Ελληνική: Δημιουργεί «έξυπνα εργαλεία» υπό το Project Victory

Στόχοι η καλύτερη εξυπηρέτηση, η αυτοματοποίηση διαδικασιών και η βελτίωση σε θέματα πιστωτικών διευκολύνσεων

Η Ελληνική Τράπεζα υπό την ομπρέλα του Project Victory, δημιουργεί έξυπνα εργαλεία με στόχο τη καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, την αυτοματοποίηση των διαδικασιών και τη βελτίωση της εμπειρίας του σε θέματα πιστωτικών διευκολύνσεων, δήλωσε ο Ανώτατος Διευθυντής Τραπεζικής της Ελληνικής Τράπεζας, Φοίβος Στασόπουλος.

Σε ομιλία του στο 10ο Banking Forum & Fintech Expo, ο κ. Στασόπουλος είπε πως η τράπεζα «μειώνει τον χρόνο που χρειάζεται για να πούμε ναι ή όχι στον πελάτη, ενώ ταυτόχρονα του προσφέρουμε λύσεις στα μέτρα του».

>>> Διαβάστε επίσης: Επιστρέφει την Δευτέρα στα καθήκοντα του ο Gatzke <<<

Όπως είπε, μερικά από τα εργαλεία της τράπεζας είναι το ‘RAROC’ για την καλύτερη τιμολόγηση του πελάτη και το ‘Customer 360’ για την αξιοποίηση των δεδομένων του πελάτη, ώστε μέσα από την ανάλυση δεδομένων να «δημιουργήσουμε μια συνολική εικόνα, μια εικόνα 360 μοιρών, επιβεβαιώνοντας το μότο μας ‘For us, your business is personal’, δίνοντας στον πελάτη την εξατομικευμένη λύση που χρειάζεται».

Σημείωσε πάντως, πως «αυτό το ταξίδι δεν είναι Εργαλεία vs Ανθρώπων, είναι τα εργαλεία και οι άνθρωποι που πρέπει να εργάζονται ‘μαζί’ και στην Ελληνική Τράπεζα ενισχύουμε διαρκώς τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες μας χρησιμοποιώντας τα έξυπνα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας».

(ΚΥΠΕ)