Το ηλεκτρικό του Ερντογάν θα φορτίζει σε χρόνο ρεκόρ (ΒΙΝΤΕΟ)

Το 1ο αυτοκίνητο της Τουρκίας θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στη μπαταρία από τους ανταγωνιστές του, ανέφερε η TOGG

Η μέθοδος NMC (νικέλιο, μαγγάνιο, οξείδιο κοβαλτίου) θα χρησιμοποιηθεί στις μπαταρίες ιόντων λιθίου του αυτοκινήτου, οι οποίες βελτιστοποιούν την ενέργεια και την πυκνότητα ισχύος, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία της Τουρκίας Automobile Joint Venture Group (TOGG), η κοινοπραξία που κατασκευάζει το αυτοκίνητο.

>>> Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το πιο στοιχειωμένο νησί του κόσμου (Φώτος-Βίντεο) <<<

Οι κυψέλες τύπου θήκης με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα θα χρησιμοποιηθούν στις μονάδες μπαταριών που θα περικλείονται με κάλυμμα αλουμινίου για να παρέχουν υψηλή δομική αντοχή, σύμφωνα με τη TOGG.

Η μέγιστη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, η απόδοση και η ασφάλεια θα διασφαλιστούν με μια αποδοτική ψύξη υγρού και ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας.

Η δομή της μπαταρίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλούς τομείς, ειδικά στην αποθήκευση ενέργειας, όπως πρόσθεσε η εταιρεία.

Ο κατασκευαστής της γειτονικής χώρας ανέφερε επίσης ότι τα αυτοκίνητα θα έχουν αυτονομία από 300 έως 500 χιλιόμετρα και οι μπαταρίες τους μπορούν να φορτιστούν σε ποσοστό έως και 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά της ώρας.

Η TOGG την περασμένη εβδομάδα υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τον κατασκευαστή μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων Farasis, όπως επίσης και για τη χρήση κυψελών μπαταριών της κινεζικής εταιρείας στη γκάμα προϊόντων της TOGG.

Η Τουρκία παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα τέλη του περασμένου έτους και στοχεύει τελικά να παράγει έως και 175.000 αυτοκίνητα ετησίως, Η συγκεκριμένη επένδυση αναμένεται να κοστίσει 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια για 13 χρόνια.

>>> Διαβάστε επίσης: Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα ειδικά σχέδια του Υπ. Εργασίας <<<

Η TOGG θα παράγει πέντε διαφορετικά μοντέλα – SUV, sedan, C-hatchback, B-SUV και B-MPV – έως το 2030 και θα κατέχει τα δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας για καθένα από αυτά. Η μαζική παραγωγή του SUV θα ξεκινήσει το 2022, με το sedan να ακολουθεί.

Σύμφωνα με την τελευταία συμφωνία, οι μπαταρίες θα παρέχονται από την Farasis, θα εξελιχθούν και θα παραχθούν από κοινού στην Τουρκία, όπως ανέφερε η TOGG.

Στη συγκεκριμένη επιστολή αναφέρθηκαν οι προθέσεις για την ανάπτυξη λύσεων αποθήκευσης ενέργειας τόσο στην Τουρκία όσο και στις γύρω χώρες. Η TOGG δήλωσε ότι επέλεξε τη Farasis ως επιχειρηματικό εταίρο της για την ανάπτυξη και προμήθεια μπαταριών Li-ion, ένα από τα πιο βασικά συστατικά των οχημάτων που κατασκευάζει.

Η Farasis είναι σήμερα ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ενεργειακών κυψελών στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων (BEV), με πολλά κέντρα έρευνας και εξέλιξης σε όλο τον κόσμο και πάνω από 4.000 εργαζόμενους.

Πηγή: Newsauto.gr