Τράπεζες, χρηματιστηριακές βάζουν μαχαίρι στις θέσεις εργασίας

Eπηρεάζονται σαφώς και από παράγοντες πολιτικής αβεβαιότητας όπως το Brexit

Τράπεζες, εταιρείες διαχείρισης ενεργητικού, hedge funds και άλλες επιχειρήσεις του χρηματοοικονομικού κλάδου δέχονται πιέσεις από την επιβράδυνση της οικονομίας και την έντονη αναταραχή στις αγορές, ενώ επηρεάζονται σαφώς και από παράγοντες πολιτικής αβεβαιότητας όπως το Brexit.

>>> BLOOMBERG ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ <<<

Επιστρατεύουν την τεχνολογία προεκιμένου να μειώσουν κόστη και οι κινήσεις τους μεταφράζονται σε νέο μαχαίρι στις θέσεις εργασίας, που ήδη περιορίστηκαν αισθητά μετά την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση του 2008. Μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του 2019 αρκετές χρηματοοικονομικές επιχειρήσεις έχουν ήδη ανακοινώσει περικοπές. 

H ΒlakcRock ανακοίνωσε ότι θα κόψει το 3% του παγκόσμιου δυναμικού της δηλαδή περίπου 500 θέσεις εργασίας. Πρόκειται για τις μεγαλύτερες περικοπές από το 2016 στην κορυφαία εταιρεία διαχείρισης ενεργητικού του πλανήτη. Η State Street, έχει αρχίσει να περιορίσει τις τάξεις των ανώτερων διοικητικών θέσεων κατά 15%, ενώ η AQR Capital προχωρά επίσης σε περικοπές επικαλούμενη τις απογοητευτικές επιδόσεις του 2018. 

Στην πολωνική μονάδα της ισπανικής Santander, της μεγαλύτερης τράπεζας της Ιαπωνίας, το προσωπικό θα μειωθεί κατά 11%- γεγονός που μεταφράζεται σε μαχαίρι σε 1.400 θέσεις. Η Caixabank έχει επίσης επαφές με τα συνδικάτα, για μειώσεις προσωπικού, σύμφωνα με την Servimedia. Σε σημαντική μείωση του προσωπικού της στην Ευρώπη προχωρά και η Nomura. 

 
580
Thumbnail

Σε γενικές γραμμές θεωρείται καλό για μια εταιρεία που κατασκευάζει αεροσκάφη, όταν μια αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει τα αεροπλάνα της. Έτσι, η China Commercial Aircraft Corp. Ltd. - που θα ήθελε να είναι ανταγωνίστρια της Boeing Co. και της Airbus SE - θα πρέπει να έχει πολλούς λόγους να γιορτάσει.

ad1mobile

Η Africa World Airlines της Γκάνα είναι πιθανό να συμφωνήσει να αγοράσει δύο αεριωθούμενα αεροσκάφη ARJ21 της εταιρείας Comac αυτό το μήνα για πτήσεις στην ευρύτερη περιφέρεια, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας John Quan στους Moses Mozart Dzawu και Bruce Einhorn του Bloomberg News σε συνέντευξή του.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Αυτό μοιάζει με ένα κίνητρο για την Comac, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη τα προβλήματα του Boeing 737 Max, το οποίο "καρφώθηκε" στο έδαφος από τις ρυθμιστικές αρχές του Πεκίνου μετά από δύο συντριβές σε πέντε μήνες και τώρα πιθανότατα θα αποκλειστεί από την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ- Κίνας. Η κινεζική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών θα ήθελε να πλήξει το υφιστάμενο "δυοπώλιο" των εμπορικών αεροσκαφών. Οι αγορές για τα αεροσκάφη ARJ21 μοιάζουν να γκρεμίζουν αυτή την κατάσταση

ad2mobile

Όχι τόσο γρήγορα. Μια τέτοια μικρή παραγγελία - από μια αεροπορική εταιρεία που μερικώς ανήκει στην κινεζική HNA Group Co., δεν είναι καθόλου η ιδαινκή υποστήριξη για ένα αεροπλάνο που αναπτύσσεται κατά το καλύτερο μέρος των δύο δεκαετιών. Επιπλέον, τα προβλήματα του 737 Max αποδεικνύουν πόσο δύσκολη είναι η ανάπτυξη νέων αεροσκαφών στον 21ο αιώνα, πόσο μάλλον για έναν νεοεισερχόμενο παίκτη, όπως η Comac.

(newmoney - Bloomberg)

article 1