Κ. Λοΐζου (Louis): Άλλα τρία ξενοδοχεία στη διαχείριση του Ομίλου

Χρονιά ορόσημο το 2018, με κέρδη -αλλά λιγότερα- το 2019

Χρονιά ορόσημο για την Louis Plc χαρακτήρισε το 2018 ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συγκροτήματος, Κωστάκης Λοΐζου, σημειώνοντας πως κατά την τρέχουσα χρονιά τα κέρδη του Ομίλου θα είναι χαμηλότερα, συνεπεία των μειωμένων κρατήσεων στα ξενοδοχεία της Louis αλλά και επειδή τα εκτιμώμενα έσοδα της Celestyal Cruises θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με πέρσι.

Ταυτόχρονα, ο κ. Λοΐζου ανέλυσε και το πλάνο της Εταιρείας για μείωση του δανεισμού της με στόχο την ελάφρυνση των υποχρεώσεων και των κινδύνων του Συγκροτήματος, σημειώνοντας πως, «ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις και στρατηγική, που θέλουν τους ξενοδόχους να απαγκιστρώνονται από την ιδιοκτησία ξενοδοχείων και να επικεντρώνονται στη διαχείρισή τους. Βέβαια η οποιαδήποτε πώληση πρέπει να γίνεται στο σωστό timing και όταν οι τιμές που μπορεί να εξασφαλισθούν είναι ελκυστικές», τόνισε ο Πρόεδρος του ΔΣ της Louis Plc.

>>> Διαβάστε εδώ το Profile Company του Ομίλου Λούης, μέλος του οποίου είναι και η Louis Plc <<<

Επιπρόσθετα ο κ. Λοΐζου αναφέρθηκε και στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει τόσο ο ξενοδοχειακός τομέας όσο και ο τομέας του Τουρισμού ευρύτερα, υποδεικνύοντας ότι «πρέπει να επενδύσουμε στην προσέλκυση τουριστών από αγορές πέραν του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσίας. Τέτοιες χώρες είναι πρώτα-πρώτα η Γερμανία, η μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αγορά εξερχομένου τουρισμού, αλλά και η Γαλλία, η Ολλανδία, η Ιταλία και άλλες», εξήγησε. 

Ειδικότερα κατά την ομιλία του στην 20η Ετησία Γενική Συνέλευση της Louis Plc, ο κ. Λοΐζου καλωσορίζοντας τους μετόχους και συνεργάτες του Συγκροτήματος ανέφερε πως «έχουμε ολοκληρώσει μία επιτυχημένη χρονιά», σημειώνοντας πως «είχαμε και τις προκλήσεις μας», αλλά ταυτόχρονα ήταν μία χρονιά ορόσημο, καθώς πριν ένα ακριβώς χρόνο είχε ανακοινωθεί η επαναφορά του 100% των μετοχών της Celestyal Cruises στη Louis Plc που ήταν, είπε, και ο κυριότερος λόγος της αυξημένης μας κερδοφορίας. 

Τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου
Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου για το 2018, είπε πως το καθαρό κέρδος ανήλθε στα 30,2 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με 11,5 εκατ. ευρώ το 2017, σημειώνοντας πως η αύξηση «οφείλεται κυρίως στη συμπερίληψη των κερδοφόρων αποτελεσμάτων της Celestyal Cruises (11,9 εκατ. ευρώ) λόγω της απόκτησης του 100% του μετοχικού της κεφαλαίου από 13 Ιουνίου 2018, στη μείωση των εξόδων χρηματοδότησης κατά 2,6 εκατ. ευρώ καθώς επίσης και στην μείωση της φορολογίας της Louis Hotels κατά 4,2 εκατ. ευρώ», είπε.

«Σε περίπτωση που τα αποτελέσματα της Celestyal Cruises Ltd συμπεριλαμβάνονταν σ’ αυτά του Συγκροτήματος για ολόκληρο το 2018 η συνεισφορά της Celestyal στο EBITDA θα ήταν 15,1 εκατ. ευρώ αντί 18,5 εκατ. ευρώ και στα καθαρά κέρδη θα ήταν 8,5 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 11,9 εκατ. ευρώ που είναι για την περίοδο από 13 Ιουνίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2018», πρόσθεσε. 

