Αμφίβολο αν θα βρεθούν ξένοι αγοραστές δεδομένης της κακής οικονομικής κατάστασης της χώρας, αναφέρουν πηγές

Η Investment Holding και η Swiss Partners Group Holding έδωσαν στην Citigroup την εντολή για μια πιθανή πώληση της Enerya, μιας από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές εταιρείες διανομής φυσικού αερίου στην Τουρκία, σύμφωνα με τρεις πηγές που επικαλείται το πρακτορείο Reuters.

Οι πηγές που θέλησαν να παραμείνουν ανώνυμες, αναφέρουν ότι οι δυο εταίροι σκέφτονται διάφορες λύσεις για την Enerya, συμπεριλαμβανομένης και της πώλησης του συνόλου των μετοχών που κατέχουν σε αυτήν.Η STFA Investment Holding και η Swiss Partners Group, που πήραν ποσοστό 30% στην Enerya το 2014, δεν ήταν διαθέσιμες να απαντήσουν σε ερωτήσεις επί του σχεδίου, ενώ ούτε η Citigroup προέβη σε κάποιο σχόλιο.

>>> Ειδήσεις – Κεφάλαιο Ενέργεια Brief <<< 

Η Enerya το 2018 είχε πουλήσει 1,4 δισ. κυβικά μέτρα φυσικού αερίου σε εννέα περιοχές που έχει υπό έλεγχο. Αυτό το επίπεδο πωλήσεων καταδεικνύει ότι η Enerya ελέγχει το 6,4% του συνόλου των 22 δισ. κυβικών μέτρων που διανέμει ο κλάδος φυσικού αερίου στην Τουρκία ετησίως ή ότι εξυπηρετεί περί το 6% των πελατών φυσικού αερίου στη χώρα.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της STFA Investment Holding το 2017, οι ετήσιες πωλήσεις της Enerya ανέρχονταν σε 1,7 δισ. λίρες ή 281 εκατ. δολ.

Σύμφωνα με μια από τις πηγές, αν και τα πολύ χαμηλά επίπεδα αποτίμησης των τουρκικών assets, είναι αμφίβολο το κατά πόσο θα ενδιαφερθεί ξένος επενδυτής, γιατί η χώρα θεωρείται επικίνδυνη από τότε που ξέσπασε η συναλλαγματική κρίση το 2018.

Πηγή: newmoney
 

 
1606
Thumbnail

Συστάσεις προς τους ηγέτες και τις κυβερνήσεις των G20 εξέδωσε το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο και η Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές, με στόχο την απρόσκοπτη, όπως λέει, λειτουργία του παγκόσμιου συστήματος θαλάσσιων μεταφορών, ενώ τονίζει την ανάγκη μετακίνησης πληρωμάτων πλοίων για συνέχιση του παγκόσμιου εμπορίου. 
 
Σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται ότι το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, υποστηρίζει πλήρως τις συστάσεις και είναι έτοιμο να συνεχίσει τις συζητήσεις με το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, την κυπριακή Κυβέρνηση και τοπικούς φορείς, προκειμένου να βρεθούν όσο το δυνατόν ταχύτερα βιώσιμες λύσεις σε θέματα αλλαγών πληρώματος πλοίων και να διασφαλιστεί η πρόσβαση σε ιατρική περίθαλψη στην ξηρά, στους αόρατους ήρωες του παγκόσμιου εμπορίου, τους ναυτικούς μας.
 
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο και η Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές αναφέρουν ότι είναι σωστό οι Κυβερνήσεις να επικεντρωθούν στην άμεση ανάγκη για τη διασφάλιση δημόσιας υγείας λόγω της πανδημίας COVID-19. Αναφέρεται επίσης ότι το παγκόσμιο εμπόριο, εξαρτάται από τους 2 εκατομμύρια ναυτικούς και το ναυτικό προσωπικό που οδηγούν τα εμπορικά πλοία ανα το παγκόσμιο. 

ad1mobile

>>> Ειδήσεις – Κεφάλαιο Ενέργεια Brief <<< 
 
«Δεδομένης της  συνέχισης των περιορισμών στις μετακινήσεις και πτήσεις, υπάρχει άμεση ανάγκη όπως οι κυβερνήσεις βρουν τρόπους αντιμετώπισης του σοβαρού προβλήματος των αλλαγών των πληρωμάτων των πλοίων. Χωρίς συντονισμένη παγκόσμια δράση, η ροή των εισαγωγών και των εξαγωγών που μεταφέρονται δια θαλάσσης θα διακινδυνεύσει, με αρνητικές επιπτώσεις στις οικονομίες των χωρών εν μέσω κρίσης λόγω του COVID-19» προστίθεται.
  
Μεταξύ των συστάσεων προς τους ηγέτες και τις Κυβερνήσεις των G20, ζητείται να οριστούν οι επαγγελματίες ναυτικοί και ναυτικό προσωπικό, ανεξαρτήτως ιθαγένειας, ως «αναγκαίο προσωπικό» καθώς παρέχουν ουσιώδης υπηρεσίες και να τους παρέχονται οι κατάλληλες εξαιρέσεις από τους εθνικούς περιορισμούς μετακίνησης ή ταξιδιών, ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν από τα πλοία.
  
Επίσης, όλες οι Κυβερνήσεις ζητείται να προσδιορίσουν συγκεκριμένα λιμάνια στις χώρες τους και τα κατάλληλα αεροδρόμια σε κοντινή απόσταση, από τα οποία οι αλλαγές των πληρωμάτων να μπορούν να ξεκινήσουν να γίνονται με ασφάλεια, το συντομότερο δυνατόν.
  
Ακόμη, συστήνεται στις Κυβερνήσεις, σε περίπτωση επείγουσας ιατρικής περίθαλψης, να παρέχουν στους επισκέπτες ναυτικούς πρόσβαση σε ιατρική περίθαλψη στην ξηρά και εάν είναι απαραίτητο, να διευκολύνουν τον επείγοντα επαναπατρισμό τους, όπως απαιτείται από τη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας του ILO, 2006.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<
  
Τέλος, συστήνεται η δημιουργία ειδικής ομάδας από τους G20, για εξεύρεση αποτελεσματικής λύσης στο ζήτημα των αλλαγών των πληρωμάτων πλοίων που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας COVID-19.
  
 Το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, υποστηρίζει πλήρως τις προαναφερθείσες συστάσεις και είναι έτοιμο να συνεχίσει τις συζητήσεις με το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, την κυπριακή Κυβέρνηση και τοπικούς φορείς, προκειμένου να βρεθούν όσο το δυνατόν ταχύτερα βιώσιμες λύσεις σε θέματα αλλαγών πληρώματος πλοίων και να διασφαλιστεί η πρόσβαση σε ιατρική περίθαλψη στην ξηρά, στους αόρατους ήρωες του παγκόσμιου εμπορίου, τους ναυτικούς μας, όπως αναφέρει.
 
ΚΥΠΕ

article 1