Αυτά είναι τα ασχημότερα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης

Διεκδικούν τον τίτλο «κακής» σχεδίασης και άφησαν εποχή με το εκκεντρικό τους σχήμα

Isuzu VehiCross

Η γνωστή ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το 1997 το Isuzu VehiCross. Ένα τετρακίνητο όχημα με V6 βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων και πολλές off road δυνατότητες. Το κοινό δεν αποδέχτηκε ποτέ τη σχεδίαση του μοντέλου και έτσι η εν λόγω κίνηση των Ιαπώνων ήταν μια εμπορική αποτυχία.

Pontiac Aztec



Παρουσιάστηκε το 2000 και ήταν ένα μεσαίο SUV όχημα με αρκετά έντονες γραμμές. Δημιουργήθηκε σε μια δύσκολη περίοδο για την Pontiac και σίγουρα δε βοήθησε στα οικονομικά της. Παρόλο που η αρχική ιδέα του πρωτότυπου μοντέλου φαινόταν καλή, το κοινό θεώρησε το Aztec εξαιρετικά άσχημο.

Reliant Robin

Αναμφίβολα το Reliant Robin είναι ένα από τα ασχημότερα οχήματα της παρουσίασης μας. Λανσαρίστηκε το 1973, είχε 3 τροχούς και κινητήρα 850 κυβικών εκατοστών με 50 άλογα. Το συγκεκριμένο όχημα θεωρήθηκε επικίνδυνο καθώς μπορούσε εύκολα να ανατραπεί σε στροφές όταν ο οδηγός είχε μεγαλύτερη ταχύτητα.

Covini CW6



Το Covini CW6 ήταν ένα ιταλικό super και αποτέλεσε ένα project που ξεκίνησε από τα μέσα της δεκαετίας του ΄70. Μπήκε στην παραγωγή πολλά χρόνια αργότερα λόγω μηχανολογικών προβλημάτων. Όπως μπορούμε να δούμε στη φωτογραφία, το εν λόγω μοντέλο ήταν 6τροχο, με τους δύο άξονες να βρίσκονται στο εμπρόσθιο μέρος. Όπως ήταν φυσικό, οι αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας δεν αποδέχτηκαν ποτέ τη συνολική εμφάνιση του Covini CW6.

SsangYong Actyon

Η κορεάτικη εταιρεία δε φημίζεται για τη ευφάνταστη σχεδίαση των off road αυτοκινήτων της. Ωστόσο, το Actyon αποτέλεσε το χειρότερο αισθητικά όχημα της SsangYong προκαλώντας πολλά αρνητικά σχόλια στις αγορές που κυκλοφόρησε. Φυσικά, το λανσάρισμά του δε συνοδεύτηκε από αξιοσημείωτα νούμερα πωλήσεων.

AMC Gremlin

Λανσαρίστηκε το 1970 και το περίεργο σχήμα του θεωρήθηκε σαν πρωταπριλιάτικο αστείο από τους Αμερικανούς λόγω της σχεδίασής του. Ωστόσο, το Gremlin ήταν το πρώτο compact μοντέλο της αγοράς και έτσι έγινε μεγάλη εμπορική επιτυχία στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Marcos Mantis

H Marcos ήταν μια μικρή βρετανική εταιρεία η οποία ασχολούνταν με την κατασκευή σπορ αυτοκινήτων, με μηχανικά μέρη από άλλες φίρμες. Το 1968 αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί σε μεγαλύτερες κατασκευές και έτσι έφτιαξε το Mantis με αμάξωμα από Plexiglas. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό!

Autonews