Το γεωτρύπανο κατασκευάστηκε στη Νότιο Κορέα το 2012 και χρησιμοποιήθηκε από τη βραζιλιανή εταιρεία Petrobras

Και τρίτο γεωτρύπανο αγόρασε η Τουρκία, σύμφωνα με το τουρκικό Περιοδικό Ναυτιλίας το οποίο αναφέρει ότι πρόκειται για το γεωτρύπανο Sertao, το οποίο αυτή τη φορά πήρε σε δημοπρασία στη Βρετανία για 37,5 εκατομμύρια δολάρια. Το γεωτρύπανο κατασκευάστηκε στη Νότιο Κορέα το 2012 και χρησιμοποιήθηκε από τη βραζιλιανή εταιρεία Petrobras μέχρι το 2015. 

Σύμφωνα με πηγές του περιοδικού, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αγοράς και τρίτου γεωτρύπανου με την ονομασία Sertao, το οποίο βρισκόταν στο λιμάνι Port Talbot της Βρετανίας για δύο χρόνια. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι αγοράστηκε στην τιμή των 37,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Σύμφωνα με το περιοδικό, το γεωτρύπανο κατασκευάστηκε από την Samsung το 2012 στη Νότιο Κορέα και μέχρι το 2015 το χρησιμοποιούσε η βραζιλιανή εταιρεία Petrobras. Έχει τη δυνατότητα να εκτελέσει την εργασία του κάτω από πολύ μεγάλη πίεση και ψηλή θερμοκρασία. Μπορεί να φτάσει σε βάθος 11 χιλιάδων 400 μέτρων και να διεξάγει γεώτρηση 3 χιλιάδων μέτρων. Το υπό σημαία Νησιών Μάρσαλ γεωτρύπανο Sertao έχει μήκος 227 μέτρα, πλάτος 42 μέτρα και το μέρος του πλοίου που είναι κάτω από το νερό είναι 12 μέτρα.

ΚΥΠΕ - Άννα Ανδρέου
 

 
1606
Thumbnail

Συστάσεις προς τους ηγέτες και τις κυβερνήσεις των G20 εξέδωσε το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο και η Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές, με στόχο την απρόσκοπτη, όπως λέει, λειτουργία του παγκόσμιου συστήματος θαλάσσιων μεταφορών, ενώ τονίζει την ανάγκη μετακίνησης πληρωμάτων πλοίων για συνέχιση του παγκόσμιου εμπορίου. 
 
Σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται ότι το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, υποστηρίζει πλήρως τις συστάσεις και είναι έτοιμο να συνεχίσει τις συζητήσεις με το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, την κυπριακή Κυβέρνηση και τοπικούς φορείς, προκειμένου να βρεθούν όσο το δυνατόν ταχύτερα βιώσιμες λύσεις σε θέματα αλλαγών πληρώματος πλοίων και να διασφαλιστεί η πρόσβαση σε ιατρική περίθαλψη στην ξηρά, στους αόρατους ήρωες του παγκόσμιου εμπορίου, τους ναυτικούς μας.
 
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο και η Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές αναφέρουν ότι είναι σωστό οι Κυβερνήσεις να επικεντρωθούν στην άμεση ανάγκη για τη διασφάλιση δημόσιας υγείας λόγω της πανδημίας COVID-19. Αναφέρεται επίσης ότι το παγκόσμιο εμπόριο, εξαρτάται από τους 2 εκατομμύρια ναυτικούς και το ναυτικό προσωπικό που οδηγούν τα εμπορικά πλοία ανα το παγκόσμιο. 

ad1mobile

>>> Ειδήσεις – Κεφάλαιο Ενέργεια Brief <<< 
 
«Δεδομένης της  συνέχισης των περιορισμών στις μετακινήσεις και πτήσεις, υπάρχει άμεση ανάγκη όπως οι κυβερνήσεις βρουν τρόπους αντιμετώπισης του σοβαρού προβλήματος των αλλαγών των πληρωμάτων των πλοίων. Χωρίς συντονισμένη παγκόσμια δράση, η ροή των εισαγωγών και των εξαγωγών που μεταφέρονται δια θαλάσσης θα διακινδυνεύσει, με αρνητικές επιπτώσεις στις οικονομίες των χωρών εν μέσω κρίσης λόγω του COVID-19» προστίθεται.
  
Μεταξύ των συστάσεων προς τους ηγέτες και τις Κυβερνήσεις των G20, ζητείται να οριστούν οι επαγγελματίες ναυτικοί και ναυτικό προσωπικό, ανεξαρτήτως ιθαγένειας, ως «αναγκαίο προσωπικό» καθώς παρέχουν ουσιώδης υπηρεσίες και να τους παρέχονται οι κατάλληλες εξαιρέσεις από τους εθνικούς περιορισμούς μετακίνησης ή ταξιδιών, ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν από τα πλοία.
  
Επίσης, όλες οι Κυβερνήσεις ζητείται να προσδιορίσουν συγκεκριμένα λιμάνια στις χώρες τους και τα κατάλληλα αεροδρόμια σε κοντινή απόσταση, από τα οποία οι αλλαγές των πληρωμάτων να μπορούν να ξεκινήσουν να γίνονται με ασφάλεια, το συντομότερο δυνατόν.
  
Ακόμη, συστήνεται στις Κυβερνήσεις, σε περίπτωση επείγουσας ιατρικής περίθαλψης, να παρέχουν στους επισκέπτες ναυτικούς πρόσβαση σε ιατρική περίθαλψη στην ξηρά και εάν είναι απαραίτητο, να διευκολύνουν τον επείγοντα επαναπατρισμό τους, όπως απαιτείται από τη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας του ILO, 2006.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<
  
Τέλος, συστήνεται η δημιουργία ειδικής ομάδας από τους G20, για εξεύρεση αποτελεσματικής λύσης στο ζήτημα των αλλαγών των πληρωμάτων πλοίων που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας COVID-19.
  
 Το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, υποστηρίζει πλήρως τις προαναφερθείσες συστάσεις και είναι έτοιμο να συνεχίσει τις συζητήσεις με το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, την κυπριακή Κυβέρνηση και τοπικούς φορείς, προκειμένου να βρεθούν όσο το δυνατόν ταχύτερα βιώσιμες λύσεις σε θέματα αλλαγών πληρώματος πλοίων και να διασφαλιστεί η πρόσβαση σε ιατρική περίθαλψη στην ξηρά, στους αόρατους ήρωες του παγκόσμιου εμπορίου, τους ναυτικούς μας, όπως αναφέρει.
 
ΚΥΠΕ

article 1