Ελληνική: Οι 3 λόγοι που ξεχώρισε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών

Πως κατάφερε να γίνει το πρώτο πιστοποιημένο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στην Κύπρο

Το υψηλό επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών, η γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων των πελατών και η προσήλωση στην προσφορά όλο και περισσότερο εξατομικευμένων υπηρεσιών είναι τα τρία χαρακτηριστικά που κάνουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Ελληνικής Τράπεζας να ξεχωρίζει, όπως ανέφερε στην εκπομπή Business Hour by Brief ο Διευθυντής Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών Ελληνικής Τράπεζας Χρίστος Αυγουστίνος. Όπως τόνισε “σε κάθε επικοινωνία μας με πελάτη όλη η ομάδα μας έχει ένα βασικό σκοπό: να προσφέρει έγκυρη και άμεση λύση ανεξαρτήτως του θέματος. Ο συνδυασμός αυτών των συστατικών είναι που κάνει το κέντρο εξυπηρέτησης της Ελληνικής Τράπεζας να ξεχωρίσει”, συμπλήρωσε. 

Η διάκριση 

Συγκεκριμένα, είναι το πρώτο κέντρο χρηματοοικονομικού οργανισμού στην Κύπρο που πέτυχε τη διάκριση, κατοχυρώνοντας την πιστοποίηση διεθνούς προτύπου ISO 18295 την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με τον κ. Αυγουστίδη “είναι ένα διεθνές πρότυπο το οποίο καθορίζει αυστηρές πελατοκεντρικές διαδικασίες τις οποίες πρέπει να πληρεί ένα κέντρο επικοινωνίας πελατών προκειμένου να διαχειρίζεται ποιοτικά και αποτελεσματικά τα αιτήματα που λαμβάνει από τους πελάτες. Είμαστε επίσημα άριστοι και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτό”. 

Τα πλεονεκτήματα

Όσον αφορά στα οφέλη της εξυπηρέτησης πελατών είναι η ενημέρωση για τους λογαριασμούς, τις κάρτες τους και τα προϊόντα της τράπεζας αλλά και η καθοδήγηση στην χρήση των ψηφιακών καναλιών της τράπεζας. “Με ένα τηλεφώνημα οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν νέα χρεωστική κάρτα χωρίς καμία χρέωση αλλά και να υποβάλλουν εισηγήσεις που είναι πάντα ευπρόσδεκτες. Στην ιστοσελίδα της τράπεζας οι πελάτες μπορούν να βρουν μια ολοκληρωμένη λίστα με περίπου 100 συναλλαγές που προσφέρει το κέντρο μας”, υπογράμμισε ο κ. Αυγουστίδης. Μάλιστα, όπως υπενθύμισε, “από τον περασμένο Σεπτέμβριο προστέθηκε στις υπηρεσίες της Τράπεζας και η αυτόματη διαδικασία ταυτοποίησης πελατών, δηλαδή πολύ γρήγορα με την καταχώρηση του αριθμού ταυτότητας ή του αριθμού συνδρομητή online banking ή του τετραψήφιου κωδικού μιας οποιαδήποτε χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν ακόμα πιο εύκολα από τους λειτουργούς μας χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και αναγνωριστικές ερωτήσεις”. 

Γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση

“Η πιστοποίηση θέτει τον πήχη ακόμη πιο ψηλά για εμάς ως προς την απαίτηση και σημαντικότητα που έχει του να παραμείνουμε σε πολύ υψηλά επίπεδα ποιότητας”, τόνισε, προσθέτοντας ότι “η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται εύκολα και γρήγορα όπου και αν βρίσκονται”. 

Ερωτηθείς γιατί ένας πελάτης να επιλέξει να εξυπηρετηθεί από το κέντρο εξυπηρέτησης της Ελληνικής Τράπεζας, απάντησε ότι “αποτελεί μια ιδιαίτερη εμπειρία καθώς ο πελάτης από την άνεση του δικού του χώρου επωφελείται ποιοτικής εξυπηρέτησης και αμεσότητας στην επίλυση των αιτημάτων του. Αυτό σε συνδυασμό με το ευρύ φάσμα συναλλαγών που αριθμούνται πέραν των 100, τις απλές διαδικασίες και το διευρυμένο ωράριο συνθέτουν τα πλεονεκτήματα του κέντρου επικοινωνίας της Ελληνικής Τράπεζας. Η εξυπηρέτηση γίνεται Δευτέρα με Παρασκευή από τις 7:45 το πρωί μέχρι τις 8:30 το βράδυ, καθώς και το Σάββατο από τις 9 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι”. 

Οι προκλήσεις   

Καταληκτικά ο κ. Αυγουστίδης είπε ότι είναι “πολλές και συνεχείς οι προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Είμαστε σε ένα δυναμικό περιβάλλον και έχουμε στόχο την ποιοτική, αποτελεσματική και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη. Αναβαθμιζόμαστε συνεχώς και προσπαθούμε να βρίσκουμε υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών μας”. 

Οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την Τράπεζα μέσω τηλεφώνου στο 80009999 από την Κύπρο ή στον αριθμό 22500500 από το εξωτερικό, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση contact@hellenicbank.com ή μέσω μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Τράπεζας.