγή: Bloomberg/newmoney

article 1