Σε ό,τι αφορά των κύκλο εργασιών του Συγκροτήματος είπε πως αυτός ήταν αυξημένος κατά 65,1 εκατ. ευρώ ή κατά 57% σε σχέση με το 2017, κυρίως λόγω συμπερίληψης των αποτελεσμάτων της Celestyal Cruises Ltd. Η Louis Hotels, υπογράμμισε, είχε αύξηση 4,8 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών της (4%). 

Την ίδια ώρα, τo EBITDAR της Louis plc ανήλθε στα 62,6 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 44,2 εκατ. ευρώ κατά το 2017, ενώ το κέρδος από εργασίες πριν από τα καθαρά έξοδα χρηματοδότησης παρουσίασε επίσης σημαντική αύξηση από 23,7 εκατ. ευρώ σε 37,5 εκατ. ευρώ. Παράλληλα σημείωσε πως τα αποτελέσματα του Ομίλου πριν τη φορολογία παρουσιάζουν κέρδος ύψους 29,7 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 14,8 εκατ. ευρώ κατά το 2017.

Προοπτικές 2019
Αναφερόμενος τις προοπτικές της τρέχουσας χρονιάς
, ο Πρόεδρος του ΔΣ της Louis Plc είπε πως με βάση τα σημερινά δεδομένα και τις τρέχουσες οικονομικές προβλέψεις, τα αποτελέσματα από εργασίες του Συγκροτήματος για ολόκληρο το 2019 αναμένεται να είναι χαμηλότερα από εκείνα του 2018 λόγω αναμενομένης μείωσης στα αποτελέσματα της Louis Hotels. Οι συνθήκες αβεβαιότητας που σχετίζονται με το Brexit αλλά και τα ευρύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οικονομίες των Ευρωπαϊκών χωρών σήμερα, εξήγησε, αναμένεται να επηρεάσουν αρνητικά τα αποτελέσματα της Louis Hotels για το 2019. Ήδη, υπογράμμισε, μέχρι τώρα παρατηρείται μια μείωση στις κρατήσεις και μια τάση για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Έτσι λοιπόν για το 2019, εκτίμησε ο κ. Λοΐζου, τα έσοδα της Εταιρείας αναμένεται να είναι μειωμένα. 

Επιπλέον και παρά το γεγονός ότι τα αποτελέσματα της Celestyal Cruises αναμένεται να κυμανθούν φέτος στα ίδια περίπου επίπεδα με εκείνα του 2018, επεσήμανε, επειδή το 2019, σε αντίθεση με το 2018, θα συμπεριληφθούν και οι ζημιογόνοι μήνες του χειμώνα, τα κέρδη της Celestyal Cruises που θα ενοποιηθούν αναμένεται να είναι χαμηλότερα από εκείνα του 2018. 

Ξενοδοχειακός τομέας-Προκλήσεις και επενδύσεις
Κάνοντας ξεχωριστή αναφορά στην συνέχεια στους δύο τομείς με τους οποίους ασχολείται ο Όμιλος -ξενοδοχειακός και κρουαζιέρα- είπε πως σε σχέση με την Louis Hotels «ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις και στρατηγική, που θέλουν τους ξενοδόχους να απαγκιστρώνονται από την ιδιοκτησία ξενοδοχείων και να επικεντρώνονται στη διαχείρισή τους. Βέβαια η οποιαδήποτε πώληση πρέπει να γίνεται στο σωστό timing και όταν οι τιμές που μπορεί να εξασφαλισθούν είναι ελκυστικές», εξήγησε σημειώνοντας ότι «με αυτό τον τρόπο ευελπιστούμε να μειώσουμε τον δανεισμό του Συγκροτήματος ελαφρύνοντας έτσι τις υποχρεώσεις και τους κινδύνους». 

