Πώς να χάσετε 4,6 εκατ. δολάρια σε 10 μέρες στο Χονγκ Κονγκ

Η Capital Economics προβλέπει ότι οι τιμές των κατοικιών θα μειωθούν κατά 30% τα επόμενα πέντε χρόνια

Ένας μυστηριώδης αγοραστής έχει χάσει μια κατάθεση ύψους 36 εκατομμυρίων δολαρίων Χονγκ Κονγκ ($ 4,6 εκατομμύρια) μετά την απόσυρσή του από τα σχέδια για αγορά ενός σπιτιού στην πιο ακριβή γειτονιά του Χονγκ Κονγκ.

Η πώληση ακυρώθηκε μόλις δέκα ημέρες αφού το άγνωστο πρόσωπο συμφώνησε να αγοράσει ένα σπίτι τριών υπνοδωματίων με πισίνα και ιδιωτικό κήπο στην κορυφή του όρους Nicholson για 722 εκατομμύρια δολάρια Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με ένα κρατικό έγγραφο.

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ <<<

Ένα σπίτι στην ίδια περιοχή πέρυσι πωλήθηκε για περίπου 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια Χονγκ Κονγκ, καθιστώντας την περιοχή αυτή ως την πιο ακριβή στα ακίνητα της Ασίας με βάση την τιμή ανά τετραγωνικό μέτρο.

Από τότε, η περίοδος περίπου 15 ετών μεγάλης ανόδου στις τιμές ακινήτων που έκανε το Χονγκ Κονγκ διαβόητο για την λιγότερο προσιτή αγορά ακινήτων σε όλο τον κόσμο, έχει τελειώσει.

Η πτώση από τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, η αύξηση του κόστους δανεισμού και η μεταβλητότητα της χρηματιστηριακής αγοράς έχουν βάλει φρένο τις τιμές των κατοικιών, οι οποίες μειώνονται περίπου κατά 8% από την κορυφή στην οποία είχαν φτάσει τον Αύγουστο.

>>> ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ & ΕΡΕΥΝΕΣ BRIEF <<<

Η κάμψη μπορεί να επιδεινωθεί, καθώς η Capital Economics προβλέπει ότι οι τιμές των κατοικιών θα μειωθούν κατά 30% τα επόμενα πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της κάμψης κατά 15% το 2019, σύμφωνα με σημείωμα που δόθηκε στη δημοσιότητα την Πέμπτη.

 
580
Thumbnail

Σε γενικές γραμμές θεωρείται καλό για μια εταιρεία που κατασκευάζει αεροσκάφη, όταν μια αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει τα αεροπλάνα της. Έτσι, η China Commercial Aircraft Corp. Ltd. - που θα ήθελε να είναι ανταγωνίστρια της Boeing Co. και της Airbus SE - θα πρέπει να έχει πολλούς λόγους να γιορτάσει.

ad1mobile

Η Africa World Airlines της Γκάνα είναι πιθανό να συμφωνήσει να αγοράσει δύο αεριωθούμενα αεροσκάφη ARJ21 της εταιρείας Comac αυτό το μήνα για πτήσεις στην ευρύτερη περιφέρεια, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας John Quan στους Moses Mozart Dzawu και Bruce Einhorn του Bloomberg News σε συνέντευξή του.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Αυτό μοιάζει με ένα κίνητρο για την Comac, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη τα προβλήματα του Boeing 737 Max, το οποίο "καρφώθηκε" στο έδαφος από τις ρυθμιστικές αρχές του Πεκίνου μετά από δύο συντριβές σε πέντε μήνες και τώρα πιθανότατα θα αποκλειστεί από την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ- Κίνας. Η κινεζική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών θα ήθελε να πλήξει το υφιστάμενο "δυοπώλιο" των εμπορικών αεροσκαφών. Οι αγορές για τα αεροσκάφη ARJ21 μοιάζουν να γκρεμίζουν αυτή την κατάσταση

ad2mobile

Όχι τόσο γρήγορα. Μια τέτοια μικρή παραγγελία - από μια αεροπορική εταιρεία που μερικώς ανήκει στην κινεζική HNA Group Co., δεν είναι καθόλου η ιδαινκή υποστήριξη για ένα αεροπλάνο που αναπτύσσεται κατά το καλύτερο μέρος των δύο δεκαετιών. Επιπλέον, τα προβλήματα του 737 Max αποδεικνύουν πόσο δύσκολη είναι η ανάπτυξη νέων αεροσκαφών στον 21ο αιώνα, πόσο μάλλον για έναν νεοεισερχόμενο παίκτη, όπως η Comac.

(newmoney - Bloomberg)

article 1