Glassdoor: Η τηλεργασία ήρθε για να μείνει

Το μερίδιο των διαδικτυακών αναζητήσεων εργασίας για απομακρυσμένες θέσεις εργασίας αυξήθηκε κατά 460%

Κατακόρυφη αύξηση κατέγραψε το ενδιαφέρον για απομακρυσμένη εργασία κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 και η τάση αυτή δείχνει να διατηρείται παρά το άνοιγμα της οικονομίας.

Το μερίδιο των διαδικτυακών αναζητήσεων εργασίας για απομακρυσμένες θέσεις εργασίας αυξήθηκε κατά 460% τη διετία μεταξύ Ιουνίου 2019 και Ιουνίου 2021, σύμφωνα με ανάλυση που δημοσιεύθηκε από τον ιστότοπο εργασίας Glassdoor. Αυτή η τάση δεν περιορίζεται σε μια μερίδα επαγγελμάτων, αλλά είναι ευρέως διαδεδομένο σε μια πληθώρα διαφορετικών θέσεων εργασίας.

Το ενδιαφέρον για απομακρυσμένη εργασία φαίνεται να έχει μειωθεί τους τελευταίους μήνες, αλλά παραμένει αυξημένο, σύμφωνα με τα δεδομένα της Glassdoor, ακόμη και όταν οι περιορισμοί υγείας αρθούν και οι επιχειρήσεις ανοίξουν ξανά τον φυσικό τους χώρο για προσωπική εργασία.

Αυτή η δυναμική υποδηλώνει ότι η τάση πιθανότατα θα παραμείνει σε ισχύ μετά την εξάλειψη της πανδημίας, σύμφωνα με τον Daniel Zhao, ανώτερο οικονομολόγο στην Glassdoor.

«Δεν ήταν μόνο μια άνοδος και στη συνέχεια μια πτώση μετά», δήλωσε ο Zhao.

Τα πρωτόκολλα ώθησαν πολλούς υπαλλήλους να εργαστούν από το σπίτι τις πρώτες μέρες της πανδημίας καθώς οι επιχειρήσεις έκλεισαν τα γραφεία τους. Ως αποτέλεσμα, περισσότεροι εργαζόμενοι γνωρίζουν ότι η εξ αποστάσεως εργασία είναι μια επιλογή και τώρα έχουν εμπειρία να αποδείξουν ότι μπορούν να εργαστούν από το σπίτι παραγωγικά, είπε ο Zhao.

«Νομίζω ότι οι εργαζόμενοι θα απαιτούν όλο και περισσότερο απομακρυσμένες ευκαιρίες ή ευέλικτες ρυθμίσεις εργασίας, επειδή γνωρίζουν ότι είναι κάτι που θέλουν και μπορούν να κάνουν», πρόσθεσε ο Zhao.

Σύμφωνα με την Glassdoor, ο τομέας της τεχνολογίας των πληροφοριών έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για απομακρυσμένες θέσεις εργασίας. Μεταξύ όλων των αιτήσεων εργασίας για απομακρυσμένη εργασία τον Ιούνιο του 2021, περίπου 1 στις 4 ήταν θέσεις εργασίας πληροφορικής, περίπου το 11% ήταν στον τομέα των επιχειρήσεων.

Ωστόσο, το ενδιαφέρον έχει αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό σε τομείς όπως το ανθρώπινο δυναμικό, το μάρκετινγκ και η εξυπηρέτηση πελατών, είπε ο Zhao.

Πηγή: ot
 

 
18516