Σύμφωνα με τον κ. Λοΐζου ο τομέας του Τουρισμού είναι γενικά ευαίσθητος και επηρεάζεται από εξωγενείς παράγοντες όπως η πολιτικοοικονομική αστάθεια, με αποτέλεσμα πολλές φορές να βιώνουμε τις επιπτώσεις γεγονότων που συμβαίνουν σε άλλες χώρες. «Έχοντας αυτά κατά νου επιθυμούμε να καταστήσουμε την Louis plc ένα εύρωστο Συγκρότημα που να μπορεί να διαχειριστεί περιόδους κρίσεων με όσο το δυνατόν λιγότερες αρνητικές επιπτώσεις. Η πολιτική αυτή αποτελεί συγχρόνως και ένα τρόπο για περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων της Εταιρείας, αφού χωρίς να δεσμεύουμε τα υφιστάμενα ή να χρειάζεται να εξεύρουμε νέα κεφάλαια, δίδεται η δυνατότητα να αναλάβουμε την διαχείριση νέων ξενοδοχείων που ανήκουν σε τρίτους», επεσήμανε περαιτέρω.

Περαιτέρω ο κ. Λοΐζου υπέδειξε πως, «η απομόχλευση θα δώσει επίσης την δυνατότητα στο Συγκρότημα να μελετήσει θέμα μερισματικής πολιτικής, κάτι που είμαι σίγουρος ότι ενδιαφέρει όλους μας ως μετόχους της Louis plc». «Μέσα σε αυτό το πνεύμα προχωρήσαμε πρόσφατα στην πώληση της συμμετοχής μας (22%) στο μετοχικό κεφάλαιο της CTDC, ιδιοκτήτριας του ξενοδοχείου Hilton Cyprus, για το πολύ καλό ποσό των 16.250.000 ευρώ», συμπλήρωσε. 
 
Παράλληλα, συνέχισε, «πέρσι το καλοκαίρι λειτουργήσαμε με επιτυχία το Louis Paphos Breeze, στην Πάφο, το οποίο έτυχε ολοκληρωτικής ανακαίνισης. Η νέα αυτή μονάδα έχει ως γνωστόν ενοικιασθεί από Ρώσσους επενδυτές με μακροχρόνια σύμβαση. Οι περσινές ενδείξεις ήταν πολύ θετικές και από τις μέχρι τώρα κρατήσεις φαίνεται να εδραιώνεται στην αγορά», εξήγησε. 

>>> Δείτε εδώ το Louis Ivi Mare, το νέο «στολίδι» της Louis Hotels (ΦΩΤΟΣ) <<<

«Παρομοίου είδους συμφωνία συνομολογήσαμε, ενοικιάζοντας σε μακροχρόνια βάση, το νεόκτιστο ξενοδοχείο LOUIS IVI MARE που βρίσκεται στο παραλιακό μέτωπο της Κάτω Πάφου και που μόλις πριν λίγες μέρες άνοιξε τις πόρτες του φιλοξενώντας τους πρώτους του πελάτες. Αποτελείται από 148 δωμάτια, 3 εστιατόρια, 1 εσωτερική και 1 εξωτερική πισίνα- την μεγαλύτερη στην περιοχή της Πάφου», συνέχισε.

«Υλοποιώντας την πολιτική μας για προώθηση εναλλακτικών τουριστικών προϊόντων που προβάλλουν την κυπριακή παράδοση και φιλοξενία, ενοικιάσαμε και λειτουργήσαμε φέτος τον Απρίλιο το πρώτο μας boutique hotel, το Polis 1907 που βρίσκεται στην ‘καρδιά’ της Πόλης Χρυσοχούς. Το Polis 1907 είναι ένα παλιό αρχοντικό του 20ου αιώνα που ανακαινίστηκε πλήρως και από την πρώτη στιγμή που λειτούργησε αγκαλιάστηκε τόσο από το Κυπριακό κοινό όσο και από πράκτορες του εξωτερικού», είπε ακόμη. 

