Η NEDECO Electronics Ltd αλλάζει τον τομέα της φιλοξενίας

 Νέο σύστημα επικοινωνίας απέκτησε το Dionysos Hotel στην Πάφο

Τεχνολογικές λύσεις που μεταμορφώνουν τον τομέα της φιλοξενίας και αλλάζουν την εμπειρία των πελατών, προσφέρει η NEDECO Electronics Ltd, σύμφωνα με σχετική ανανκοίνωση.


Όπως αναφέρεται, έχοντας πολύχρονη εμπειρία στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και παρέχοντας έξυπνες τεχνολογικές λύσεις, η NEDECO Electronics Ltd στηρίζει ξενοδοχειακές μονάδες στην προσπάθειά τους να μετασχηματιστούν ψηφιακά και να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, μέσα από την εγκατάσταση κέντρων επικοινωνίας προηγμένης τεχνολογίας. 

Λαμβάνοντας υπόψη τις νέες δυνατότητες που έχει να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της φιλοξενίας, το Dionysos Central Hotel στην Κάτω Πάφο εμπιστεύτηκε στη NEDECO Electronics Ltd την αναβάθμιση του κέντρου εξυπηρέτησης των πελατών του, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση σε 24ωρη βάση στους επισκέπτες, ευελιξία στο προσωπικό, καθώς και να υποστηρίζει υπηρεσίες ξενοδοχείου όπως check-in/check-out, billing, wake-up calls κ.α.

Η τεχνολογική λύση που πρότεινε η NEDECO Electronics Ltd, σημειώνεται, η οποία προσφέρει συνδεσιμότητα μεταξύ των λειτουργών εξυπηρέτησης του ξενοδοχείου και των 220 κλινών και πληροί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, είναι το Alcatel-Lucent OmniPCX Office της Alcatel Lucent Enterprise, το οποίο  έχει εγκατασταθεί σε χιλιάδες επιχειρήσεις και ξενοδοχεία ανά το παγκόσμιο με μεγάλη επιτυχία. 

Όπως ανέδειξε ο ειδικευμένος εμπειρογνώμονας και σύμβουλος της NEDECO Electronics Ltd, Θεόδωρος Ρούσου, «ο τουριστικός τομέας σήμερα βρίσκεται αντιμέτωπος με πολλές προκλήσεις. Πέρα από την αποτελεσματική ανταπόκριση στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, καλείται να αναπροσαρμόσει το επιχειρηματικό του μοντέλο και τις βασικές υποδομές του στην ψηφιακή εποχή, υιοθετώντας λύσεις που υπόσχονται να αναβαθμίσουν το προσφερόμενο προϊόν, συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτησης. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός καθίσταται πλέον απαραίτητος, ώστε καινούριες και υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες να ευθυγραμμιστούν με τα νέα δεδομένα της εποχής και να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα».

Σε δηλώσεις του ο Διευθυντής του Ξενοδοχείου Διόνυσος, Κώστας Νικολαΐδης, ανέφερε ότι «η ψηφιακή εποχή δημιούργησε νέες προκλήσεις στον τουριστικό τομέα και νέες ανάγκες στον τουρίστα, ο οποίος επιθυμεί πλέον να έχει πρόσβαση σε σειρά από τεχνολογικές εφαρμογές που διευκολύνουν τη διαμονή του σε ένα ξενοδοχείο, αλλά και εύκολη συνδεσιμότητα με το προσωπικό εξυπηρέτησης. Με το νέο μας τηλεφωνικό κέντρο και τις νέες τηλεφωνικές συσκευές στα δωμάτια, έχουμε κατορθώσει να αναβαθμίσουμε σε σημαντικό βαθμό την εξυπηρέτηση που προσφέρουμε».
 

 
3926