Η καραντίνα δημιούργησε ζήτηση για θετικό & αισιόδοξο περιεχόμενο

Στατιστικά από το ανεξάρτητο ψηφιακό στούντιο υποδεικνύουν τις νέες τάσεις στην κατανάλωση περιεχομένου

Σημαντική αυξητική τάση σημειώνεται ανά το παγκόσμιο σε ό,τι αφορά την αναζήτηση θετικού και αισιόδοξου διαδικτυακού περιεχομένου, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της εταιρείας TheSoul Publishing, του ανεξάρτητου ψηφιακού στούντιο που παράγει περιεχόμενο για εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο. 

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Η τάση αυτή μπορεί να αποδοθεί στην ανάγκη των ανθρώπων να κρατήσουν το μυαλό σε εγρήγορση, να παραμείνουν ενεργοί αλλά και να κρατήσουν μια καλή ψυχολογία. Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, η θετικότητα είναι απαραίτητη για να κρατήσουν οι άνθρωποι μια ισορροπία και να αντιμετωπίσουν τις πρωτόγνωρες συνθήκες στις οποίες ζουν λόγω της πανδημίας του Covid-19. Ψάχνοντας διάφορους τρόπους για να ψυχαγωγηθούν και να παραμείνουν ήρεμοι, η πλειοψηφία καταφεύγει στο διαδίκτυο έτσι ώστε να ξεφύγει από την τόση αρνητικότητα. 

Ως αποτέλεσμα, τα βίντεο της TheSoul Publishing σε διάφορες πλατφόρμες, με θετική και αισιόδοξη προσέγγιση, έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Πιο συγκεκριμένα, τα life-hack βίντεο που δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να δοκιμάσουν διασκεδαστικά projects στο σπίτι, έχουν αποκτήσει τεράστια δημοτικότητα. 

Στοιχεία από το YouTube δείχνουν ότι ένα από τα κανάλια της εταιρίας, το 123 GO!, το οποίο παράγει περιεχόμενο με life hacks, challenges και βίντεο ομορφιάς, έχει σημειώσει αύξηση 30% στους συνδρομητές από την 1η έως τις 10 Ιουνίου. Κατά την ίδια περίοδο, το Slick Slime Sam, ένα DIY, comedy και science channel με οικογενειακές δραστηριότητες σημείωσε αύξηση της προβολής κατά 12%, ενώ οι συνδρομητές του έχουν αυξηθεί περισσότερο από + 18%.
 
Στο Instagram, το βίντεο «Genius bathroom hacks you need to try» γρήγορα έφτασε πάνω από δύο εκατομμύρια προβολές, ενώ το «How to make anything with a 3D pen» ήταν το πιο διαδεδομένο βίντεο του καναλιού 5-Minute Crafts τον Μάϊο, με 3.2 εκατομμύρια προβολές. 

Το Brightside, ένα από τα πιο δημοφιλή κανάλια της εταιρίας το οποίο εστιάζει σε πρόσφατες ανακαλύψεις, την αυτό-βελτίωση και τα αινίγματα, σημείωσε 75% αύξηση στους subscribers από την έναρξη του lockdown τον Μάρτιο. Κατά το ίδιο διάστημα, το Slick Slime Sam σημείωσε αύξηση 66% στους followers του, ενώ το 7-Second Riddles, το οποίο εστιάζει στην επίλυση γρίφων, παρουσίασε αύξηση 43%. 

Το Instagram δεν είναι η μόνη πλατφόρμα όπου τα κανάλια της TheSoul Publishing σημείωσαν αύξηση αφού και στο Pinterest, η σελίδα 5-Minute Crafts σημείωσε σημαντική αύξηση στην αναζήτηση από τις αρχές Ιουνίου, συγκεντρώνοντας 11 εκατομμύρια εμφανίσεις (impressions), αύξηση 233% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα.

>>> Όλα τα εταιρικά νέα εδώ <<< 

Ο Victor Potrel, Vice President του Platform Partnerships στην TheSoul Publishing υποστηρίζει ότι η στροφή προς τη θετικότητα ήρθε για να μείνει. «Θα μπορούσε κάποιος να συμπεράνει ότι η στροφή προς το θετικό περιεχόμενο είναι κάτι το προσωρινό. Ωστόσο, δεν βλέπουμε αυτή την τάση να αλλάζει καθώς οι χώρες – η μία μετά την άλλη - βγαίνουν από την καραντίνα. Αντίθετα, τα δεδομένα δείχνουν ότι αναπτύσσεται περαιτέρω, με νέους subscribers και followers να συνεχίζουν να παρακολουθούν αυτό το είδος περιεχομένου».

Με έδρα τη Λεμεσό, η TheSoul Publishing είναι μια από τις πιο γνωστές εταιρίες διαδικτυακών μέσων στον κόσμο, που προσφέρει ψυχαγωγία σε εκατομμύρια ακόλουθους μέσω του ψυχαγωγικού, ενημερωτικού και πρωτότυπου περιεχομένου που δημιουργεί.