Σύμφωνα ακόμη με τον Πρόεδρο του ΔΣ της Louis Plc, «στα πλαίσια των προσπαθειών μας για αναβάθμιση του επιπέδου των υπηρεσιών που προσφέρουμε, επενδύσαμε τα τελευταία χρόνια σημαντικά ποσά σε ανακαινίσεις υφιστάμενων ξενοδοχειακών μας μονάδων. Ιδιαίτερη αναφορά θα ήθελα να κάνω στην ανακαίνιση του ξενοδοχείου Hilton Park, με μία επένδυση πέραν των 7 εκατομμυρίων ευρώ που περιλαμβάνει όλα τα δωμάτια, την δημιουργία νέων κοινοχρήστων χώρων και την αναβάθμιση των υφισταμένων. Η ανακαίνιση αυτή ήταν και καθοριστικός παράγοντας της ανανέωσης της συμφωνίας μας με τη Hilton International για άλλα 10 χρόνια και ευελπιστούμε και στην εξασφάλιση των 5 αστέρων», εξήγησε. 

Έργα ανακαίνισης πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο χειμώνα και σε μονάδες στην Ελλάδα όπως το Louis Creta Princess Aquapark & Spa στο οποίο, όπως είπε, έγινε σημαντική επένδυση για την αναβάθμισή του και «συνεχίζουμε με ένα δυναμικό στρατηγικό σχεδιασμό αναβάθμισης των μονάδων μας μέχρι το 2022». 

«Αξίζει επίσης να σημειωθεί η ραγδαία ανάπτυξη και των εστιατορίων του Ομίλου τα οποία με τα πρόσφατα ανοίγματα του Ελληνικού Ουζομεζεδοπωλείου στη Πάφο και του Akakiko στη Πόλη Χρυσοχούς έφθασαν τα 9 Παγκύπρια», συμπλήρωσε λέγοντας επίσης πως, «στα πλαίσια της πάγιας στρατηγικής μας για περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας με διοργανωτές ταξιδίων, υπεγράφησαν νέες σημαντικές συμφωνίες που αφορούν τα ξενοδοχεία της Εταιρείας». 

«Σήμερα η Louis Hotels λειτουργεί 25 ξενοδοχειακές μονάδες από τις οποίες οι 9 είναι ιδιόκτητες», είπε.

Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει, πλέον, η Κύπρος
Κάνοντας δε αναφορά στην αύξηση των αφίξεων τουριστών την τελευταία τριετία τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα, ο κ. Λοΐζου τόνισε πως αυτή οφείλεται κυρίως στις γεωπολιτικές εξελίξεις στην Τουρκία, την Αίγυπτο και χώρες της Βόρειας Αφρικής. Παράλληλα η σοβαρή ανακαίνιση Κυπριακών και Ελληνικών ξενοδοχείων και η αναβάθμιση των προσφερoμένων υπηρεσιών, επεσήμανε, συνέβαλαν στην προσέλκυση και νέων τουριστών, υψηλοτέρου οικονομικού υποβάθρου.

«Εδώ όμως πρέπει να σημειώσουμε ότι ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός τουριστών που επισκέπτονται την Κυπριακή Δημοκρατία μεταβαίνουν στα κατεχόμενα για τις διακοπές τους. Επίσης ένας πολύ μεγάλος αριθμός, που αυξάνεται αλματωδώς κάθε χρόνο, διαμένει σε μη αδειούχα καταλύματα, χρησιμοποιώντας κυρίως διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το Airbnb. Επειδή στην Κύπρο η διαδικασία αυτή δεν έχει ακόμα ρυθμιστεί, το αποτέλεσμα είναι ότι το κράτος χάνει τεράστια έσοδα και συγχρόνως διακινδυνεύουμε το καλό όνομα της Κύπρου, γιατί τις περισσότερες φορές δεν πληρούνται ούτε οι κανόνες ασφαλείας, ούτε υγιεινής», υπογράμμισε ακόμη. 

