Έρχεται το πρώτο ανοικτό Mall της Κύπρου για ψυχαγωγία & shopping

Σε ποια φάση βρίσκονται τα κατασκευαστικά έργα του Neo Plaza και τι θα διαθέτει (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

ΓΡΑΦΕΙ Η
ΞΕΝΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ

Αρχές Σεπτεμβρίου η Λευκωσία θα έχει να προσφέρει ακόμα μια επιλογή - προορισμό για  μικρούς αλλά και μεγάλους, βασισμένο στους δύο πυλώνες που το θέλουν να είναι προορισμός για ψυχαγωγία αλλά και για ψώνια με οικονομικές ευκαιρίες. Πρόκειται για το πρώτο ανοικτό εμπορικό πάρκο στην Κύπρο,  το οποίο είναι σχεδιασμένο σε ένα open air περιβάλλον.

Το Neo Plaza, υπενθυμίζεται, θα ανεγερθεί στην Κοκκινοτριμιθιά σε μια έκταση πέραν των 35.000 τ.μ. και θα καλύπτει εμπορικό χώρο συνολικού εμβαδού περίπου 10.000 τ.μ. με εκατοντάδες δωρεάν θέσεις στάθμευσης.

Βάσει του σχεδιασμού, θα φιλοξενεί 46 εμπορικά καταστήματα μόδας, τα οποία θα προσφέρουν δελεαστικές εκπτώσεις σε μόνιμη βάση (από 30% έως 70%) σε επώνυμα προϊόντα και 7 χώρους εστίασης.

Η Brief επικοινώνησε με τον Γενικό Διευθυντή του Νeo Plaza, Σωτήρη Σιγάλα, για να ενημερωθούμε σε ποια φάση βρίσκονται τα κατασκευαστικά έργα, τι θα διαθέτει το εμπορικό πάρκο και πως διαφέρει από αντίστοιχες επιχειρήσεις.

«Θεωρώ ότι χρειάζεται στη Λευκωσία ένας ανοικτός χώρος, με πολύ μεγάλη πλατεία, που θα καταλήγει σε ένα εμπορικό πεζόδρομο, που θα είναι οργανωμένο, όμορφο με καλαίσθητη αρχιτεκτονική. Θα διαθέτει δωρεάν wifi παντού, και άνετους χώρους στάθμευσης, κάμερες, security, καθώς και επιπλέον υπηρεσίες όπως πλυντήριο αυτοκινήτων», σημείωσε.

Κληθείς να σχολιάσει κατά πόσο η πανδημία επηρεάζει τον σχεδιασμό του, ανέφερε πως το πλάνο και το open air περιβάλλον είχε στηθεί πριν την πανδημία».

Στην Ελλάδα, το Smart park που είναι μαζί με το εκπτωτικό χωριό McArthur, στα Σπάτα, μέσα στην πανδημία, σημείωσε την καλύτερη απόδοση, άρα το γεγονός ότι πρόκειται για open air περιβάλλον σίγουρα βοηθάει, σημείωσε, προσθέτοντας πως το το Neo Plaza είναι μια μικρογραφία της Ελληνικής εκδοχής.

Το Neo Plaza στοχεύει να λειτουργήσει ως ένας εύκολα προσβάσιμος χώρος για να κάνει κάποιος τη βόλτα του και να διασκεδάσει.

Ειδικότερα, σημείωσε πως το project έχει δύο βασικούς πυλώνες:

1.    Να είναι προορισμός ψυχαγωγίας (entertainment destination). Πέραν από τον παιδότοπο θα διαθέτει και ανοικτό χώρο που θα μπορούν να φιλοξενούνται συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις και άλλα θεάματα. Θα υπάρχουν χώροι όπου οι έφηβοι θα μπορούν να  ασχοληθούν με αθλητικές δραστηριότητες, online gaming κ.α.

2.     Είναι ένα smart shopping  «value for money destination», γιατί τα καταστήματα θα είναι  είτε outlet είτε θα προσφέρουν πολύ χαμηλές τιμές.

«Τα έργα στο Νeo Plaza εξελίσσονται συνεχώς και μέχρι τέλη Απριλίου θα μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα από την αρχιτεκτονική του, όπου κάποια σημεία θα είναι ντυμένα με πέτρα ενώ το πλακόστρωτο θα έχει κρυφό φωτισμό κ.α.  Επιπλέον σε ένα μήνα περίπου η πλατεία θα είναι σχεδόν έτοιμη κατασκευαστικά», ανέφερε.

Οι φωτογραφίες από το φωτορεαλιστικο:



Αξίζει να σημειωθεί ότι στην παρουσία της στο Neo Plaza «κλείδωσε» και η Volta Fun Town, η οποία θα βρίσκεται στην κεντρική πλατεία του πάρκου. «Πρόκειται για τον νούμερο 1 operator της παιδικής διασκέδασης στην Ελλάδα, με παρουσία σε πολλά εμπορικά κέντρα» όπως ανέφερε ο κ. Σιγάλας.
Μάλιστα είναι από τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με τον CEO του Neo Plaza, που η πανδημία επηρέασε πολύ λίγο στην λειτουργία του στην Ελλάδα, καθώς διαθέτει μεγάλους εξωτερικούς χώρους, εξασφαλίζοντας τις οδηγίες / μέτρα για αποστάσεις. 

