Πόσο εξαρτημένος είσαι στον «καφέ» - Κινδυνέυει από την ξηρασία

Οι άσχημες αυτές καιρικές συνθήκες θα μπορούσαν να μειώσουν τη συνολική παραγωγή σε 10 εκατομμύρια σάκους καφέ

Η παραγωγή καφέ στην Ινδονησία είναι πολύ πιθανό να συρρικνωθεί στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας, μετά από μια περίοδο ξηρασίας που μάρανε την ανθοφορία του φυτού και “ξέγραψε” τις προοπτικές που υπήρχαν για την ποσότητα συγκομιδής του επόμενου έτους, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε μια ένωση εταιρειών του κλάδου.

 

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Η χώρα αυτή της νοτιοανατολικής Ασίας είναι ο τρίτος μεγαλύτερος παραγωγός καφέ στον κόσμο στην ποικιλία robusta, η οποία χρησιμοποιείται στην παραγωγή καφέ εσπρέσο και σε άλλα στιγμιαία ροφήματα. Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των καλλιεργειών βρίσκεται στο νότιο τμήμα του νησιού Σουμάτρα, δηλαδή σε περιοχές που έχουν πληγεί από την ξηρασία. Ορισμένες καλλιέργειες καφέ arabica, καλλιεργούνται στη βόρεια Σουμάτρα και στο νησί Ιάβα.

Οι άσχημες αυτές καιρικές συνθήκες θα μπορούσαν να μειώσουν τη συνολική παραγωγή σε 10 εκατομμύρια σάκους καφέ στην προσεχή χρονιά που αρχίζει από τον Απρίλιο, έναντι 11,5 έως 12 εκατομμυρίων σάκων καφέ που συλλέχθηκαν φέτος, δήλωσε ο Μελιόνο Σοεσίλιο, επικεφαλής του τμήματος επεξεργασίας καφέ στο Σύνδεσμο Βιομηχανιών που εξάγουν καφέ της Ινδονησίας. Η συγκομιδή αυτή -αν τελικά φτάσει σε αυτά τα όρια- θα είναι η μικρότερη μετά την περίοδο 2011-2012, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ. Κάθε σάκος περιέχει περίπου 60 κιλά καφέ.

 

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  <<<

Τα βασικά συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης (futures) για τον καφέ robusta που διαπραγματεύονται στο Λονδίνο, υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων εννέα χρόνων τον Οκτώβριο, λόγω της υπερπροσφοράς του προϊόντος σε παγκόσμιο επίπεδο. Από τότε ως τώρα οι τιμές έχουν αυξηθεί κατά πάνω από 10% και μια πιθανή συρρίκνωση της ποσότητας που θα παραχθεί του χρόνου στην Ινδονησία θα ήταν δυνατόν να επεκτείνει αυτή την αύξηση, καθώς αυξάνεται το κόστος για τον εσπρέσο και τους στιγμιαίους καφέδες. Τα futures για τις παραδόσεις Ιανουαρίου έκλεισαν στα $1.388 στο Λονδίνο τη Δευτέρα.

«Η ξηρασία είναι αρκετά σοβαρή», δήλωσε ο Σοεσίλιο τη Δευτέρα. «Οι βροχοπτώσεις εξακολουθούν να είναι πολύ χαμηλές» πρόσθεσε, αναφερόμενος σε μία από τις τρεις μεγαλύτερες επαρχίες ως προς την παραγωγή καφέ. «Τα πεδινά μέρη έχουν επηρεαστεί περισσότερο, με την παραγωγή σε αυτές τις περιοχές να πέφτει πιθανότατα κατά 30% έως 40% το επόμενο έτος» καθώς τα δέντρα έχουν μαραθεί και η ανθοφορία έχει αποτύχει, συμπλήρωσε σε γραπτό του μήνυμα.

 
2592
Thumbnail

Η μια μετά την άλλη βαριά ονόματα του επιχειρηματικού κόσμου σπεύδουν να αφαιρέσουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook, καθώς φαίνονται να πείθονται από την καμπάνια «#StopHateForProfit» («Σταματήστε να κερδίζετε από το μίσος»), την εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

ad1mobile

Το Bloomberg παραθέτει τη λίστα εταιρειών που σκοπεύουν να σταματήσουν τη διαφημιστική δαπάνη στα social media, καθώς τα κατηγορούν ότι δεν διαχειρίζονται αποτελεσματικά και επαρκώς το περιεχόμενο με μηνύματα μίσους και ρατσισμού.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Ακολουθεί η λίστα:

Harley Davidson: Με e-mail ενημέρωσε ότι σταματά τις διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο «για να συμπαρασταθεί στις προσπάθειες να μπει ένα φρένο στην εξάπλωση του περιεχομένου μίσους»

Pernod Ricard: η γαλλική εταιρεία απόσταξης του ουίσκι Jameson και της βότκας Absolut που ξοδεύει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ετησίως σε διαφήμιση, μποϊκοτάρει το Facebook και άλλα sites μέχρι τις 31 Ιουλίου

Daimler: Σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο, προσθέτοντας πάντως ότι θα τις ξαναρχίσει στη συνέχεια γιατί πιστεύει ότι η εταιρεία θα αναλάβει τις κατάλληλες πρωτοβουλίες.
Molson Coors Beverage: Η ζυθοποιία σταματά τη διαφήμιση σε Facebook, Instagram και Twitter και αναθεωρεί τις δικές της αρχές για την προστασία των μπραντ της από σχόλια μίσους.

Constellation Brands: η παρασκευάστρια της μπύρας Corona σταματά επίσης τις διαφημίσεις της στο Facebook από τον Ιούνιο.

Dunkin’ Brands Group: Η αλυσίδα παρασκευής ντόνατς σταματά προσωρινά τη συνεργασία με Facebook και Instagram.

Lego: Σταματά για τουλάχιστον 30 ημέρες τις διαφημίσεις στα social media.

Και ο κατάλογος με τους κολοσσούς που, όπως αναφέρουν, βάζουν τον ανθρώπινο παράγοντα πάνω από τα κέρδη, δεν έχει τέλος:

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

ad2mobile

Body Shop, Starbucks, Microsoft, Unilever, Volkswagen, Mars, Target, Coca-Cola, Clorox, Conagra Brands, Ford Motor ,Honda Motor, Hershey, Diageο, PepsiCo, Verizon Communications, SAP, Levi Strauss & Co., Diamond Foundry, Patagonia, Viber Media, VF Corp., REI, Upwork, Eileen Fisher, Adidas, Puma, Madewell, Pfizer, Chipotle Mexican Grill, Chobani, Peet’s Coffee, Sony.

Πηγή: Newmoney.gr/Bloomberg

article 1