Κατά τον κ. Λοΐζου, κύριος μας στόχος για την αύξηση του τουρισμού στην Κύπρο πρέπει να είναι η προσέλκυση τουριστών από αγορές πέραν του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσίας. Τέτοιες χώρες, είπε, είναι πρώτα-πρώτα η Γερμανία, η μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αγορά εξερχομένου τουρισμού, αλλά και η Γαλλία, η Ολλανδία, η Ιταλία και άλλες. 

«Κατά την άποψη μου, πρέπει να επικεντρώσουμε τις προσπάθειες μας προς τη Γερμανική αγορά», υπογράμμισε τονίζοντας, όμως, «για να το καταφέρουμε αυτό πρέπει να διαμορφώσουμε σε κάποια ξενοδοχεία μας το προϊόν που αρέσει στους Γερμανούς: Το προσωπικό μας να μιλά Γερμανικά, το φαγητό να προσαρμοστεί στις Γερμανικές συνήθειες και γενικά οι υπηρεσίες μας να ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις τους. Παράλληλα βέβαια θα πρέπει να αυξηθούν και οι αεροπορικές συνδέσεις με διάφορες πόλεις της Γερμανίας», είπε. 

Για την επίτευξη των στόχων αυτών, υπογράμμισε ο κ. Λοΐζου, είναι απαραίτητη και η Κρατική βοήθεια. «Πιστεύω ότι το νεοιδρυθέν Υφυπουργείο Τουρισμού θα αντιμετωπίσει θετικά αυτές τις προσπάθειες και θα τις στηρίξει με διάφορα μέτρα και πρωτοβουλίες. Βέβαια υπάρχουν και άλλα θέματα που μπορεί να υιοθετηθούν για την αύξηση του εισερχομένου τουρισμού μας, όπως η επιμήκυνση της σαιζόν, η προώθηση της γαστρονομίας, του πολιτισμού, του αγροτουρισμού, του θρησκευτικού, του συνεδριακού και του αθλητικού τουρισμού. Θεωρώ ότι η στενή συνεργασία μεταξύ κράτους και κυρίως του Υφυπουργείου Τουρισμού και ιδιωτικού τομέα και συγχρόνως η συντονισμένη τους προσπάθεια και στρατηγική, θα έχουν τα επιθυμητά από όλους μας αποτελέσματα», υπογράμμισε περαιτέρω. 

Celestyal Cruises
Αναφερόμενος, εξάλλου, στην Celestyal Cruises ο κ. Λοΐζου είπε πως το 2018 η εταιρεία σημείωσε σημαντική αύξηση επιβατών, της τάξης του 8% συγκριτικά με το 2017. Φιλοξενήθηκαν, πρόσθεσε, 108.000 επιβάτες από όλο τον κόσμο, σημειώνοντας υψηλή πληρότητα και στα δύο κρουαζιερόπλοια, Celestyal Olympia και Celestyal Crystal. Ενδεικτικά, υπογράμμισε, καταγράφηκε μεγάλη προσέλευση τουριστών από τη Βόρεια Αμερική (32%), Ισπανία (12%), Λατινική Αμερική (10%), Ελλάδα (10%), ενώ ενισχύθηκαν οι προσπάθειες διείσδυσης στις αγορές του Ηνωμένου Βασίλειου, της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Αυστραλίας.

Το 2019 η Celestyal Cruises, σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΔΣ της Louis Plc, ξεκίνησε δυναμικά, επεκτείνοντας χρονικά τη σαιζόν από τις 15 Μαρτίου μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου 2020, με δύο νέα δρομολόγια. Πιο συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα της εταιρείας προστίθεται η νέα επταήμερη κρουαζιέρα «Εκλεκτό Αιγαίο», με αφετηρία τον Πειραιά καθώς και η νέα επταήμερη κρουαζιέρα «3 Ήπειροι» για την οποία θα δίνεται η δυνατότητα επιβίβασης και από τη Λεμεσό. Πρόσφατα, συνέχισε, ανακοινώθηκε ακόμα ένα νέο δρομολόγιο για το 2020 με αφετηρία τη Βενετία και προορισμό την Αδριατική θάλασσα.

