Cyta: Προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση βλάβών και νέων συνδέσεων

Το δίκτυο έχει επάρκεια

Παρατηρείται μεγάλη αύξηση στη χρήση δεδομένων μετά τα μέτρα που λήφθηκαν και το γεγονός ότι ο κόσμος παραμένει στα σπίτια του, όμως τα δίκτυα της Cyta είναι σχεδιασμένα και για τέτοιες δύσκολες καταστάσεις κρίσης.
 
Το δίκτυο έχει επάρκεια, ενώ έχει τεθεί σε εφαρμογή από τη πρώτη μέρα συγκεκριμένο πλάνο διαχείρισης της έκτακτης κατάστασης, το οποίο διασφαλίζει την επιχειρησιακή συνέχεια του δικτύου και των υπηρεσιών. Οι πελάτες διαβεβαιώνονται ότι όλα βαίνουν καλώς. 

>>> Όλα τα εταιρικά νέα εδώ <<<

Όπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, από την πρώτη στιγμή ο Οργανισμός έθεσε σε εφαρμογή πλάνο για διαχείριση του προσωπικού έτσι ώστε να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας και εκεί και όπου ήταν δυνατό, έγινε ανάθεση για τηλεργασία. Τέθηκαν επίσης όλα τα αναγκαία μέτρα για προστασία των υπαλλήλων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και ομάδες υψηλού κινδύνου. Ενδεικτικά αναφέρθηκε πως το 80% του γραφειακού προσωπικού κάνει τηλεργασία, ενώ στο σύνολο του προσωπικού της Cyta, το 60% εργάζεται από το σπίτι.

 

Επίσης δίνεται στήριξη, τεχνική και άλλως πως σε κυβερνητικές υπηρεσίες προς διευκόλυνση της εργασίας τους για πληροφόρηση, ενημέρωση και εξυπηρέτηση του κοινού.

Έμφαση και προτεραιότητα δίνεται στην επιδιόρθωση βλαβών και στις νέες συνδέσεις, καθώς υπάρχει ζήτηση λόγω του ότι ο κόσμος πλέον εργάζεται από το σπίτι. Συνεργεία του Οργανισμού εργάζονται συστηματικά και έντονα για διεκπεραίωση της εργασίας, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα προστασίας τόσο προσωπικού, όσο και των πελατών.

Επιπρόσθετα το προσωπικό που ήταν επιφορτισμένο με αναπτυξιακά έργα, αξιοποιείται πλέον στις νέες συνδέσεις και την τεχνική υποστήριξη του κοινού.

ΚΥΠΕ - Κυριακή Χριστοδούλου

Tags
 
2229
Thumbnail