ΕΚΚ: Ξεκινά η καταβολή αποζημιώσεων σε πελάτες της Maxigrid

Η άδεια λειτουργίας της εταιρείας έχει ανακληθεί από τις 14 Φεβρουαρίου 2022

Το Ταμείο Αποζημίωσης Επενδυτών («ΤΑΕ»), με βάση τις πρόνοιες της παραγράφου 20 της Οδηγίας ΟΔ87-07 του 2019 και μετά από σχετική απόφαση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Κύπρου («ΕΚΚ»), ως η ανακοίνωση της, ημερομηνίας 7 Ιουνίου 2022, ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας καταβολής αποζημιώσεων από το ΤΑΕ αναφορικά με τους καλυπτόμενους πελάτες της εταιρείας Maxigrid Ltd («η Εταιρεία»). Η διεύθυνση της Εταιρείας, της οποίας η άδεια λειτουργίας έχει ανακληθεί από τις 14 Φεβρουαρίου 2022, βρισκόταν στην Λεωφόρο Αρχιεπισκόπου Μακαρίου ΙΙΙ 214, Γραφείο 301, Αγία Ζώνη 3030, Λεμεσός, Κύπρος.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Κύπρου, οι καλυπτόμενοι πελάτες θα πρέπει να υποβάλουν τυχόν απαιτήσεις τους έναντι της Εταιρείας για τις καλυπτόμενες υπηρεσίες μέχρι τις 30 Απριλίου 2023.

>>> Διαβάστε επίσης: Δράσεις ΕΚΚ στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επενδυτή 2022  <<<

Αίτηση προς το ΤΑΕ δύναται να υποβληθεί κατά τους ακόλουθους τρόπους:

(α) Συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά το ειδικό έντυπο υποβολής αίτησης το οποίο βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ΕΚΚ
(β) Αποστέλλοντας επιστολή στο γραφείο του ΤΑΕ συνοδευόμενη από όλα τα αποδεικτικά στοιχεία. Η επιστολή/αίτηση μπορεί να σταλεί ταχυδρομικώς ή να παραδοθεί ιδιοχείρως στη διεύθυνση: Ταμείο Αποζημίωσης Επενδυτών, Διαγόρου 19, 1ος όροφος, 1097 Λευκωσία, Κύπρος.

Οι αιτήσεις αποζημίωσης πρέπει να περιλαμβάνουν κατ’ ελάχιστο τα ακόλουθα:

1. Στοιχεία του αιτητή (όνομα, διεύθυνση, αρ. ταυτότητας/διαβατηρίου και αριθμούς τηλεφώνων, τηλεομοιότυπου και ηλεκτρονικής διεύθυνσης).

2. Όνομα της Εταιρείας-μέλους του ΤΑΕ, (στην προκειμένη περίπτωση η Maxigrid Ltd) εναντίον της οποίας στρέφεται η αίτηση και τον κωδικό πελάτη και/ή τον αριθμό επενδυτικού λογαριασμού που είχε ο αιτητής.

3. Αντίγραφο της σύμβασης καλυπτόμενων υπηρεσιών μεταξύ του μέλους του ΤΑΕ και του αιτητή.

4. Το είδος και το ύψος των προβαλλομένων απαιτήσεων του αιτητή.

5. Αντίγραφο τελευταίας κατάστασης λογαριασμού από την πλατφόρμα συναλλαγών που χρησιμοποιούσε το μέλος του ΤΑΕ.

6. Αντίγραφο τελευταίας κατάστασης καταθέσεων και αναλήψεων από το λογαριασμό που διατηρούσε ο αιτητής με το μέλος του ΤΑΕ.

7. Αντίγραφα εγγράφων που αποδεικνύουν τις καταθέσεις χρημάτων από τον αιτητή στο μέλος του ΤΑΕ (π.χ. εντολές μεταφοράς χρημάτων, εντολές καταθέσεων, χρεωστικές σημειώσεις κ.τ.λ.).

8. Περιγραφή των γεγονότων και παράθεση στοιχείων από τα οποία προκύπτουν οι προβαλλόμενες απαιτήσεις του αιτητή και το ύψος τους με συγκεκριμένες αναφορές στις ενέργειες ή παραλείψεις του μέλους τουΤΑΕ.

9. Οποιαδήποτε άλλα στοιχεία ή δικαιολογητικά που να δεικνύουν ότι ο αιτητής δικαιούται να αιτείται αποζημίωσης.

10. Αναφορά και αντίγραφα τυχόν αλληλογραφίας με το εμπλεκόμενο μέλος του ΤΑΕ.

11. Γραπτή βεβαίωση ότι όλα τα στοιχεία/πληροφορίες που περιέχονται στην αίτηση/επιστολή καθώς και όλα τα έγγραφα που τη συνοδεύουν είναι ορθά, πλήρη και ακριβή. Το ΤΑΕ επιφυλάσσει το δικαίωμα να ζητήσει επιπρόσθετα στοιχεία από τους αιτητές.

Προτού υποβληθεί οποιαδήποτε αίτηση στο ΤΑΕ, όλοι οι επηρεαζόμενοι (καλυπτόμενοι πελάτες της Εταιρείας) προτρέπονται να μελετήσουν τις σχετικές πρόνοιες του Νόμου 87(Ι)/2017, ο οποίος μετέφερε σε εθνικό δίκαιο την Οδηγίας MiFID II, την Οδηγία του ΤΑΕ, καθώς και τις πληροφορίες για υποβολή αίτησης για καταβολή αποζημίωσης που βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα της ΕΚΚ και λάβουν τις δέουσες ενέργειες για την υποβολή των αιτημάτων τους. Βασική προϋπόθεση για αποζημίωση είναι η ύπαρξη βάσιμης απαίτησης του αιτητή.