Πήγε στη δουλειά του με την πανάκριβη Lamborghini Urus (VID)

Οι περισσότεροι οδηγοί έχουν ζηλευτά γκαράζ, με πολύτιμα στολίδια της αυτοκίνησης να κοσμούν τις συλλογές τους. Πανάκριβα και εντυπωσιακά, γρήγορα και πολυτελή. Ωστόσο στις μετακινήσεις από/προς την πίστα, υπάρχουν δεσμεύσεις.

Σε κάποιους προορισμούς οι πιλότοι των ομάδων δεν οδηγούν καν πηγαίνοντας στο πεδίο μάχης ενώ ακόμα κι όταν το κάνουν, εφόσον είναι σε ημέρες… εργασίας, καλούνται να εναρμονιστούν με τους κανόνες που υπάρχουν σε αυτή.

Τι σημαίνει αυτό; Να οδηγούν είτε οχήματα του brand για το οποίο τρέχουν στις πίστες του κόσμου, είτε αυτοκινητοβιομηχανίας με την οποία αυτό συνεργάζονται.

Για παράδειγμα, ο Sebastian Vettel θα κινείται στο περιθώριο του επόμενου Grand Prix αποκλειστικά με Aston Martin – θα ποντάραμε και στην DBX μιας και πρωταγωνιστεί πλέον στην καμπάνια προώθησής της.

Τι γίνεται όμως όταν η ομάδα δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα, η συνεργασία της με τον προμηθευτή υβριδικών μηχανών δεν είναι δεσμευτική και μιλάμε και για τον τρίτο και εφεδρικό οδηγό της ομάδας;

Η απάντηση στο video που σας παραθέτουμε, από το Grand Prix Αυστρίας του περασμένου Σαββατοκύριακου. Φτάνοντας στο Red Bull Ring το Σάββατο, είδαμε παρκαρισμένη στο ίδιο σημείο που την είχαμε δει και την Παρασκευή, μια επιβλητική, μαύρη Lamborghini Urus.

 

        View this post on Instagram                      

A post shared by Panos Seitanidis (@seitanf1)

Μόνο που αυτή τη φορά είχε μόλις αναπαυθεί, με τον οδηγό της ακόμα παρόντα, να ετοιμάζει τα πράγματά του. Ο λόγος για τον Roy Nissany, Νο3 στην ιεραρχία της Williams F1.

Μάλιστα, ένα 24ωρο νωρίτερα οδηγούσε την FW43B στην πίστα του Spielberg, αφού συμμετείχε στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, αντικαθιστώντας τον George Russell. Κι όχι μόνο αυτό αλλά ήταν και ταχύτερος από τον επίσημο οδηγό της ιστορικής ομάδας, Nicholas Latifi.

Μάλιστα, ο 24χρονος Ισραηλινός έχει ενεργή συμμετοχή στη Williams, οδήγησε επίσης στο FP1 στα Grand Prix Ισπανίας και Γαλλίας. Παράλληλα, αγωνίζεται στη Formula 2 και είναι δωδέκατος στη βαθμολογία, έχοντας στο ενεργητικό του βάθρο στο Μονακό.

Φτάνοντας στο Red Bull Ring, τον εντόπισαν συμπατριώτες του και όπως θα δείτε στο video δεν αρνήθηκε να φωτογραφηθεί μαζί τους και να τους δώσει αυτόγραφα. Αν και οι περισσότεροι που σταματούσαν στο σημείο, η αλήθεια είναι πως μάλλον σταματούσαν για να χαζέψουν την Urus.

To Ιταλικό θηρίο, το πρώτο SUV από τη Sant’ Agata που μπήκε κανονικά σε γραμμή παραγωγής, παίρνει ώθηση από 4λιτρο V8 Twin Turbo κινητήρα που αποδίδει 650 άλογα και 850 Nm ροπής.

Πηγή: Newmoney.gr