Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία για την βιομηχανική παραγωγή της χώρας

Η βιομηχανική παραγωγή της Τουρκίας συρρικνώθηκε τον Ιανουάριο για πέμπτο συνεχόμενο μήνα, εξέλιξη που συνιστάτο σαφέστερο αποδεικτικό στοιχείο για τη συνεχιζόμενη αδυναμία στη μεγαλύτερη οικονομία της Μέσης Ανατολής, η οποία έπεσε σε τεχνική ύφεση κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2018.

Η συνδυασμένη παραγωγή των Τούρκων κατασκευαστών, των ανθρακωρύχων και των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας μειώθηκε κατά 7,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ωστόσο η μείωση αυτή είναι μικρότερη από τη μέση πτώση 8% που προβλέπεται σε έρευνα των οικονομολόγων του Bloomberg. 

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Η παραγωγή αυξήθηκε τον Ιανουάριο κατά 1% σε σχέση με τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Turkstat στην ιστοσελίδα της.

Η παραγωγή κεφαλαιακών και ενδιάμεσων αγαθών, που αποτελούν σημαντικές συνιστώσες της μελλοντικής ανάπτυξης, υποχώρησε περισσότερο από τη συνολική συρρίκνωση, γεγονός που δείχνει ότι η άποψη των βιομηχάνων για την οικονομία δεν έχει βελτιωθεί σημαντικά. 

Η παραγωγή μειώθηκε στις περισσότερες κατηγορίες, ξεκινώντας από τους υπολογιστές και φτάνοντας στα πλαστικά και τα χαρτικά, γεγονός που δείχνει ότι οι κατασκευαστές πιστεύουν πως η ζήτηση παραμένει αδύναμη. Η υποτονική ζήτηση οδήγησε στην πτώση της οικονομικής ανάπτυξης το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους. 

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Μία από τις λίγες θετικές εκπλήξεις ήταν η αύξηση κατά 0,9% της παραγωγής διαρκών αγαθών από τον Ιανουάριο του 2018. Η κατηγορία συνδέεται στενά με το συνολικό καταναλωτικό κλίμα και η παραγωγή διαρκών αγαθών μειώθηκε συνολικά σε οκτώ μήνες πέρυσι, όταν η Τουρκία εισήλθε επισήμως στην πρώτη της ύφεση κατά την τελευταία δεκαετία.

(Bloomberg – newmoney.gr)

 
580
Thumbnail

Σε γενικές γραμμές θεωρείται καλό για μια εταιρεία που κατασκευάζει αεροσκάφη, όταν μια αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει τα αεροπλάνα της. Έτσι, η China Commercial Aircraft Corp. Ltd. - που θα ήθελε να είναι ανταγωνίστρια της Boeing Co. και της Airbus SE - θα πρέπει να έχει πολλούς λόγους να γιορτάσει.

ad1mobile

Η Africa World Airlines της Γκάνα είναι πιθανό να συμφωνήσει να αγοράσει δύο αεριωθούμενα αεροσκάφη ARJ21 της εταιρείας Comac αυτό το μήνα για πτήσεις στην ευρύτερη περιφέρεια, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας John Quan στους Moses Mozart Dzawu και Bruce Einhorn του Bloomberg News σε συνέντευξή του.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Αυτό μοιάζει με ένα κίνητρο για την Comac, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη τα προβλήματα του Boeing 737 Max, το οποίο "καρφώθηκε" στο έδαφος από τις ρυθμιστικές αρχές του Πεκίνου μετά από δύο συντριβές σε πέντε μήνες και τώρα πιθανότατα θα αποκλειστεί από την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ- Κίνας. Η κινεζική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών θα ήθελε να πλήξει το υφιστάμενο "δυοπώλιο" των εμπορικών αεροσκαφών. Οι αγορές για τα αεροσκάφη ARJ21 μοιάζουν να γκρεμίζουν αυτή την κατάσταση

ad2mobile

Όχι τόσο γρήγορα. Μια τέτοια μικρή παραγγελία - από μια αεροπορική εταιρεία που μερικώς ανήκει στην κινεζική HNA Group Co., δεν είναι καθόλου η ιδαινκή υποστήριξη για ένα αεροπλάνο που αναπτύσσεται κατά το καλύτερο μέρος των δύο δεκαετιών. Επιπλέον, τα προβλήματα του 737 Max αποδεικνύουν πόσο δύσκολη είναι η ανάπτυξη νέων αεροσκαφών στον 21ο αιώνα, πόσο μάλλον για έναν νεοεισερχόμενο παίκτη, όπως η Comac.

(newmoney - Bloomberg)

article 1