Τελευταία ελπίδα της ευρωπαϊκής οικονομίας, η πράσινη ανάπτυξη

Η Ευρώπη ετοιμάζεται για την πιο φιλόδοξη πολιτική σε παγκόσμια κλίμακα, για να αντιμετωπιστεί η κλιματική αλλαγή

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προετοιμάζεται για την πιο φιλόδοξη πολιτική παγκοσμίως κατά της κλιματικής αλλαγής. Πρόκειται για τεράστια αλλαγή, η οποία απαιτεί ριζική αναθεώρηση της ευρωπαϊκής οικονομίας, κι η οποία θα συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στη Σύνοδο Κορυφής των Βρυξελλών.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Οι ηγέτες του ευρωπαϊκού μπλοκ, πρόκειται να δεσμευτούν στη μείωση των εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου, σε μηδενικά επίπεδα μέχρι το 2050, όπως αποτυπώνεται στο σχέδιο κοινής δήλωσης ενόψει της συνεδρίασης της 1ης Δεκεμβρίου. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δεσμευτεί για περισσότερες πράσινες επενδύσεις και αναμένεται να εξετάσει το ενδεχόμενο να κόψει τις κρατικές επιδοτήσεις σε εταιρείες που δεν πληρούν τα περιβαλλοντικά της πρότυπα, αλλά και να φορολογήσει επιπλέον τις εισαγωγές από χώρες οι οποίες έχουν χαμηλότερα στάνταρντς από αυτά που έθεσαν οι Βρυξέλλες.

«Αν ο κοινός μας στόχος είναι να είμαστε μια ήπειρος “ουδέτερη” ως προς τις εκπομπές αερίου το 2050, πρέπει να δράσουμε τώρα» υπογράμμισε η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, στη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Κλίμα, τη Δευτέρα. «Πρόκειται για μετάβαση από τη μια γενιά στην άλλη, και αυτό πρέπει να το κάνουμε».

Το σχέδιο της ΕΕ, το οποίο θα εγκριθεί στη διάσκεψη κορυφής των Ηνωμένων Εθνών στη Μαδρίτη, θα θέσει το ευρωπαϊκό μπλοκ μπροστά στην υπόθεση της καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής από άλλες περιοχές που ρυπαίνουν. Χώρες όπως η Κίνα, η Ινδία και η Ιαπωνία δεν έχουν ακόμη προχωρήσει σε εθελοντικές δεσμεύσεις στο πλαίσιο της συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα. Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, μάλιστα, δήλωσε ότι θα βγάλει τις ΗΠΑ από τη συμφωνία του Παρισιού.

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  <<<

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επιφορτιστεί με την εκπόνηση των κανόνων που θα μετασχηματίζουν την ευρωπαϊκή οικονομία μόλις οι ηγέτες των κρατών- μελών έχουν υπογράψει τους ευρωπαϊκούς στόχους για το Κλίμα έως το 2050. Η διατύπωση του σχεδίου ανακοίνωσης μπορεί να αλλάξει πριν από την επόμενη εβδομάδα.

 

Πηγή: Bloomberg/Newmoney.gr

 
2592
Thumbnail

Η μια μετά την άλλη βαριά ονόματα του επιχειρηματικού κόσμου σπεύδουν να αφαιρέσουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook, καθώς φαίνονται να πείθονται από την καμπάνια «#StopHateForProfit» («Σταματήστε να κερδίζετε από το μίσος»), την εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

ad1mobile

Το Bloomberg παραθέτει τη λίστα εταιρειών που σκοπεύουν να σταματήσουν τη διαφημιστική δαπάνη στα social media, καθώς τα κατηγορούν ότι δεν διαχειρίζονται αποτελεσματικά και επαρκώς το περιεχόμενο με μηνύματα μίσους και ρατσισμού.

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

Ακολουθεί η λίστα:

Harley Davidson: Με e-mail ενημέρωσε ότι σταματά τις διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο «για να συμπαρασταθεί στις προσπάθειες να μπει ένα φρένο στην εξάπλωση του περιεχομένου μίσους»

Pernod Ricard: η γαλλική εταιρεία απόσταξης του ουίσκι Jameson και της βότκας Absolut που ξοδεύει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ετησίως σε διαφήμιση, μποϊκοτάρει το Facebook και άλλα sites μέχρι τις 31 Ιουλίου

Daimler: Σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook τον Ιούλιο, προσθέτοντας πάντως ότι θα τις ξαναρχίσει στη συνέχεια γιατί πιστεύει ότι η εταιρεία θα αναλάβει τις κατάλληλες πρωτοβουλίες.
Molson Coors Beverage: Η ζυθοποιία σταματά τη διαφήμιση σε Facebook, Instagram και Twitter και αναθεωρεί τις δικές της αρχές για την προστασία των μπραντ της από σχόλια μίσους.

Constellation Brands: η παρασκευάστρια της μπύρας Corona σταματά επίσης τις διαφημίσεις της στο Facebook από τον Ιούνιο.

Dunkin’ Brands Group: Η αλυσίδα παρασκευής ντόνατς σταματά προσωρινά τη συνεργασία με Facebook και Instagram.

Lego: Σταματά για τουλάχιστον 30 ημέρες τις διαφημίσεις στα social media.

Και ο κατάλογος με τους κολοσσούς που, όπως αναφέρουν, βάζουν τον ανθρώπινο παράγοντα πάνω από τα κέρδη, δεν έχει τέλος:

>>> Bloomberg στην ελληνική  <<<

ad2mobile

Body Shop, Starbucks, Microsoft, Unilever, Volkswagen, Mars, Target, Coca-Cola, Clorox, Conagra Brands, Ford Motor ,Honda Motor, Hershey, Diageο, PepsiCo, Verizon Communications, SAP, Levi Strauss & Co., Diamond Foundry, Patagonia, Viber Media, VF Corp., REI, Upwork, Eileen Fisher, Adidas, Puma, Madewell, Pfizer, Chipotle Mexican Grill, Chobani, Peet’s Coffee, Sony.

Πηγή: Newmoney.gr/Bloomberg

article 1