«Συνειδητοποιούμε απόλυτα την ευθύνη και την σημασία του ρόλου μας στην Ελληνική κρουαζιέρα. Είμαστε η μόνη Ελληνική Εταιρεία που προσφέρει κρουαζιέρες από τον Πειραιά. Είμαστε ουσιαστικά ο ανεπίσημος εθνικός φορέας Κρουαζιέρας της Ελλάδας. ΄Έχουμε άριστη συνεργασία με τα διάφορα Υπουργεία, Αρχές και Φορείς στην Ελλάδα και πιστεύουμε ότι κρατούμε ψηλά την σημαία και το όνομα της Ελληνικής κρουαζιέρας. Έχουμε βέβαια επενδύσει πολλά εκατομμύρια σ’ αυτόν τον τομέα και έχουμε χάσει και πολλά λεφτά. Ευελπιστούμε όμως ότι έχουμε ξεπεράσει τις δύσκολες μέρες και βαδίζουμε σε πιο ήσυχα νερά», τόνισε.

Σήμερα η Εταιρεία, σύμφωνα με τον κ. Λοΐζου, διαθέτει δύο, πλοία που εκτελούν κρουαζιέρες από τον Πειραιά, είχε ένα EBITDA το 2018 15,1εκατ. ευρώ και μείωσε ουσιαστικά τα δάνεια της. «Είναι μια υγιής κατάσταση που με σώφρονα και προσεκτική διαχείριση μπορεί να αποτελέσει πλέον ένα αξιόλογο στοιχείο ενεργητικού της Louis plc», εξήγησε περαιτέρω.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κ. Λοΐζου αναφέρθηκε ευρύτερα στον κλάδο του τουρισμού λέγοντας πως αυτός ήταν και παραμένει νευραλγικός τόσο για την Κύπρο όσο και για την Ελλάδα, καθώς και ότι σ’ αυτόν μπορούν και πρέπει να στηριχθούν για απεμπλοκή από τις αρνητικές επιπτώσεις που επέφερε η κρίση. Είναι λοιπόν, διεμήνυσε, «ευθύνη όλων μας να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά με συνέπεια και επαγγελματισμό, αξιοποιώντας τις προοπτικές για την περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας».

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

«Για να διατηρήσουμε τη θετική πορεία της βιομηχανίας μας και στο μέλλον, θα πρέπει να στοχεύσουμε σε υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, αξιοζήλευτες υποδομές και ανταγωνιστικότητα», υπέδειξε τονίζοντας ακόμη πως «ο τουριστικός τομέας, με μία σημαντικότατη συμβολή στο ΑΕΠ της Κύπρου και της Ελλάδας, τροφοδοτεί πολλούς άλλους τομείς και αποφέρει πολλαπλά οφέλη στην οικονομία». 
 
«Εμείς στη Louis plc, ενδυναμωμένοι από τις καλές προοπτικές και τη σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων μας, προχωρούμε με πείσμα και αισιοδοξία, όχι μόνο για όλους εσάς τους μετόχους αλλά συναισθανόμενοι το βάρος της ευθύνης μας και για την Κύπρο και την Ελλάδα γενικότερα», κατέληξε ευχαριστώντας τόσο τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου, τους συνεργάτες της Louis Plc, τα στελέχη της το ανθρώπινο δυναμικό της, καθώς και τους μετόχους της, τους οποίους διαβεβαίωσε πως, «θα συνεχίσουμε ακούραστα τις προσπάθειες μας, ακολουθώντας μια πορεία για καλυτέρευση τόσο των αποτελεσμάτων όσο και των υπηρεσιών που προσφέρουμε».

Δραστική μείωση υποχρεώσεων
Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί πως κατά την διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της Louis Plc αναφέρθηκε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για τον Όμιλο που αφορά τις υποχρεώσεις του. Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν, το Συγκρότημα κατόρθωσε μέσα στο 2018 να μειώσει πέραν του 50% τα δάνεια του από περίπου 500 εκατ. ευρώ σε περίπου 200 εκατ. ευρώ.

Tags
Μάριος Αδάμου