«Δεν είναι ένας απλός παιδότοπος αλλά πρόκειται για ένα πολυχώρο. Πρόκειται για 4000 τετραγωνικά μέτρα εσωτερικό και εξωτερικό χώρο. Θα είναι ένα λουνα πάρκ με πολλά παιχνίδια εξωτερικά και ένα εσωτερικό παιδότοπο, πολλά παιχνίδια και σημεία για παιδοκατασκευές».

Ο παιδότοπος θα μπορεί να διατεθεί για κρατήσεις σε παιδικά πάρτι και γενέθλια, ενώ το μενού στα εστιατόρια επιμελείται ειδικός chef, σημειωσε. 

Ένα ακόμη στοιχείο που ξεχωρίζει τον παιδότοπο που θα διαθέτει το Neo Plaza είναι η αισθητική και ο επαγγελματισμός.

«Ειδικά σε χώρους που έχουν να κάνουν με παιδιά αυτές οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Έχουμε υψηλά standards για τα iso για τα παιχνίδια και κάθε πόσο ανανεώνονται για να παίζουν τα παιδιά με ασφάλεια», ανέφερε.

Φωτογραφίες από τον παιδότοπο:

Τι θα διαθέτει

  • McDonalds: 18 εστιατόρια σε ολόκληρη την Κύπρο διαθέτει μέχρι στιγμής η εταιρεία Family Restaurants Andreou Co. Ltd. Ωστόσο η εταιρεία δεν διαθέτει ακόμα παρουσία στη Δυτική Λευκωσία, κενό το οποίο αναμένεται να καλυφθεί με το νέο της εστιατόριο McDonalds στο Neo Plaza. Η McDonalds ταιριάζει απόλυτα με το concept του Neo Plaza ως The ultimate Family Destination.
  • Prince Oliver: Μία από τις πιο γνωστές εταιρείες μόδας, η Prince Oliver ανταποκρίνεται διαχρονικά στις απαιτήσεις του άνδρα και της γυναίκας της σύγχρονης εποχής. 
  • Skechers Shoes: Η Skechers USA, Inc., με κύκλο εργασιών ύψους 4,16 δισεκατομμυρίων δολαρίων που την καθιστά παγκόσμιο ηγέτη στον κλάδο των αθλητικών και lifestyle παπουτσιών, σχεδιάζει, αναπτύσσει και διαθέτει πάνω από 3.000 διαφορετικά μοντέλα παπουτσιών για άνδρες, γυναίκες και παιδιά. 
  • Matou France: Η εταιρεία Matou France που έχει πάρει τα δικαιώματα από τη γαλλική Εταιρεία εδώ και 40 χρόνια, δραστηριοποιείται ηγετικά στο χώρο της παιδικής ένδυσης στην Ελλάδα με ρούχα για νεογέννητα μέχρι και ηλικίας 16 ετών, ενώ διαθέτει και είδη βάπτισης.
  • Alba Shoes: Η γνωστή εταιρία πώλησης υποδημάτων δραστηριοποιείται σε εμπορικά κέντρα αλλά και σε ανεξάρτητα καταστήματα. 
  • Anonima: Παρών στο Neo Plaza δηλώνει και η επωνυμία ΑΝΟΝΙΜΑ, η οποία διαθέτει γυναικεία ενδύματα και άλλα είδη. 
  • The Mall Kiosk: Διαθέτει παρουσία σε όλα τα εμπορικά κέντρα της Κύπρου. Στο The Mall Kiosk οι πελάτες μπορούν να κάνουν τις καθημερινές τους αγορές, γρήγορα και εύκολα, σε ένα σύγχρονο περιβάλλον με την καλύτερη εξυπηρέτηση. 
  • Prive Sports: Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2003. Στόχος της είναι να παρέχει αθλητικά είδη και casual sports wear, στους καταναλωτές ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους για αθλητισμό αλλά και περιστασιακά αθλητικά ρούχα. Διαθέτει προϊόντα από γνωστές μάρκες όπως Αdidas, Nike, Franklin Marshal, Superdry, levis, Fila, Eastpak, Under Armour κ.ά.
  • Panaidis Eyewear Boutique: Η Panaidis δραστηριοποιείται στον χώρο των οπτικών τα τελευταία 40 χρόνια και σήμερα διαθέτει 20 σύγχρονα καταστήματα στην Αττική και τα νησιά της Ελλάδας. Πρόσφατα άνοιξε το νέο της κατάστημα στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen Designer Outlet Athens. 
  • C.A. Papaellinas Beauty Outlet: Το δικό της κατάστημα καλλυντικών και γυναικείας ομορφιάς θα ανοίξει στο Neo Plaza ο όμιλος C.A. Papaellinas,  ο οποίος διαθέτει μια επιχειρηματική ιστορία σχεδόν ενός αιώνα. 
  • Vardas: Tα καταστήματα VARDAS, ύστερα απο 80 χρόνια, έχοντας επενδύσει στο καλό γούστο, στην κομψότητα και στην ποιότητα πάνω από όλα, έχουν μια σταθερή επιρροή και παρουσία στο χώρο της ελληνικής ένδυσης.
  • Admiral Sport Shops: H γνωστή αλυσίδα αθλητικών ειδών θα βρίσκεται και αυτή στο εκπτωτικό χωριό της Κύπρου. 

 

Ξένια Προδρόμου